Dzisiaj jest 31 lip 2025, 12:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 lis 2009, 23:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 17:34
Posty: 166
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
Tak jak w temacie mam zipp vege 50 4t i chcialbym wlozyc np 80ccm i nie wiem czy bede musial wymieniac wal bo cos slyszalem ze niby juz mam wzmacniany. Czy to prwada? tylko prosze aby wypowiadali sie ci ktorzy sie znaja na tym !!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2009, 10:35 
Zbanowany

Rejestracja: 27 cze 2009, 17:53
Posty: 223
Pojazd:
zależy od przebiegu. Ja przy 3 tysiącach włożyłem 85cc(50mm). Obecnie mam 1500 więcej i luzów na wale brak. Tylko że nie wymieniałam niczego innego i v max z GPS to 72 :/ ale kopyto ma konkretne.




_________________

://img.userbars.pl/123/24476.jpg[/img]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2009, 12:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 17:34
Posty: 166
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
no ja mam przebieg 5000. a jaki cylinder wkladales?


Ostatnio zmieniony 01 gru 2009, 12:15 przez THCTomek123, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2009, 17:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 17:34
Posty: 166
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
i czy bede musial kupywac tlumik czy wystarczy wyciac wszystko ze srodka z seryjnego??




_________________

Zip Vega.... ;]
-Cylinder 72ccm WM
-Dysza 80, stozek
-Wariator Naraku high speed(rolki 5.5g)
-Przedluzka 5cm

V-max (licznikowy) 90km/h moze wiecej licznika zabraklo ;p

Yamaha TZR 125
v-max 110km/h
rok produkcji 1998




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2009, 17:45 
Zbanowany

Rejestracja: 27 cze 2009, 17:53
Posty: 223
Pojazd:
http://www.moto-maniak.eu/sklep/product ... cts_id=790

Dokładnie ten. Seryjna dysza, w ogóle nic nie regulowałem w gaźniku, tylko przy zakładaniu głowicy zawory ssący 0,1 a wydech 0,15.
Jak na razie to ma taką kompresję że naprawdę ciężko wał przy sprężaniu obrócić




_________________

://img.userbars.pl/123/24476.jpg[/img]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2009, 20:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 17:34
Posty: 166
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
a zawory i glowice tez trzeba wymieniac?? i co z tym tlumikiem?


Ostatnio zmieniony 01 gru 2009, 20:33 przez THCTomek123, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2009, 21:29 
Zbanowany

Rejestracja: 27 cze 2009, 17:53
Posty: 223
Pojazd:
Z wydechem nic nie robiłem (nie miałem zawirowowywacza), a w środku nie grzebałem. Głowica i zawory oryginał. Kupiłem tylko to co w linku i nic więcej

Ps:na kartoniku pisało made in taiwan. Miałem kilka chińskich cylindrów w ręce i widać różnice




_________________

://img.userbars.pl/123/24476.jpg[/img]


Ostatnio zmieniony 01 gru 2009, 21:32 przez keeway_f-act, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2009, 22:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 17:34
Posty: 166
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
ok dzieki jak wpadnie troche kasy to sobie kupie ten :)




_________________

Zip Vega.... ;]
-Cylinder 72ccm WM
-Dysza 80, stozek
-Wariator Naraku high speed(rolki 5.5g)
-Przedluzka 5cm

V-max (licznikowy) 90km/h moze wiecej licznika zabraklo ;p

Yamaha TZR 125
v-max 110km/h
rok produkcji 1998




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy