Dzisiaj jest 29 lis 2024, 23:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 kwie 2013, 21:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 16:05
Posty: 361
Lokalizacja: Żory
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Cześć, dostałem do zrobienia Bartona Sprinta w 4T (silnik biegowy, 139fmb). Sprawa wygląda tak: Motorek strasznie ciężko odpalał, jak już odpalił to nie trzymał wolnych obrotów, falowały, przygasał - jednak podczas jazdy szedł elegancko. Wymieniłem mu:
- Świecę
- Fajkę
- Gaźnik
- Sprawdziłem zawory - ssący 0.05, wydechowy 0.06

Po wymianie gaźnika nie chce się wkręcać, odpala bardzo ładnie, wręcz na dotyk, ale nie chce się wkręcać już przy 6.000RPM, zaczyna odcinać, strzelać, kichać (paliwo strzela z gaźnika do filtra powietrza), dławić się, kopci na czarno.

Próbowałem:
- Przekładać dyszę ze starego gaźnika (w nowym gaźniku dysza główna ma 78, stara ma 70) > nie pomogło
- Zdjąć filtr powietrza > nic.
- Opuścić iglicę na sam dół, na samą górę, na środek > nie pomogło
- Regulować skład mieszanki paliwowo-powietrznej > nie pomogło

Czego jeszcze mogę spróbować? Powoli zaczyna mi brakować sił do niego...


Ostatnio zmieniony 10 kwie 2013, 21:18 przez DiVi, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy