Dzisiaj jest 29 lis 2024, 23:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 kwie 2013, 16:58 
*

Rejestracja: 22 lip 2010, 21:40
Posty: 32
Pojazd:
Witam użytkowników. Posiadam chińskiego 4t i jak to zazwyczaj bywa mam z nim problem. Po zimie postanowiłem zrobić remont silnika (głowica cylinder etc.) wszystko poszło sprawnie i wgl. Przy próbie rozruchu silnik zapalił i chodził na wolnych obrotach ale po dodaniu gazu gasł i strzał w gaźnik plus do tego lekko niebieski dym i benzyna w filtrze powietrza. Na poprzednim cylindrze też to występowało i teraz mam dylemat co może być tego przyczyną. Osobiście obstawiałbym gaźnik ale nie mam pojęcia co może z nim być nie tak. Proszę o podpowiedzi bo nie mam już do niego siły. Jeszcze przy dzisiejszych próbach rozruchu urwałem spaw na półksiężycu także jest spoko :D Za odpowiedzi dziękuje.


Ostatnio zmieniony 02 kwie 2013, 22:30 przez mateuszkrk, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 21:20 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
A więc u mnie było tak że ta podkładka pod gaźnikiem dokładnie pod króćcem nie mogła być bo mi nie chciał zapalić ;p mam bezpośrednio króciec do głowicy przykręcony. Zobacz czy nie ma przelotów gdzieś czy gdzieś lewego powietrza nie łapie , spróbój na innym gaźniku jeśli nie pomyślimy co dalej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2013, 16:24 
*

Rejestracja: 22 lip 2010, 21:40
Posty: 32
Pojazd:
A więc tak. Zrobiłem tak jak napisałeś. Ściągnąłem tą podkładkę co jest pod króćcem i wymieniłem uszczelkę na inna w króćcu bo była pęknięta. Skuter dalej nie chce zapalić ale prawie przy każdym kopnięciu silnik się "odzywa" przez sekundę lub dwie i zaraz gaśnie i tak w kółko.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2013, 18:55 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Cytuj:
A więc tak. Zrobiłem tak jak napisałeś. Ściągnąłem tą podkładkę co jest pod króćcem i wymieniłem uszczelkę na inna w króćcu bo była pęknięta. Skuter dalej nie chce zapalić ale prawie przy każdym kopnięciu silnik się "odzywa" przez sekundę lub dwie i zaraz gaśnie i tak w kółko.


Czyli jest lepiej , musi tam lewe ciągnąć a spróbuj tak jak ja mam bezpośrednio kruciec przykręcić do głowicy bez tej podkładki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2013, 20:00 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
a luz zaworowy jak wygląda?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2013, 20:30 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
scoot pisze:
a luz zaworowy jak wygląda?

Ciasno :mrgreen: a tak serio jeśli mu odpala dobrze to zawory są wyregulowane.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2013, 20:58 
*

Rejestracja: 22 lip 2010, 21:40
Posty: 32
Pojazd:
Cytuj:
Czyli jest lepiej , musi tam lewe ciągnąć a spróbuj tak jak ja mam bezpośrednio kruciec przykręcić do głowicy bez tej podkładki.


Tak właśnie zrobiłem. Teraz króciec jest przykręcony bezpośrednio do głowicy. Silnik strzela w gaźnik że tak powiem ale jak w trakcie kopnięcia doda się gazu, jeżeli próbuje go odpalić normalnie bez gazu to w sumie nic się nie dzieje takiego może ze dwa razy puścił delikatnego dymka jak zaskoczył na dłużej (może 2-3 sekundy). A co do zaworów to jestem przekonany że są w porządku ale tak dla pewności jeszcze je sprawdzę tylko że dopiero w piątek ale na 99,9% są w porządku. Jeszcze sprawdziłem iskrę, jest ok no i oczywiście po takich próbach świeca jest mokra po wykręceniu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2013, 21:22 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Cytuj:
Tak właśnie zrobiłem. Teraz króciec jest przykręcony bezpośrednio do głowicy. Silnik strzela w gaźnik że tak powiem ale jak w trakcie kopnięcia doda się gazu, jeżeli próbuje go odpalić normalnie bez gazu to w sumie nic się nie dzieje takiego może ze dwa razy puścił delikatnego dymka jak zaskoczył na dłużej (może 2-3 sekundy). A co do zaworów to jestem przekonany że są w porządku ale tak dla pewności jeszcze je sprawdzę tylko że dopiero w piątek ale na 99,9% są w porządku. Jeszcze sprawdziłem iskrę, jest ok no i oczywiście po takich próbach świeca jest mokra po wykręceniu.


Próbowałeś inny gaźnik władać ? bo są przypadki że np. u mnie było tak że przy cylku serii miałem gaźnik 18mm na którym latam do tej pory i jest git ale teraz ogarnołem koledze drugi skuter i wkłądam inny gaźnik 18mm do tej samego cylka i odziwo obrotów nie trzyma i jechać sie nie da wrzuciłem swój i lata aż miło więc proponuje na innym gaźniku jeżeli masz od kogo pożczyć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2013, 20:43 
*

Rejestracja: 22 lip 2010, 21:40
Posty: 32
Pojazd:
Cytuj:
Próbowałeś inny gaźnik władać ? bo są przypadki że np. u mnie było tak że przy cylku serii miałem gaźnik 18mm na którym latam do tej pory i jest git ale teraz ogarnołem koledze drugi skuter i wkłądam inny gaźnik 18mm do tej samego cylka i odziwo obrotów nie trzyma i jechać sie nie da wrzuciłem swój i lata aż miło więc proponuje na innym gaźniku jeżeli masz od kogo pożczyć.


Jutro czyli w piątek może będę miał inny gaźnik na próbę po południu wymienię i zobaczymy czy coś to da. Odezwę się wieczorem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2013, 20:47 
*

Rejestracja: 22 lip 2010, 21:40
Posty: 32
Pojazd:
Kurcze nie udało mi się jak na razie zdobyć innego gaźnika. Wszyscy dookoła posprzedawali te cuda techniki :D Odezwę się jak zdobędę gaźnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2013, 16:33 
*

Rejestracja: 22 lip 2010, 21:40
Posty: 32
Pojazd:
Witam ponownie. Gaźnik zakupiłem nowy bo niestety nie udało mi się pożyczyć, czekam tylko na jego dostawę będzie w piątek albo poniedziałek. Ale mam jeszcze pytanie bo cały czas próbuje uruchomić ten silnik. Chodzi mi o rozrząd bo podczas składania silnika chyba go ze trzy razy poprawiałem. Jeżeli ustawie na magnecie pozycję T to na wałku wszystkie kropki się zgadzają ale np przy 4 obrocie wałem i ustawieniu w pozycji T duża kropka po środku na wałku jest odwrotnie (czyli jej nie widać) i właśnie nie wiem czy tak ma być czy coś jednak źle ustawiłem ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy