Dzisiaj jest 09 lip 2025, 15:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 paź 2009, 21:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 10:45
Posty: 276
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Zaczne co mam, Keeway Focus full seria+ wydech stage 6 pro replica , rolki 4G.
Mam pytanie czy skutery wam normalnie po deszczu odpalają?
Bo mój nie ma kopki bo sie urwała spręzyna od niej;/ i nie mam jak tego założyc i mam tylko starter i po deszczu nie moge go odpalić dopuki nie wyschnie na słońcu. Dojeżdzam nim codziennie a teraz pogoda nie dopisuje. Co mogę z tym zrobić żeby po deszczu ładnie z startera odpalał?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2009, 14:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Radze nie jeździć po deszczu w komim huraganie się spięcie zrobiło sam zaczoł trąbić palił bez klucza zgasić sie nie dało skazuwka od baku nadal nie działa i coś wssało mi przycisk od klaksonu wgl nie działa klakson nie wiem czemu musze to naprawić :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2009, 15:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 10:10
Posty: 322
Lokalizacja: SKO
Pojazd:
mi zawsze odpala po deszczu. Może masz gdziesz jakąs dziure i woda dostaje sie pod kable ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2009, 15:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Sprawdź pod skuterem ewentualne przewody które są narażone na wilgoć. Być może przy samym rozruszniku trzeba dobrze zaizolować.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2009, 17:18 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
PO deszczu to mało powiedziane.Mój stoi na dworze i w każdy deszcz moknie. Jak go tknę wylewają się hektolitry wody z każdego zakamarku. Zapala normalnie,nie ma zwarć. Tym bardziej że wszystkie kable wychodzą pod silnikiem i rozrusznik też jest na samym spodzie.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2009, 18:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 10:45
Posty: 276
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Wszystko uszczelnione a on nawet jak postoi chwile na polu gdzie na niego wogole nie pada tylko jest zimno to nie odpala z startera a kopki nie ma bo sie urawała spręzyna i nie wiem jak to jakos inaczej zamontować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2009, 18:12 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Sprawdził bym stan cewek pod magnetem.Kurz jaki tam się dostaje może powodować przy dużej wilgotności powietrza przebicia zapłonu już na cewce zapłonowej w silniku.Drugim wrażliwym miejscem jest kabel z czujnika Halla, jeżeli jest brak izolacji zaraz na jego wyjściu z czujnika.Mam tak i było to powodem problemów z zapaleniem.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2009, 18:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 10:45
Posty: 276
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
A gdzie jest ta cewka?
Teraz od 3h skuter stał w garażu ( temp ok 13-15stopni) Nie udało mi się go odpalić ;/
Cewke sprawdze jak mi Powiedz gdzie a czy jakbym miał kopke to by odpalał?


Ostatnio zmieniony 12 paź 2009, 18:17 przez robol2010, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2009, 18:22 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Na 100% tak bo kopka daje większe obroty wału niż jest w stanie wykręcić rozruch. Możesz tez mieć słabszą kompresje i za bogata mieszankę co powoduje przy niskiej temperaturze i wilgotnym powietrzu kłopot z zapaleniem. Filtr powietrza kiedy ostatni razczyściłeś :?:
robol2010 pisze:
gdzie jest ta cewka?
Pod magnetem.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2009, 18:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 10:45
Posty: 276
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
To jutro pojade do serwisu zapytać czy by mi kopke jakoś zrobili. Kompresje mam ok. 7.
Za bogatą mieszanke... może tylko jak to sprawdzić? Filtr powietrza czyściłem 2 miesiące temu. A gdzie jest ten magnet?;/


Ostatnio zmieniony 12 paź 2009, 18:25 przez robol2010, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2009, 18:26 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Świeca nie może być czarna,ani nawet wilgotna.To są objawy za bogatej mieszanki.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2009, 18:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
cewka jest na świecy tam pomiędzy nogami od dołu na pewną ja znajdziesz. Sprawdź wszystko to co ci powiedział Mycen. Dodatkowo na twoim miejscu wszystkie kable narażone na deszcz dobrze bym owinął izolacją może masz jakieś zwarcie od wilgoci




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2009, 18:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 10:45
Posty: 276
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Czyli mam odpalić skuter. Ma on pochodzic np 2 minuty na wolnych obrotach i wykręcić świece i zobaczyć czy morka i czarna? Jak morka lub czarna to skręcić np o 1 obrót śrubę od mieszanki ? Wiem gdzie jest świeca ale cewka? hmm Piszesz tam gdzie świeca. Na świece wchodzi fajka i tyle;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2009, 18:35 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
mateusz24, Nie chodzi o cewkę HV tylko zapłonową.Zresztą to wszystko trzeba zacząć od ustawienia gaźnika,tzn mieszanki.Jak będzie prawidłowa i będzie dobrze zapalał to te wszystkie poprzednie gdybania mogą się okazać na wyrost.
robol2010 pisze:
pochodzic np 2 minuty na wolnych obrotach
Nawet trochę bardziej go zagrzać żeby zasymulować normalna jazdę. Masz możliwość wspomóc go accu samochodowym przy rozruchu,lub mocnym prostownikiem :?:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 12 paź 2009, 18:37 przez Mycen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2009, 18:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 10:45
Posty: 276
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Ok to ide go rozgrzać. A jak będzie czarna lub morka to co zrobić? Ustawić gaźnik wiem. Ale ustawiać iglice itp czy tylko mieszanke? jak będzie morka/czarna to skręcić? czy wykręcić?
Teraz niestety nie dam rady, tata pojechał autem do pracy. A prostownik jest uszkodzony.

----------------------------------------------------------------
Nie mogłem go odpalić teraz. Wykreciłem świece. i OOOO
Czarna i morka. Lekko ją potraktowałem papierem ściernym. Zakręcam i odrazu odpalił. Czyli gaźnik rozregulowany. Jak była czarna to mieszanka za bogata czyli jak mam kręcić srubą od mieszanki?


Ostatnio zmieniony 12 paź 2009, 18:48 przez robol2010, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2009, 18:41 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Wg mnie zawsze zmniejszanie wzbogacenia mieszanki polegało na jak to określiłeś skręceniu śruby.Jakby ci się chciało zobacz na którym z ilu rowków jest iglica.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2009, 21:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 10:45
Posty: 276
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Iglica jest na drugim od góry na pięć . Srube od mieszanki zakręciłem do końca a następnie wykręciłem o 1 obrót pełny i efekty są takie ( podobne jak były czyli) :
Po wyczyszczeniu świecy skuter odpala pięknie. Ale przejade 2Km. Gasze go i nie odpala. Wykręcam świece a ona mokra i czarna. Wyczyszam ją i znowu pieknie odpala. To się dzieje przez źle ustawiony gaźnik?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2009, 21:10 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Może gniazdo iglicy być wyrobione ale to tylko w starym gaźniku. Iglica może być za cienka. Filtr powietrza może być wilgotny i pomimo czyszczenia nie puszcza wystarczającej ilości powietrza.Zobacz w jaki sposób zwiększyć trochę dopływ powietrza na filtrze. Mam w tłumiku szmerów,na spodzie króciec mosiężny gdzie ma wypływać olej. Zatkanie tego już spowodowało zmiany w pracy silnika.Ta niewielka dziurka (~4mm) ma wpływ na ilość powietrza. Ssanie masz automat, może on nie zamyka całkiem dyszy. Działa w ogóle :?:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 12 paź 2009, 21:14 przez Mycen, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2009, 21:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 10:45
Posty: 276
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Iglica jest ok tylko ta zawleczka na niej nie jest w stanie idealnym. Jest lekko wygięta ale ok, Filtr powietrza zaraz przeczyszczę , Czyli mam spróbować zwiększyć ilość powietrza? Ssanie mam automatyczne. Nie wiem czy działa. Wiem że muszę gaźnik wyregulować ( mieszanke )
To jak mam czarną świece to musze srube od mieszaki zakręcić czy wykręcić?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2009, 21:32 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
robol2010 pisze:
Nie wiem czy działa.
Jeżeli działa (nie wiadomo jak skutecznie) po kilku minutach pracy silnika powinna być ciepła kopułka ssania.
robol2010 pisze:
srube od mieszaki zakręcić czy wykręcić?
Normalnie zakręcanie zmniejsza ilość paliwa, odkręcanie zwiększa.Były już jednak na forum wypowiedzi ze w tych skuterach działa to odwrotnie.(Nie rozumiem dlaczego tak miało by być :/ ) Wystarczy po zmianie o ~0,5 obrotu sprawdzić gazem czy silnik wchodzi na wyższe obroty czy spadają one i wiadomo w która stronę kręcić.Tego filtra nie czyść tylko zrób jakąś szczelinę,niewielka przez którą złapie więcej powietrza i sprawdź reakcję na gaz.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...