Dzisiaj jest 02 sie 2025, 12:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 mar 2010, 21:03 
*

Rejestracja: 20 lip 2009, 19:54
Posty: 13
Lokalizacja: Opole
Pojazd:
Witam,
Piszę w imieniu kolegi - ma do wydania 1000zł na tuning swojego Zumico, mówimy tylko o tuningu mechanicznym i ogólnie ma to być rakieta. Co radzicie?
Pozdrawiam,
youngcolor


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 21:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
Cylinder:
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 4592702489

Wariator:
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 4592702489

Do tego opustoszyć tłumik, sprzęgło z dzwonem, stożek pokroju polini air box, moduł reszta na regulacje i będzie rakieta :)




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 21:31 
*

Rejestracja: 27 lis 2009, 18:45
Posty: 61
Pojazd:
nie opłaca sie wkładac 1000 zł, lepiej kup silnik od p/g
[quote="sieku"][/quote]Do tego opustoszyć tłumik, sprzęgło z dzwonem, stożek pokroju polini air box, moduł reszta na regulacje i będzie rakieta

chyba niewypał :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 21:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
Nie wypał masz w bani, co prawda lepiej wsadzić silnik minarelki np. niż pakować w to kase ale kolega pytał o tuning a nie o swapa !




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 21:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 13:46
Posty: 91
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
Ale Ty jarek jesteś zabawny...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 22:10 
*

Rejestracja: 20 lip 2009, 19:54
Posty: 13
Lokalizacja: Opole
Pojazd:
Wiem, wiem, sam mu to też tłumaczyłem, ale on nie chce tak robić. Trudno. Z drugiej jednak strony, to i tak będzie praktycznie nowy silnik, chce wymieniać nawet wał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 23:22 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2010, 23:16
Posty: 422
Lokalizacja: Lubin
Pojazd:
ja bym proponował 90cmm wsadzić wał wario dysze ,sprzęgło itd ,Każdy ma miłość do swojego pojazdu .




_________________

romet 777
-cyllinder 72ccm Wm
-wał wzmacniany WM
-sprężynki sprzęgła HEBO
-Wariator top racing 6g
-wałek sportowy
-sprężyna dociskowa malosi +7
-świeca irydowa
-Dysza 85
-moduł WM
-Cewka WM
-pasek ATHENA
www.bikerboyzlubin.boo.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2010, 6:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 13:46
Posty: 91
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
A ja bym proponował takie coś:

http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... e578dd1386

http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... e578dd1386

Można i by nawet wziąć ten cylinder z mielocha Tec, ale nie wiem jakby on współpracował z tym wałkiem rozrządu.


http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... e578dd1386

Przełożenia, dobra rzecz. Prędkość wzrasta, reszta, to tak jak pisze w opisie na stronce.


No i na koniec oczywiście wariator:

http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... e578dd1386


Myślę, że te 20zł powyżej 1000 to wielkim problemem nie będzie. Darmowa wysyłka i może kubek Ci dadzą, jak ja zamawiałem części za 600zł to mi dorzucili taki biały z logo :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2010, 10:23 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
Airsala sporta 80ccm do tego Multivar przelozenia wtorne dobry pasek + pierdoly do regulacji jak ci zostanie kasy mozesz kupic jeszcze jakis modul, nie baw sie w 90ccm bo to za droga zabawa, a c odo walu nie masz co wymieniac:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2010, 21:48 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2010, 23:16
Posty: 422
Lokalizacja: Lubin
Pojazd:
nom ,tez może zrobić jak watcher, napisał ,też będzie gitarowo




_________________

romet 777
-cyllinder 72ccm Wm
-wał wzmacniany WM
-sprężynki sprzęgła HEBO
-Wariator top racing 6g
-wałek sportowy
-sprężyna dociskowa malosi +7
-świeca irydowa
-Dysza 85
-moduł WM
-Cewka WM
-pasek ATHENA
www.bikerboyzlubin.boo.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2010, 6:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 13:46
Posty: 91
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
Dla mnie ten Airsal i Naraku różnicy w mocy prawie nie ma. A jak dołoży do wałka rozrządu to dodatkowy 1 KM zawsze mu podniesie, bo takiej różnicy w tych cylindrach nie ma. A żeby te przełożenia dobrze chodziły to też silnik musi mieć dobrą moc..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2010, 15:10 
*

Rejestracja: 20 lip 2009, 19:54
Posty: 13
Lokalizacja: Opole
Pojazd:
Łukasz (lukaszek016) - wielkie dzięki. Całkiem ciekawy setup.
Czyli tak:
- cylek Naraku 72cc
- sportowy wał rozrządu
- sportowe przełożenia
- wariator naraku

Widzę, że obejdzie się bez wymian wału. Sprzęgło opłaca się w tym wypadku wymienić? Co z gaźnikiem i paskiem i wydechem? Dadzą radę?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2010, 15:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Gaźnik standard jako coś to dysza pokroju 85-90 :P Pasek jak ma dobry to niech jeździj :) Wydech w 4t nic nie da :D A sprzęgło jak zostanie mu kasy i będzie chciał troszkę wzmocnić start to niech kupi :)

lukaszek016 Niedaleko do Siebie mamy :) Będzie można kiedyś się spotkać :D hehe


Ostatnio zmieniony 29 mar 2010, 15:18 przez Piórek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2010, 15:18 
*

Rejestracja: 20 lip 2009, 19:54
Posty: 13
Lokalizacja: Opole
Pojazd:
Właśnie wiem, że z reguły wydechy w 4T nic nie dają, ale trochę zmyla mnie fakt coraz szerszej oferty tuningowych wydechów do czterotaktów znanych firm ;]
W sumie to od jakiegoś czasu jestem troszkę poza tematem, wcześniej to siedziałem w tym po uszy ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2010, 16:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Jak coś to Naraku ma dobre wydeszki do 4t , leovince i tecnigas :P To najlepsze firmy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2010, 18:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 13:46
Posty: 91
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
Piórek, no można :P
youngcolor, To ładuj to co napisałem. Ew. dysze weź 86 i później wyreguluj gaźnik. Kup też rolki testowe jakieś, albo narazie wsadź 5,5g. Ja mam też 72ccm, ale wariator Polini, sprężynę Top Racing zieloną i rolki 5,5 i narazie mam na dotarciu, ale przyśpieszenie niezłe. Jak dotrę to zmienię rolki na 6g i zobaczę czy będzie lepiej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2010, 23:10 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
jak wydasz tyle kasy na wydech do 4t, to niech ci bog blogoslawi :P ROznica w mocy pomiedzy airsalem sportem a wlasnie tym naraku jest duza, a ten walek to sobie mozesz wsadzic w d i to 1km, nie wieerz w to, odczulbys to ale nie przy tak duzej mocy, nie warto wydawac kasy na sprezyne i walek, lepiej sobie kupic zewnetrzna tarcze wariatora ( to z tymi zebami) i twist controla niz to :) Sam mam 4t od 4 lat i jednak przesledzilem juz wszystko w szerz, nie ma co :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy