Dzisiaj jest 20 lip 2025, 22:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 maja 2010, 20:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2010, 17:25
Posty: 172
Lokalizacja: Oświęcim
Pojazd:
Witam, pisze tu w imieniu kolegi, który konta na tym forum nie posiada.

"Mam problem z keeway matrix. Jak jade to mi szarpie. Gasnie tak jakby nie dostawał paliwa i nagle dostaje. to był poczatkowy problem później tak- jade gaśnie mi i powoli zwalniam az tu przy tym jak mam sie prawie zatrzymac daje kopa i jedzie potem znowu to samo. Czasem sie rozpedze tylko na sekunde przerwie i jedzie czasem go mam problem odpalic z kopa czy rozrusznik jak zgaśnie w drodze paliwo dochcodzi bo wymieniłem świece i była troche podlana bo za długo kopałem jak próbowałem. Napewno mi nie zalewa bo wcześniej było wszystko git mieszanka tez dobraa. Co to moze byc iskra jest Moze być to cewka ze nie daje odpowiedniej mocy tej iskrze"




_________________

- Cylinder Tec Eco 50
- Wydech Stage 6 Pro Replica Chrom
- Moduł CDI Racing
- Sprężynki sprzęgła Hebo niebieskie
- Rolki 4,5g
- Sprężyna Top Racing +30
- Pasek Malossi X-Special


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 22:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2010, 23:43
Posty: 351
Lokalizacja: Zakroczym
Pojazd:
Nie wiem czy dobrze mówię, ale mój kolego miał podobnie, i to był trefny moduł.




_________________

Wpadnij do mnie:

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=47135

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 22:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
albo tłok puchnie ;)




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 22:35 
*

Rejestracja: 06 maja 2010, 20:31
Posty: 43
Lokalizacja: Tczew
Pojazd:
Wez przeczyść gaźnik ja mialem ziarenko pisku i jak przydlawilo dysze to brak mocy i zwalnil wpadl w jakas dziure troszke zatrzeslo paproch sie przemiescil i dalej ogien




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 22:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Ja miałem identycznie w Matrixie. Okazało się, że gwint w fajce był wyrobiony i ledwo co się świecy trzymała. Wymieniłem fajkę i było jak trzeba.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 22:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2009, 22:15
Posty: 323
Lokalizacja: warszawa/ożarów maz
Pojazd:
Adam979, ćwiczysz asg jak tak to tak jak ja mam cm.028 a ty ?

A co do tematu wymień cewkę i sprawdź czy będzie git...




_________________

Romet Router Bassa Swap P/G

na razie tylko tyle ;/
-Stożek gąbkowy
-Większy filtr paliwa

Profil na PJ:
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/727/82289




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 23:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2010, 17:25
Posty: 172
Lokalizacja: Oświęcim
Pojazd:
Ok, a w którym miejscu znajduje się moduł? Jak poznać czy jest zepsuty?


Offtop: Tak, bawię się w ASG, mam replikę CM.048M :)




_________________

- Cylinder Tec Eco 50
- Wydech Stage 6 Pro Replica Chrom
- Moduł CDI Racing
- Sprężynki sprzęgła Hebo niebieskie
- Rolki 4,5g
- Sprężyna Top Racing +30
- Pasek Malossi X-Special




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 23:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2009, 22:15
Posty: 323
Lokalizacja: warszawa/ożarów maz
Pojazd:
moduł przynajmniej u mnie jest na ramie niedaleko aku a działa czy nie
Teoria mojego dziadka:
jest iskra działa

czyli wyjmij świece włóż do fajki przyłóż do ramy albo czegoś innego metalowego i zacznij kręcić jak będzie iskra to moduł jest spoko :D




_________________

Romet Router Bassa Swap P/G

na razie tylko tyle ;/
-Stożek gąbkowy
-Większy filtr paliwa

Profil na PJ:
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/727/82289




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 23:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2010, 23:43
Posty: 351
Lokalizacja: Zakroczym
Pojazd:
Oczywiście nie zaprzeczam że teoria twojego dziadka jest zła ale... ;/

Moduł jest od tego aby podać iskrę w odpowiednim cyklu pracy tłoka i całego układu. Znajduje się on (przynajmniej u mnie) pod prawym tylnym plastikiem, jak zdejmiesz siedzenie będzie widać w tych okolicach czarną kostkę do której dochodzą kable - to właśnie moduł.




_________________

Wpadnij do mnie:

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=47135

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 20:25 
*

Rejestracja: 13 maja 2010, 20:11
Posty: 2
Pojazd:
Cześc to kolega adam 979 pisał w moim imieniu. Właśnie załozyłem konto i mam pytanko jak sprawdzic ten moduł znalazłem go. Co moze byc najprawdopodobniejsza przyczyna tego przerywania??? Gaźnik był czyszczony jakieś 2 msc temu filtr pow niedawno tak samo jak i paliwa. Za sprawdzanie czego sie wziąśc na poczatek gaśnik jest git daje paliwo bo jak kopałem to na swiecy była benzyna. Iskre daje bo sprawdzałem. Z góry dzieks




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2010, 16:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 16:09
Posty: 434
Lokalizacja: z Pomorza
Pojazd:
Ja w swoim Matrixie miałem dyszę przytkaną nitka ze szmatki którą wcześniej czyściłem filtr powietrza.




_________________

->S6 streetrace
-->Wybebeszony wydech
--->Wariator Hebo NG
---->Wkład filtra powietrza Stage6
--->Klocki hamulcowe RMS
-->Dysza główna 62#
->Przeciwtalerz TopRacing

V-MaX - 9o km/h

(1) Motorynka ;] , (2) MatriX 70 & (3) Cross 125 4t (chiński) http://www.youtube.com/watch?v=gEU-f8znA8M




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2010, 21:37 
*

Rejestracja: 13 maja 2010, 20:11
Posty: 2
Pojazd:
Czyli mówicie zeby sprawdzic najpierw gaźnik potem co innego. Wracajac do modułu to czy jest mozliwośc sprawdzenia go jakoś czy tylko wymienic z jakims kumplem i patrzec co sie dzieje. czy moga byc problemy jesli kumpel ma sportowy albo nieodblokowany czy coś takiego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2010, 21:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 16:09
Posty: 434
Lokalizacja: z Pomorza
Pojazd:
Najlepiej weź od koleszki jakiś odblokowany. Tak , najpierw od gaźnika zacznij.




_________________

->S6 streetrace
-->Wybebeszony wydech
--->Wariator Hebo NG
---->Wkład filtra powietrza Stage6
--->Klocki hamulcowe RMS
-->Dysza główna 62#
->Przeciwtalerz TopRacing

V-MaX - 9o km/h

(1) Motorynka ;] , (2) MatriX 70 & (3) Cross 125 4t (chiński) http://www.youtube.com/watch?v=gEU-f8znA8M




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...