Dzisiaj jest 05 sie 2025, 13:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 lut 2010, 9:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2010, 11:04
Posty: 244
Lokalizacja: mazowsze
Pojazd:
Witam mam squter zipp vapor i mam zamiar wymienić w nim cylinder na większy squter ma przejechane ok.6000 km co myślicie o tej metodzie docierania z --->linku <---- jak to się odnosi do mojego squtera i na jakim oleju polecacie docierac




_________________

Skutery są jak ludzie traktuj je dobrze a odpłacą ci się tym samym :wink:
Zarejestruj się na tej stronce to nie boli a mi pomorze http://www.123konkurs.pl/pl/partnersprogram/9243.html
Czekają na ciebie fajne nagrody za zbieranie punktów xD


Ostatnio zmieniony 03 lut 2010, 9:06 przez jaroxd9, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2010, 14:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2009, 16:35
Posty: 123
Lokalizacja: Bełżec
Pojazd:
Zdania są podzielone jedni mówią żeby docierać na jak najlepszym oleju , a drudzy że na jak najgorszym. Ja proponuje ten pierwszy sposób.




_________________

Piaggio NRG Mc3, Airsal T6 70cm, Hebo +50% , króciec polini z prowadzeniem,gaźnik dellorto 17,5 mm, Top Racing competition, spężynki sprzęgła niebieskie, rolki 5,7g rms




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2010, 15:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2009, 18:48
Posty: 251
Lokalizacja: Długołęka
Pojazd:
Podczas docierania warunki muszą być dla silnika jak najlepsze. Musisz częściej zmieniać olej i ostrożnie jeździć bez przeciążeń. Oczywiście olej jak najlepszy.




_________________

Hebo Manston Replica
Mikuni 16mm
Wariator Top Racing NG
Yasuni-Z Special Edition (żółty ocynk)
Sprężynki sprzęgła STAGE6 - pomarańczowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2010, 15:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2010, 11:04
Posty: 244
Lokalizacja: mazowsze
Pojazd:
ale na syntetyku polecacie mineralnym czy pólsyntetyku :?: :<




_________________

Skutery są jak ludzie traktuj je dobrze a odpłacą ci się tym samym :wink:
Zarejestruj się na tej stronce to nie boli a mi pomorze http://www.123konkurs.pl/pl/partnersprogram/9243.html
Czekają na ciebie fajne nagrody za zbieranie punktów xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2010, 22:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
może być połówka, a jak masz kase to full synthetic :D




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2010, 10:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2010, 11:04
Posty: 244
Lokalizacja: mazowsze
Pojazd:
slawek5t,
Cytuj:
może być połówka, a jak masz kase to full synthetic :D
jak było by to konieczne to by się znalazła :mrgreen:




_________________

Skutery są jak ludzie traktuj je dobrze a odpłacą ci się tym samym :wink:
Zarejestruj się na tej stronce to nie boli a mi pomorze http://www.123konkurs.pl/pl/partnersprogram/9243.html
Czekają na ciebie fajne nagrody za zbieranie punktów xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2010, 16:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2009, 18:48
Posty: 251
Lokalizacja: Długołęka
Pojazd:
Lepiej full. Pólsyntetyczny ma zawsze ciut więcej syfku niż pełny.




_________________

Hebo Manston Replica
Mikuni 16mm
Wariator Top Racing NG
Yasuni-Z Special Edition (żółty ocynk)
Sprężynki sprzęgła STAGE6 - pomarańczowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2010, 17:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
jedrek2206, Jakiego syfku xD Przeciez olej który kupujesz jest czysty. Po prostu różnią się one lepkośćią i klasą jakości, syntetyk lepiej chronii silnik narażony na duże obciążenia, generalnie jest przystosowany do ostrzejszej eksploatacji, zawsze lepiej zainwestować w ten lepszy olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2010, 18:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 gru 2009, 12:07
Posty: 107
Pojazd:
full syntetyk obroty i nie przegrzewać:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2010, 21:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2010, 11:04
Posty: 244
Lokalizacja: mazowsze
Pojazd:
ja ostatnio słyszałem ze pierwsze 30 km trzeba na mineralnym docierać :cool:




_________________

Skutery są jak ludzie traktuj je dobrze a odpłacą ci się tym samym :wink:
Zarejestruj się na tej stronce to nie boli a mi pomorze http://www.123konkurs.pl/pl/partnersprogram/9243.html
Czekają na ciebie fajne nagrody za zbieranie punktów xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2010, 22:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2009, 18:48
Posty: 251
Lokalizacja: Długołęka
Pojazd:
Chodziło mi o to że olej mineralny nie jest tak klarowny jak full syntetyczny. Półsyntetyk to jest pół na pół. Więc "teoretycznie" na mineralnym silnik może zużyć się ciut szybciej. Mineralny jest robiony z naturalnych składników, a syntetyczny ze sztucznych więc cząsteczki zanieczyszczeń, jeżeli można to tak nazwać, są trochę mniejsze w oleju syntetycznym. Co do tematu oczywiście jak najbardziej olej full syntetyczny i powoli docierać.




_________________

Hebo Manston Replica
Mikuni 16mm
Wariator Top Racing NG
Yasuni-Z Special Edition (żółty ocynk)
Sprężynki sprzęgła STAGE6 - pomarańczowe


Ostatnio zmieniony 04 lut 2010, 23:00 przez jedrek2206, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2010, 14:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
jedrek2206, Molekuły samego oleju sa po prostu mniejsze o to chyba Ci chodzi :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2010, 18:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2009, 18:48
Posty: 251
Lokalizacja: Długołęka
Pojazd:
Tak, dokładnie o to chodzi.




_________________

Hebo Manston Replica
Mikuni 16mm
Wariator Top Racing NG
Yasuni-Z Special Edition (żółty ocynk)
Sprężynki sprzęgła STAGE6 - pomarańczowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy