Dzisiaj jest 05 sie 2025, 16:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 mar 2010, 16:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2010, 17:25
Posty: 172
Lokalizacja: Oświęcim
Pojazd:
Witam, dzisiaj zakładałem z kolegą wydech do mojego skutera (Generic Cracker). Były cuda na kiju, ponieważ tam przy cylindrze gdzie 2 śrubki trzymają kolanko to odkryliśmy iż 1 jest przegnita i przy odkręcaniu pękła na pół. Kawałek jej siedzi w gwincie. Zamontowaliśmy wydech, ale przykręciliśmy tylko na 1 śrubkę i daliśmy 4 podkładki by to jakoś było, choć i tak nie ma wyśmienitej szczelności. Kolega gada że jest troszkę inna krzywizna i kolanko ciut nie pasuje i ztąd ta nieszczelność. Wg mnie bierze się ona z tego iż brakuje tej 2 śrubki.
Jak sądzicie?

Wydech do minareli, siedział w Aprilli :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2010, 16:22 
*

Rejestracja: 26 mar 2009, 20:06
Posty: 58
Lokalizacja: gdańsk/żukowo
Pojazd:
Tak z powodu jednej śrubki , że by była szczelność muszą być dwie i to mocno dokręcone ...




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=33315




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2010, 18:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2010, 21:25
Posty: 70
Lokalizacja: KW
Pojazd:
musicie na 2 bo inaczej spaliny beda uciekac i ten wydech nic CI nie da i bedzie bardzo głosno chodził , musicie chyba nawiercic




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2010, 18:44 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 8:23
Posty: 801
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd:
Ale chyba jak kolanko trochę odstaje to też się nie da dokręcić tego do końca... (tak sądzę)




_________________

Cytuj:
ZA MAŁY DZWON SPRZĘGŁA !Zalozylem orygianalny i jest ok. Bede musial troche pokombinowac zeby ten WingCooler pasowal ;)

KLIKNIJ!! KEEWAY MATRIX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2010, 22:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
przeważnie się łamią te śruby tak, że można śrubokręt przystawić i młotkiem, i powoli odkręcić, od góry jak jest wolna przestrzeń i odstaje ta śrubka można kombinerkami ja wykręcić troche, jak się nie uda to wiertełko małe i wiadomo... a tak nie będzie Ci się trzymać na pewno, a tym bardziej nie będzie pożytku z komina ;>




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2010, 23:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2010, 17:25
Posty: 172
Lokalizacja: Oświęcim
Pojazd:
Robiliśmy tak, ale się wsadziło potem pilnik a tu nagle ni z gruchy ni z pietruchy kawałek pilnika się ułamał i został... Złośliwość rzeczy martwych :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2010, 0:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2010, 21:25
Posty: 70
Lokalizacja: KW
Pojazd:
musicie nawieric




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2010, 11:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2010, 17:25
Posty: 172
Lokalizacja: Oświęcim
Pojazd:
Tylko problem w tym iż się nie da za bardzo nawiercić, ponieważ już raz nawierciliśmy i został nam w tej dziurze kawałek pilnika... :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2010, 20:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
po co wierciliście wszystko zepsuliście :mrgreen:
Nigdy w warsztacie samochodowym nie pracowaliście :mrgreen: xD
To tak weście palnik i podgrzejcie tą umalaną śróbke i później szczypce coś cienkiego i wykręcić pozostałości ( wykręcą się bez problemu :D )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2010, 20:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2010, 17:25
Posty: 172
Lokalizacja: Oświęcim
Pojazd:
No nie pracowaliśmy, jutro jadę do mechanika myślę że zrobi to jak cza :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2010, 21:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
No najlepiej do mechanika dać weźmie może z 10zł a zrobi tak jak sie należy :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2010, 21:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2010, 17:25
Posty: 172
Lokalizacja: Oświęcim
Pojazd:
Albo nie weźmie nic bo to kolega taty :wink: .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2010, 18:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2010, 17:25
Posty: 172
Lokalizacja: Oświęcim
Pojazd:
Temat do zamknięcia, już wszystko jest okej :)




_________________

- Cylinder Tec Eco 50
- Wydech Stage 6 Pro Replica Chrom
- Moduł CDI Racing
- Sprężynki sprzęgła Hebo niebieskie
- Rolki 4,5g
- Sprężyna Top Racing +30
- Pasek Malossi X-Special




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy