Dzisiaj jest 13 sie 2025, 18:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Pierścienie
Post: 15 maja 2010, 22:08 
*

Rejestracja: 08 paź 2009, 20:03
Posty: 24
Lokalizacja: Pisz
Pojazd:
Witam mam pytanie czy dostane gdziekolwiek pierścienie do cylindra Airsal 80cc do 4t jeśli tak to proszę o podanie namiarów. Proszę od odpowiedz.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 10:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Pierściene na tłok 50mm - poszukaj na allegro :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 12:11 
*

Rejestracja: 08 paź 2009, 20:03
Posty: 24
Lokalizacja: Pisz
Pojazd:
A to nie jest różnica czy do aluminium czy do żeliwa ? Bo już to nie moja branża :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 12:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2010, 21:41
Posty: 182
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: X-max 250i
Imię: Jarek
W skuterach to nie wiem ale np. w silnikach bmw były różne pierścienie do silnika pokrytego nikasilem i inne do silnika bez nikasilu




_________________

Bandyci Mogą Wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 13:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Tego to niestety kolego to już Ci nie pomogę... bo nie mam pojęcia...
Ale ja bym tam zaryzykował (najwyżej kupi się drugi cylek :mrgreen: )

PS: a ten cylinder masz przy seryjnej głowicy ??
Ile mocy mu przybyło po założeniu tego zestawu ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 17:43 
*

Rejestracja: 08 paź 2009, 20:03
Posty: 24
Lokalizacja: Pisz
Pojazd:
Tak standardowa głowica. Mocy przybyło bardzo dużo nawet nie oczekiwałem że takie osiągi będą v-max z rolkami 5.5g około 85 bez żadnej regulacji sprężynek sprzęgła i sprężyny dociskowej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2010, 14:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
pawel13r ok dzięki za informacje :mrgreen: a tłok nie stukał o zawory czy jest specialnie wytopiony pod seryjną głowicę ?? Jaką trwałość ma ten cylinder ile km na nim zrobiłeś ??
Zamierzam taki kupić więc się pytam :mrgreen:

Jaki luz na zaworach dałeś przy tym cylindrze ??


Ostatnio zmieniony 17 maja 2010, 14:59 przez DJPIECZYWO, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2010, 15:15 
*

Rejestracja: 08 paź 2009, 20:03
Posty: 24
Lokalizacja: Pisz
Pojazd:
tłok nie stuka o głowice bo on ma formę jak by stożka i pasuje idealnie do standardowej głowicy. Jakość jest dobra sama firma za siebie mówi no to przez moją głupotę coś się z pierścieniami zrobiło :D. Za słabo docierałem :P ale już nowe pierścienie idą do mnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2010, 22:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
ok dzięki za informacje :mrgreen:
chyba też go kupie :mrgreen:

PS: tylko dobrze dotrzyj te pierścienie tym razem :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2010, 16:50 
*

Rejestracja: 08 paź 2009, 20:03
Posty: 24
Lokalizacja: Pisz
Pojazd:
DJPIECZYWO, Jeśli chcesz to mogę ci sprzedać ten cylinder. Jak chcesz to pisz na gg 4409944




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy