Dzisiaj jest 29 lis 2024, 23:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: olej skuter 4t
Post: 07 kwie 2013, 11:41 
*

Rejestracja: 17 wrz 2012, 17:06
Posty: 78
Lokalizacja: Nowe Miasto/Płońsk
Pojazd:
Witam ojciec miał mi kupić olej do skutera i kupił ale mobila super i czy moge go wlac do skutera 4t???




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=320319
Zajrzyj do mojego skutra.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2013, 15:29 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Ale jaki 10w40 ? półsyntetyk ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2013, 16:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
to skuterów jest mobil 4t i jest to prawdopodobnie 10w40 a czy różni się od samochodowego to Ci nie powiem.jak porównywałem mobil 10w40 i 10w40 diesel to one składem i właściwościami się nie różnią. stać się nic nie stanie ale ja bym Ci proponował zalać 15w40 bo wtedy silnik się troszkę uszczelni też bo wszystkie nawet nowe 4t są gówniane. nie widziałem jeszcze skutera 4t żeby w nim paliwo nie szło do oleju. z każdego oleju czuć paliwem jak by wymieszał olej z paliwem 1:1 ale to jest wina pierścieni więc wlej 15w40 i nie powinien go silnik ani za bardzo ubierać ani nic :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2013, 17:15 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Cytuj:
to skuterów jest mobil 4t i jest to prawdopodobnie 10w40 a czy różni się od samochodowego to Ci nie powiem.jak porównywałem mobil 10w40 i 10w40 diesel to one składem i właściwościami się nie różnią. stać się nic nie stanie ale ja bym Ci proponował zalać 15w40 bo wtedy silnik się troszkę uszczelni też bo wszystkie nawet nowe 4t są gówniane. nie widziałem jeszcze skutera 4t żeby w nim paliwo nie szło do oleju. z każdego oleju czuć paliwem jak by wymieszał olej z paliwem 1:1 ale to jest wina pierścieni więc wlej 15w40 i nie powinien go silnik ani za bardzo ubierać ani nic


Jest olej samochody Mobil1 do benzyny i do disla więc napewno czymś sie różnią , nie napisał że mu olej bierze więc nie wiem po co mu tłumaczysz na temat poboru oleju do komory spalania . Owszem jest Mobil1 4t ale ja za Mobil1 do benzyny (samochodowy) płace 20zł za 1l więc bardziej mi sie opyla kupić taki niż za 40zł Mobil1 do 4t.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2013, 19:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2011, 17:39
Posty: 437
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd:
e tam do chinoli nie ma co lać drogiego oleju ...
lej 10w 40 ja leje taki i wszystko zawsze git jest




_________________

Lepiej do przodu iść , niż do Tyłu biec.

:twisted: :cool: :twisted: :cool: :twisted:

Sprzedam dużo części 4t 139 qmb ! ! !
Sprzedam rame zipp astec z papierami tanio !
cena 50 zł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2013, 19:04 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
OneBigDriverr pisze:
e tam do chinoli nie ma co lać drogiego oleju ...

lej 10w 40 ja leje taki i wszystko zawsze git jest


Słuchaj sie takich wypowiedzi to będziesz co 300km wymieniał pierścienie na tłoku .

Dobry olej to podstawa , połowe życia silnika zalezy od dobrego oleju.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2013, 19:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2011, 17:39
Posty: 437
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd:
Maksiu,
Nie musi sie słuchać takich , ja leje olej 10w40 z Kauflanda jakiś niemicki za 15 zł za litr mam najechane 14 tyś chińczkiem i oleju mi nie bierze ... kwestia trafu , niektóre chinole mają cylki i tłoki dobre inne po 200 km pękają pierścienie.




_________________

Lepiej do przodu iść , niż do Tyłu biec.

:twisted: :cool: :twisted: :cool: :twisted:

Sprzedam dużo części 4t 139 qmb ! ! !
Sprzedam rame zipp astec z papierami tanio !
cena 50 zł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2013, 19:08 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
OneBigDriverr pisze:
Maksiu,

Nie musi sie słuchać takich , ja leje olej 10w40 z Kauflanda jakiś niemicki za 15 zł za litr mam najechane 14 tyś chińczkiem i oleju mi nie bierze ... kwestia trafu , niektóre chinole mają cylki i tłoki dobre inne po 200 km pękają pierścienie.


Ale zamiast ryzykować to lepiej chyba kupić olej za te 30zł i mieć święty spokój ? ja kupowałem olej z MediaExpert za 26zł dedykowany do 4t i co 300km pierścienie do wymiany ledwo pojeździłęm i znów olej brał i kopcił teraz leje tego mobila za dwie dychy i jak głupi jeździ wtedy to jeszcze mi cylka nie było szkoda bo to cyl za 60zł teraz za 300zł to grzech by był lać byle jaki olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2013, 20:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
to jak twierdzisz że jest taka różnica pomiędzy olejami między dieslem a benzyną to czemu teraz w olejach syntetycznych nie ma tego podziału. porównywałem nawet z czego jest zrobiony taki olej. skład jednego i drugiego jak i włąściwości i te normy są identyczne. podział jeszcze występuje jak kupujesz w oryginalnej bańce a z beczki wszyscy leją ten sam i samochody jeżdżą i robią nie takie przebiegi jak te gówniane piździki. skoro jesteś taki mądry to czemu nie kupisz dedykowanego do 4t tylko samochodowy ? przecież on napewno się czymś różni xD hahaha




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2013, 21:01 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Cytuj:
to jak twierdzisz że jest taka różnica pomiędzy olejami między dieslem a benzyną to czemu teraz w olejach syntetycznych nie ma tego podziału. porównywałem nawet z czego jest zrobiony taki olej. skład jednego i drugiego jak i włąściwości i te normy są identyczne. podział jeszcze występuje jak kupujesz w oryginalnej bańce a z beczki wszyscy leją ten sam i samochody jeżdżą i robią nie takie przebiegi jak te gówniane piździki. skoro jesteś taki mądry to czemu nie kupisz dedykowanego do 4t tylko samochodowy ? przecież on napewno się czymś różni xD hahaha

Twoje durne testy i porównania to wiesz możesz zachować dla siebie ;) a twój żart był tak zabawny że napewno sie śmiechem zadławiłeś.

Przy okazjii robiłeś te porównania w jakiś laboratoriach czy co przelewałeś ze słoika do słoika i stwierdziłeś że kolor mają ten sam i gęstość ? ale gołym okiem nie stwierdzisz różnicy między olejem lanym do benzyniaka a disla to już sprawa tych cząsteczek i dupereli chemikiem nie jestem.


Ostatnio zmieniony 07 kwie 2013, 21:11 przez Maksiu, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2013, 21:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
http://motoplatforma.com/index.php?p18, ... olsyntetyk

http://motoplatforma.com/index.php?d=produkt&id=2963

ten od benzyny spełnia rownież normy diesla ........




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2013, 5:40 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Cytuj:
http://motoplatforma.com/...-4l-polsyntetyk



http://motoplatforma.com/...produkt&id=2963



ten od benzyny spełnia rownież normy diesla ........



No więc czemu to jest podzielone ? czemu ludzie nie leją tego do tego a tego do tego?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2013, 13:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
bo jest tak na opakowaniu i cena jest taka sama i dlatego. to tak samo jak by Ci ktos mówil że ty zły lejesz bo nie ma napisu 4T ....
są firmy olei w których podziału nie ma. np oryginalne oplowskie GM nie mają.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2013, 16:23 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Cytuj:
bo jest tak na opakowaniu i cena jest taka sama i dlatego. to tak samo jak by Ci ktos mówil że ty zły lejesz bo nie ma napisu 4T ....

są firmy olei w których podziału nie ma. np oryginalne oplowskie GM nie mają.

No w sumie masz racje , kłótnia bez sensu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy