Dzisiaj jest 25 lis 2024, 21:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 maja 2016, 15:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2016, 15:00
Posty: 59
Pojazd: Zipp Steed | Derbi Predator LC
Cześć, jakiś czas temu mój Zipek zaczął mi stawiać opór przy odpaleniu. Strasznie długo musiałem kopać by zaskoczył a jak już się udało zaraz gasł.

Postanowiłem że rozbiorę silnik i zobaczę co tam jest granę i nawet się nie zdziwiłem spalonym a wręcz zwęglonym tłokiem i porysowanym cylindrem. Skuter kupiłem okazyjnie więc już wiem skąd ta cena. :)

Zabrałem się za naprawę tego, wymieniłem cylinder, głowicę, tłok, pierścienie, nowe uszczelki, świece. Ustawiłem skuter według schematów czyli T na magneto i na zębatce kreski równo z głowica oraz wyregulowałem zawory a on dalej nic. Dodam że na starterze mogę kręcić aż padnie akumulator a kopką zaskoczy i od razu gaśnie.

Powie mi ktoś co może być przyczyną takiego zachowania?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 17 maja 2016, 20:13 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Spróbuj odkręcić 10% manetki i tak odpalić. Zawory na ile ustawiłeś? Wałek rozrządu na pewno dobrze ustawiłeś? Muszą być dwa małe otwory z krawędzią głowicy a jedno duże na wałku po stronie pokrywy zaworów. Pamiętaj też o prawidłowym podłączeniu przewodu podciśnienia i paliwa (idzie je łatwo pomylić) ,oraz o tym ,że potrzeba czasu ,aby filtr paliwa i komora w gaźniku napełniły się paliwem.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 maja 2016, 8:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2016, 15:00
Posty: 59
Pojazd: Zipp Steed | Derbi Predator LC
Zawory są ustawione na 0.10, oglądałem różne filmiki i tak stosowali ze względy na to że zawór prawie nie ma w sobie tytanu i się ostro rozciąga.

Tak, paski mam idealnie równo z głowicą, litera T na magneta idealnie z obudową.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 maja 2016, 8:36 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Spróbuj zmniejszyć przerwę na zaworach do 0,05




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 maja 2016, 12:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2016, 15:00
Posty: 59
Pojazd: Zipp Steed | Derbi Predator LC
Ok. Dzisiaj to zrobię o ile pogodą pozwoli. A chciałbym jeszcze wiedzieć czy od obciążenia mógł się skręcić wał?

-- 18 maja 2016, 14:46 --

Ustawiłem 0.05 i dalej nic. Odezwał się na kopce i po 15 sekundach zgasł. Na rozrusznik zero odzewu.

-- 22 maja 2016, 13:14 --

Temat do zamknięcia, zamówiłem kompletne bebechy i robię remont.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy