Dzisiaj jest 10 lip 2025, 0:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 maja 2010, 20:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 19:22
Posty: 116
Pojazd:
Mam zamiar kupić owy cylinder, poniewaz tamtem złe dotarłem, leci mi 55;/.
http://www.keeway-sklep.pl/silnik/cylin ... so-50-ccm/
Jak prawidłowo dotrzeć cylinder i czy opłaca się zamienić seryny na taki?
Czy głowica tez sie dociera i czy będę mógł wsadzić starą głowice do nowego cylindra?.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 20:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2010, 13:28
Posty: 664
Pojazd:
No na poczatku sie szanuje skuternie cisnie jedzie kolo 45 3/4 manetki. Ale to nie ma sensu wymieniac na ta sama pojemnosc, wez 70.




_________________

gas box: Malossi
wydech: Tecnigas Next-R
sprzęgło: TEC Racing 107
dzwon: TEC 107
wario: Hebo NG
pasek: Hebo kevral
przeciwtalerz: Hebo
dociskowa: Hebo czarna
sprężynki: Hebo czerwone
rolki: 4,9g
dysza: 60

Ściągam blokady w skuterach pisać na PW - okolice Tarnowa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 21:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 19:22
Posty: 116
Pojazd:
ale ja właśnie chce mieć 50 bo nie chce zeby więcej mi palił a dobra 70 to 300,400 zł, duzo sobie pojezdze na tym cylindrze ?, proszę o odpowiedzi na pytania(patrz post 1).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 21:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Po raz kolejny ten sam temat..... :roll: Cylinder żeliwny docierasz 800 Km. Przez pierwsze 100 Km uważaj, żeby nie przegrzać cyla, bo 100 pierwszych kilometrów to 80% dotarcia. Ciągle wachluj obrotami, nie trzymaj ciągle na jednych obrotach. Przed każdą jazdą rozgrzewaj silnik. Dolewaj jeszcze troche oleju do zbiornika. Po pierwszych 200 Km, możesz spróbować dokręcić głowicę. Cylek raczej docieraj na "ostro", czyli od czasu do czasu daj mu, przytnij nim, ale tylko przez ok 5-10 s. :]




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 6:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 19:22
Posty: 116
Pojazd:
czy opłaca się zamienić seryny na taki?
Czy głowica tez się dociera i czy będę mógł wsadzić starą głowice do nowego cylindra?.(proszę o odpowiedzi na te pytania).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 13:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Seryjny cylek to jest to samo co podałeś. Głowicy się nie dociera, tylko ona się "układa". Ja za tą kasę wyregulował bym napęd na Twoim miejscu :P.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 14:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2009, 11:17
Posty: 352
Lokalizacja: Racibórz :)
Pojazd: 636 `02,
ten cylinder to shit.... sam mam taki i nie polecam go... a jak mwoisz ze lieci ci na seryjnym 55km/h to wez zmien pasek na nowy bo te seryjne przy pierwszym 1500km tak sie scieraja ze masakra. Też mailem na serii predkosc 55km/h az wymienilem pasek i tu nagle 74km/h a tez myslalem ze go dojechalem.. wiec wymien pasek a jak nei pomoze to jnapisz do mnie to dam ci namiary na typka co ma cylinder dfo keewaya 50ccm airsala za neiwielkie pieniadze wrecz porównywalne do tego co podałeś :cool:




_________________

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może ona służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 14:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 19:22
Posty: 116
Pojazd:
Ale patrzyłem mój pasek, Jest w świetnym stanie.To przez dotarcie. Zablokowany 45 km/h, mój kolega z blokadami 60.
Obrazek
Obrazek

Ponownie proszę o odpowiedzi (patrz post 1).


Ostatnio zmieniony 13 maja 2010, 14:35 przez shek898, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 14:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2009, 11:17
Posty: 352
Lokalizacja: Racibórz :)
Pojazd: 636 `02,
a zmierz go suwmiarka... moj na blokadaach jechal 40...a ze zdj mozna powiedziec ze juz jest zjechany :cool:




_________________

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może ona służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny!


Ostatnio zmieniony 13 maja 2010, 14:33 przez szymon113, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 14:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 19:22
Posty: 116
Pojazd:
A który twój rocznik ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 14:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2009, 11:17
Posty: 352
Lokalizacja: Racibórz :)
Pojazd: 636 `02,
pisz na gg nei bd fora zasmiecac 4817778




_________________

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może ona służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 14:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2010, 19:19
Posty: 472
Pojazd:
Ja gdy rozblokowałem swojego szedł mi ok 70km/h i szybko stracił moc...obawiałem sie najgorszego....ale gdy podjechałem do serwisu to wymienili pasek i leci ok 80km/h realne a licznikowe 90 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 16:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 19:22
Posty: 116
Pojazd:
Ciągle potrzebuję odpowiedzi na te dwa pytania:
Czy głowica tez sie dociera i czy będę mógł wsadzić starą głowice do nowego cylindra?. ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 18:57 
***

Rejestracja: 24 kwie 2009, 8:36
Posty: 954
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
shek898, Czy ty potrafisz czytać ? Przecież pumba10022, napisał Ci , że głowicy się nie dociera. Tak możesz dać starą głowice i nie rozumie po co dajesz takie zdjęcia paska jak one pokazują tylko sam pasek ? :roll:
Zmierz suwmiarka i zobacz ile ma.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
ml?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 19:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2009, 11:17
Posty: 352
Lokalizacja: Racibórz :)
Pojazd: 636 `02,
na gg mi napisal ze ma 14,6mm




_________________

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może ona służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 20:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 19:22
Posty: 116
Pojazd:
marcin9440, nie dostałem odpowiedzi na drugą część pytania jaką było czy mogę włozyć starą głowicę do nowego cylindra. Dopiero teraz od ciebie, z drugiej strony jeśli dobry pasek ma co najmiej te 16,17 mm to te 2,5 mm to chyba nie da zbytnio na osiągach.


Ostatnio zmieniony 13 maja 2010, 20:16 przez shek898, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 21:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2009, 11:17
Posty: 352
Lokalizacja: Racibórz :)
Pojazd: 636 `02,
stara głowice mzoesz spokojnie zakładac, a 2,5mm to bardzo duzo jak na pasek, poneiwaz jak juz jest ztarty to sie slizga a jak sie slizga to nei wchodzi na sama gore waria co wiaze sie z utrata predkosci :cool:




_________________

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może ona służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy