Dzisiaj jest 02 gru 2024, 0:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 maja 2013, 20:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Witam.

Posiadam chińskiego skuterka 4T z kołami 10 cali :wink:

Obecny przebieg to 6700km

Przy przebiegu 5000km wymieniłem sam cylinder 72cc (tłok 47mm) (made in kupa z allegro za 58zł z wysyką :mrgreen: :mrgreen: )

Po wymianie przybyło sporo mocy prędkość max w granicach 75km/h licznikowych.

Z biegiem czasu mocy ubywało aż zaczął brać olej.... Cylinder za 58zł wytrzymał 1700km to i tak dużo :mrgreen:

No to czeka mnie kolejna zmiana cylindra i tu moje pytanie.


Wał nie ma luzów - Jaki zestaw wziąć cylinder 50mm czy 51mm - jedni mówią że więcej mocy na 50mm a drudzy że 51mm.

Boję się jedynie 51mm wypukłego tłoka, bo może napier.... tłokiem o głowicę albo też może być tak duża komprecha że wywali łożyska i uszczelniacze na wale.


Co doradzicie ??

1. 50mm z wklęsłym tłokiem
http://allegro.pl/cylinder-z-glowica-10 ... 00874.html
2. 51mm z wypukłym
http://allegro.pl/cylinder-glowica-skut ... 11899.html


Dodam iż chcę zwrócić uwagę na wielkość zaworów - muszą być naprawdę duże :mrgreen: aby to miało ręce i nogi :mrgreen:

+ do tego jak się domyślam to wałek rozrządu sportowy też by się przydał ? :wink:

Proszę o rady :wink:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2013, 19:06 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Ja mam nowy cyl 90ccm3 i wałek rozrządu Naraku Racing na sprzedanie bo skuter leci na części jak byś chciał :P cyl raz założony wałek też więc luz jak byś chciał .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2013, 20:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Chcę sam go założyć i dotrzeć go (pierwsze godziny docierania) silnik rozebrany i złożony drugi raz to nie to samo co nówka sztuka :wink:


Ostatnio zmieniony 10 maja 2013, 20:45 przez DJPIECZYWO, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2013, 14:03 
*

Rejestracja: 19 paź 2011, 13:08
Posty: 62
Pojazd:
bierz ten 51mm sam mam taki sam i powiem ci że jest moc. wałek rozrządu jeszcze do tego weź jakiś sportowy, gaźnik od 125 i już kompletnie będziesz latał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2013, 15:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
A wałek sportowy to chiński z allegro :?: czy jakiś lepszy :mrgreen:

A i czy wału tak szybko nie ukręcę ??

Ostatnio kolega ukręcił wał na 72cc przy 11.000tys przebiegu :mrgreen: :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2013, 13:02 
*

Rejestracja: 19 paź 2011, 13:08
Posty: 62
Pojazd:
ja mam dokładnie założony cały zestaw do tego sprzedawcy wał+cyl+głowica no i agresywny wałek rozrządu i ostatnio sprawdzałem wał korbowy i nie ma luzu a już zrobiłem ponad 700km:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy