Dzisiaj jest 11 lip 2025, 15:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 paź 2009, 16:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2009, 22:46
Posty: 69
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd:
Jakie są pozytywne i negatywne skutki cylindra po szlifie,chodzi mi o 70ccm np. sport.
i jakie są mniej więcej tego skutki




_________________

[center]SPRZEDAM[/center]

[center]Obrazek[/center]


[center]SPRZEDAM KASKI ORAZ GOGLE[/center]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2009, 18:43 
*

Rejestracja: 22 wrz 2009, 19:10
Posty: 58
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Szlif można zrobić tylko w żeliwnym cylku, a skutki są takie że troszke zwiększa się pojemność xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2009, 19:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Raczej nie ma żadnych negatywnych skutków. Po szlifie masz praktycznie nowy cylinder. Nie zapomnij przed szlifem zebrać nagaru jeśli takowy sie uzbierał w oknach,kanałach. Pojemność zwieksza sie minimalnie, nie odczuje sie róznicy w mocy.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2009, 20:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2009, 22:46
Posty: 69
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd:
slawek5t ale i moc nie spada prawda?ani wzrasta ani spada ,tak?

a no i powiedzcie coś o kosztach,jakie są.
a co do tłoka i pierścieni ,trzeba drugi(większy)łatwić,tak




_________________

[center]SPRZEDAM[/center]

[center]Obrazek[/center]


[center]SPRZEDAM KASKI ORAZ GOGLE[/center]


Ostatnio zmieniony 09 paź 2009, 20:25 przez Fiedorp12, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2009, 20:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Tak jak dobrze dobierzesz tłok i zrobisz dobry szlif




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2009, 20:28 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Wszystko zależy od dokładności i tolerancji pasowania, jaką wykona szlifierz. Jeżeli zrobi to starannie i będzie się trzymał wymiarów, to indywidualnie pasowany cylek, będzie lepiej pracował niż masowej produkcji.

Należy tylko wtedy dobrze go dotrzeć.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .


Ostatnio zmieniony 09 paź 2009, 20:38 przez adames, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2009, 20:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2009, 22:46
Posty: 69
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd:
ok dzięki za pomoc, raczej wszytko już wiem;]




_________________

[center]SPRZEDAM[/center]

[center]Obrazek[/center]


[center]SPRZEDAM KASKI ORAZ GOGLE[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2009, 9:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2009, 13:59
Posty: 83
Lokalizacja: Biker Boyz Lubin
Pojazd:
a w żeliwnym clku ile można zeszlifować?? mam dość głęboką ryse i niewiem czy darady to zeszlifować




_________________

>>>>>k2<<<<
DR evolution70
malossi multivar
leovince zx
hebo+90
sprężynki +50
Dell'orto 17,5
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2009, 12:36 
Zbanowany

Rejestracja: 19 maja 2009, 15:03
Posty: 221
Lokalizacja: Walce ist ***
Pojazd:
w że;iwnym cylku mozna zrobić 3 szlify




_________________

- Leo Vince ZX
- Wariator Malossi Multivar
- Pasek Malossi X-Kevlar
- Sprzęgło Hebo N sprężynki +50%
- Filtr Powietrza Stage6 Duble layer Czerwony
zobacz jego foty http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=29692
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2009, 13:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Mi za szlif brał 50zł do tego trzeba dokupić dobry tłok. Nie kupuj badziewia z allegro za 50 zł tylko zainwestuj w vertexa, mahle lub asso.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2009, 14:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2009, 13:59
Posty: 83
Lokalizacja: Biker Boyz Lubin
Pojazd:
z tego co zrozumiałem to 4x0.25mm czyli można zeszlifować 1mm? wydaje mi sie że moja rysa jest niestet głebsza;( a można naprzykład przerobić 70cc na 80cm jest to możliwe??




_________________

>>>>>k2<<<<
DR evolution70
malossi multivar
leovince zx
hebo+90
sprężynki +50
Dell'orto 17,5
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2009, 14:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
NIE :P . Jak będziesz miał po szlifie 70 to zwiększy się pojemność np 70,23 (to tylko przykład). Było już gdzieś o tym pisane.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2009, 17:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2009, 13:59
Posty: 83
Lokalizacja: Biker Boyz Lubin
Pojazd:
a jak mam np ryse 0.28mm to koles może to zeszlifowac do 0,50mm i wtedy jest tak jagbymmiał 2 szlify?? bo na 1 szlif sie niełapie 0.25mm a dziura np 0.28mm czyli robi głebiej aż do 0.50 tak jagby 2 szlif dobze to rozumiem? czy jak dziura jes wieksza niż 1 szlif to koles tego nierobi




_________________

>>>>>k2<<<<
DR evolution70
malossi multivar
leovince zx
hebo+90
sprężynki +50
Dell'orto 17,5
Obrazek


Ostatnio zmieniony 30 paź 2009, 17:22 przez Benelli k2, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2009, 18:58 
Zbanowany

Rejestracja: 19 maja 2009, 15:03
Posty: 221
Lokalizacja: Walce ist ***
Pojazd:
tak zeszlifuje ci to 2 razy tylko jak to jest seryjny cyl i chłodzony powietrzem to nie opłaca sie tego robić bo troszke dołożysz i masz nowy




_________________

- Leo Vince ZX
- Wariator Malossi Multivar
- Pasek Malossi X-Kevlar
- Sprzęgło Hebo N sprężynki +50%
- Filtr Powietrza Stage6 Duble layer Czerwony
zobacz jego foty http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=29692
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2009, 19:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2009, 13:59
Posty: 83
Lokalizacja: Biker Boyz Lubin
Pojazd:
to jest 70cm




_________________

>>>>>k2<<<<
DR evolution70
malossi multivar
leovince zx
hebo+90
sprężynki +50
Dell'orto 17,5
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...