Dzisiaj jest 27 kwie 2024, 8:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 mar 2010, 14:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Witam ! Chciał bym się spytać czy seryjny wał i seryjne łożyska wytrzymają na tym setupie i +/- ile km :D

Keeway hurricane

~ Wariator: Hebo NG
~ Cylinder: Malossi Sport 70ccm
~ Wydech: Leovince ZX
~ Gaźnik: Dellorto 19
~ Sprzęgło Hebo r
~ Dzwon Stage6 WingCooler

I jaki v max na tym tak mniej wiecej bym wyciągną ? :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 14:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
najważniejszy jest rodzaj model cylindra, moc jaką wyciąga, i oczywiście jego pojemność,
zawsze można zaryzykować i założyć same łożyska C4 i osobiście nie polecam teflonowych, może są lepsze ale im nie ufam :) cd. samego pytania myślę że wymiana wału nie będzie konieczna .




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 14:32 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
a łozyska pociągną seryjne ? przebieg to 1500km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 21:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2009, 15:46
Posty: 100
Lokalizacja: 3miasto
Pojazd: Honda VTR1000F
łożyska lepiej wymień, to nie duży koszt, ale trochę dużo roboty... ;/




_________________

był:
Keeway Matrix 07'
-----------------------
jest:
Honda VTR1000 Firestorm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 21:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 gru 2009, 12:07
Posty: 107
Pojazd:
ja miałem 70-tke jak seri wale i łożyskach i nie radze ci zakładać jak zatarłem cylka to zobaczyłem na wal luzy miał takie ze hoho łożyska także na wszystkie strony świata. to tykająca bomba odradzam. wymień chociaż same łozyska juz będzie bezpieczniej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 22:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
łożyska koniecznie musisz wymienić, myślę że nawet nie z mielocha, można do zakładu jak jest w twojej okolicy i po 25 zł łożyska jakości takiej samej jak te na mielochu :)




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 7:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Aha :) A łożyska mogę wymienić jak już dotrę ? Bo teraz nie jestem przy kasie :cry:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 9:40 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2009, 11:28
Posty: 277
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
no możesz tylko nikt nie odpowiada za to co moze sie stac w czasie docierania a to troche ryzykowne




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=160 <----- Nie wchodź, NIE DLA IDIOTÓW :!:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 9:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
No wał ma 1500km bd jeździł powoli jak to przy docieraniu więc ? :D A ile kręci malossi sport a ile wytrzymuje seria wal i łozyska ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 9:52 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2009, 11:28
Posty: 277
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
seria łożyska C3 wytrzymują do 10tys obrotów a z tego co czytalem malossi sport kreci ok 10.5 tys obrotów, wiec teraz juz sam decyduj




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=160 <----- Nie wchodź, NIE DLA IDIOTÓW :!:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 10:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Do tego inne częsci :P Wg. mnie to wytrzyma spokojną jazde :P Docieranie a po docieraniu jakieś 2-3 tysiące spokojnej jazdy do 60km/h :P no i moduł go zatrzyma na +/- 9 tys obrotów ;d dobrze mówię ? :D


Ostatnio zmieniony 03 mar 2010, 11:33 przez vrathe, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 15:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
nie koniecznie, moduł nie ogranicza do określonych obrotów, przynajmniej u mnie np. że tylko 8k Ci kręci powiedzmy tylko jak maxymalnie z cyla wycisniesz 15k to moduł pozwoli tylko do 13 ... jest to zależne od bardzo wielu rzeczy więc trudno powiedzieć




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 15:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
aha mam nadzieje że sie nic nie posypie :D A i jeszcze jedno co zrobić żeby sprzęgło weszło do końca dzwonu ? 3mm okładzin wystaje poza dzwon sprzęgło to hebo r a dzwon stage6


Ostatnio zmieniony 03 mar 2010, 15:14 przez vrathe, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2010, 23:23 
*

Rejestracja: 26 mar 2009, 20:06
Posty: 58
Lokalizacja: gdańsk/żukowo
Pojazd:
póki masz seryjny modół nic sie nie stanie bo jest tak zablokowany by wszystko trzymało sie kupy (czyli do 10 tys obrotów) więc wał da rade a łożyska ? sprawdź luzy jak nie ma to narazie nie musisz zmieniać xD




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=33315




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2010, 9:39 
***

Rejestracja: 29 lip 2009, 16:04
Posty: 519
Pojazd:
ja byl nie ryzykowal sami wiemy ze hinskie waly to za dobre nie sa a jeszcze jak dasz 70 malossi to.........
ale jak chcesz ja bym ci radzil od razu wzmecniany wal kupic bo to tylko kwestia czasu i tak go bedziesz musial kupic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2010, 13:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
wszystko pozakładałem odpaliłem i wszystko ładnie działa na małych obrotach bo jeszcze nie jeździłem :D Stary cyl przytarty :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2010, 16:40 
***

Rejestracja: 29 lip 2009, 16:04
Posty: 519
Pojazd:
no zobaczysz przydusisz mu to moze cos sie stac chociaz malossi wielkich obr nie kreci ale sily ma duzo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2010, 16:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
narazie staram sie nie szaleć jak dotre to to samo :D ale sie okaże ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2010, 16:49 
***

Rejestracja: 29 lip 2009, 16:04
Posty: 519
Pojazd:
no moze jak bedziesz powoli ruszal to wytrzyma troche




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2010, 17:25 
*

Rejestracja: 26 mar 2009, 20:06
Posty: 58
Lokalizacja: gdańsk/żukowo
Pojazd:
kamil2501, Nie gadaj głupot , ja mam mocniejszy cylek (s6 sport wysokobrotowy) docierałem do 250 km a potem full maneta zrobiłem na nim 1,5 k i wszystko się trzyma a nie wymieniałem ani wału ani łożysk , wszystko zależy w jakim jest stanie xD




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=33315




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy