Dzisiaj jest 04 sie 2025, 20:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 lut 2010, 0:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2009, 22:00
Posty: 253
Pojazd:
Mam keeway'a hurricane z 70ccm ,planuje wymiane przełożeń od których zacząć pierwotne czy wtórne????


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2010, 15:30 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
A po co zmieniać przełożenia? Najpierw załóż porządny wariator i sprzęgło z dzwonem to Ci da najwiecej a nie przełożenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2010, 15:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2009, 22:00
Posty: 253
Pojazd:
Ale ja już mam wario dobre sprzegło też oraz dzwon tez




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2010, 16:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
były komplety na stronie jakiejś, niestety już nie ma więc wątpie czy kupisz nowe choć mogę się mylić :D a co do pytania, wg mnie nie ma znaczenia :]




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2010, 16:49 
*

Rejestracja: 29 sty 2010, 19:56
Posty: 45
Lokalizacja: Okolice Pszczyny
Pojazd:
Po hu.... zmieniać przełożenia :shock: pierwsze najlepiej mieć porządny tuning :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 11:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
warto zmienić przełożenia :) jak ktoś mądrze kiedyś powiedział ,,Sekret minarelli tkwi w przełożeniach,, warto bo warto ale to są ogromne koszty, w porównaniu do tego co można by było innego zrobić za te pieniądze (400-500zl)




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 12:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2009, 12:43
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
A masz porządny cylinder który uciągnie te sportowe przełożenia bo rozumiem że chcesz dłuższe na lepszy v-max ? :roll: Jak masz sporta to daj sobie z tym spokój :)




_________________

Obrazek
Zipp Quantum:
- Motoforce Sport 70cc
- NTN C4
- Dellorto 17.5mm
- Ssanie ręczne Stage6
- Stożek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 17:30 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2008, 20:11
Posty: 229
Lokalizacja: Inowrocław
Pojazd:
Śmiało kupuj przełożenia, sporo ci dadzą przy siedemdziesiątce.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 17:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2009, 22:00
Posty: 253
Pojazd:
Ok,ale które pierwsze mają iść pod młotek????




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy