Dzisiaj jest 07 sie 2025, 14:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 kwie 2010, 19:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
Mam kilka pytań związanych ze swapem silnika minarelli horizontal do mojej malagi.

Link do silniczka :)
Click

Powiedzcie mi takie rzeczy:
- W jakim koszcie swapu się zamknę?
- ile jest z tym roboty?
- czy opłaca się to?
- czy ten silnik jest dobry(jeśli nie po czym można to poznać)?
- ile trwa swap?
- czy jest to legalne?
- czy bd ew. problemy które moga zagrażać mojemu życiu :mrgreen:(np, koło odpadnie przy dużej predkości)?
- Jakie przeróbki bd potrzebne?
- jak z elektryką itp?
- jaki bd miał v-max?

To konmiec moich wyczerpujących pytań. Czekam na odp. Pozdrawiam :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2010, 20:35 
*

Rejestracja: 27 lis 2009, 18:45
Posty: 61
Pojazd:
elektryka zostaje tylko dajesz iskrownik inny , a silnik Lc za około 600 zł (popatrz na allegro)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2010, 20:46 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Jest to legalne, koszt będzie tylko za silnik + ew. naprawy. , problemów nie powinno być jak kolega wyżej stary iskrownik tylko zostawiasz, v-max zalezy od zużycia silnika.
Roboty to tylko tyle co włożyć silnik w ramę czas pracy przy dobrym tempie to z 3 godziny licząc czyszczenie przekładanie iskrownika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2010, 10:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
a czy może być moje stare koło z F12R 13''?




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2010, 10:34 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Sprawdz czy wałek ma taką samą ilość ząbków i rozmiar bębna.
Ale chyba nie podejdzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2010, 10:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
A co bardziej bd mi się opłacać. Dokupić wario, wydech i coś jeszcze do silnika keewaya czy zrobić swap, ale wtedy nie bd go tuningowal :)




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2010, 10:57 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
ja bym zostawił silnik CPI po tuningu lepsze osiągi niż seryjny używany minarelli.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2010, 11:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
też chyba tak zrobię :)




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2010, 11:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Zrób tuning silnika keeway




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2010, 13:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
vrathe, a jakie masz osiągi przy swoim setupie?




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2010, 13:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Narazie leciałem 65km/h ale docieram więc staram sie jeździć 45-60 :D Myślę że dobrze dotrę :P Ale przyśpieszenie na moim setupie jest mega jak na keeway :P

edit. 60 to połowa manety i 0 regulacji :P


Ostatnio zmieniony 12 kwie 2010, 13:20 przez vrathe, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy