Dzisiaj jest 05 lip 2025, 22:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 sty 2010, 9:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Witam.
Mam problem, ostatnio mierzyłem kompresje na zimnym silniku, nie wiem jak mam mierzyć na zimnym czy na ciepłym.
Bo na zimnym silniku kompresja wyniosła 10,5 atmosfer.
A mam wrażenie jak by był skuter słaby..
Pozdrawiam :mrgreen:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2010, 13:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2009, 11:14
Posty: 386
Lokalizacja: GÓRNY ŚLĄSK
Pojazd:
Mierzy się na ciepłym.To nie musi być wina cylka może być coś za gaźnikiem itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2010, 14:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Na zimnym będzie większe sprężanie niż na ciepłym silniku ? Mam rację ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2010, 14:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2009, 11:14
Posty: 386
Lokalizacja: GÓRNY ŚLĄSK
Pojazd:
Nie na ciepłym jest większa;P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2010, 17:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
O nawet nie wiedziałem dzięki za pomoc :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2010, 22:26 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Chyba żę jak się zrobi ciepły wtedy wyłącza się ssanie przez co możesz mieć za małą dawkę i przez co spada moc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2010, 18:53 
**

Rejestracja: 08 sie 2009, 13:04
Posty: 387
Pojazd:
Też tak może być, na ssaniu masz większą dawkę paliwa w proporcji do powietrza, i przez to może być słaby. Jeżeli moc jest bardzo mocno odczuwalna to zachęcam do zobaczenia gaźnika. ;)




_________________

Obrazek

http://www.facebook.com/DayOfRiotBand

http://www.youtube.com/watch?v=NPTtPYTrCFA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2010, 22:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Być może podsuneliście mi własnie pomysł :mrgreen:
Powietrze mam ustawione na 1 obrót (dysza 50) (filtr oryginalny)
Czy powinno być ustawione na 1,5 obrotu ?? :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2010, 14:06 
**

Rejestracja: 08 sie 2009, 13:04
Posty: 387
Pojazd:
Nie wiem ;) Próbuj regulować i jeździć wtedy się dowiesz czy to coś pomoże ;)




_________________

Obrazek

http://www.facebook.com/DayOfRiotBand

http://www.youtube.com/watch?v=NPTtPYTrCFA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2010, 19:49 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Nikt Ci nie powie ile ma być przekręcona śróbka. Sam wyreguluj gaźnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...