Dzisiaj jest 10 sie 2025, 0:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 maja 2010, 22:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2010, 18:21
Posty: 64
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Pojazd:
Tak jak w temacie starsznie jestem z denerwowany na mojego chinola...
Mam keeway Matrixa z 2008 roku wersja RS.

Cały seria mam jedynie wsadzony Leovince TT HandMade Dysza 70 Sprezynki sprzegla żolte i rolki 3.7g aa i blokady wszystkie zdjete
Niepowiem przyspieszenie ma zabójcze ale v max mnie dobija a co gorsze jedzie caly czas w granicach 60-63 km i nie wazne czy z dwiema osobami czy z jedna czy podgorke czy z gorki czy na prostej caly czas ciagnie 63km..I caly czas mam wraznie jakby chciał dalej ciągnąc ale cos go tak jakby blokuje...juz sam nie wiem zwracam sie do Was poraz kolejny. Mam nadzieje ze wkoncu ktos mi pomoze rozwiazac ten problem chcialbym zeby chociarz te 70km/h-73km/h poleciał...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 22:54 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2010, 23:16
Posty: 422
Lokalizacja: Lubin
Pojazd:
regulacjia,rolek ,spręrzynek ?




_________________

romet 777
-cyllinder 72ccm Wm
-wał wzmacniany WM
-sprężynki sprzęgła HEBO
-Wariator top racing 6g
-wałek sportowy
-sprężyna dociskowa malosi +7
-świeca irydowa
-Dysza 85
-moduł WM
-Cewka WM
-pasek ATHENA
www.bikerboyzlubin.boo.pl


Ostatnio zmieniony 16 maja 2010, 22:54 przez lukasz9501, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 22:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2010, 18:21
Posty: 64
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Pojazd:
To doradz mi jakie wsadzic..;//??/ Zwracam sie do was z tą prosba bo nie mam pojecia jakie dac..??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2010, 6:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 19:01
Posty: 169
Lokalizacja: jestem?
Pojazd:
Wariator. Ściąg tą tuleje i załóż jakieś cięższe roleczki :) Do tego sprężynki hebo niebieskie do sprzęgła i śmigasz :D




_________________

Tuning Mechaniczny:
S tuningowany wariator
Dzwon sprzęgła WM d112
Dysza 65
Rolki (jakieś lekkie)


Tuning optyczny:
Manetki Flame Żółte
Naklejka Masso
Diody Led w lampie

_______________________________________
72 Km/h (Realne) z dobrym przyśpieszeniem ;)


Ostatnio zmieniony 17 maja 2010, 6:50 przez zumer, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 17 maja 2010, 17:50 
zumer pisze:
Do tego sprężynki hebo niebieskie
weź niech lepiej tego nie zakłada bo skuter nie ma takiego zrywu a do tego mu będzie więcej palił, ja bym dał sobie z tym spokój, wystarczyło mi że pojeździłem na tych sprężynkach 2 dni i podziękowałem zero zrywu może trochę lepsze przyspieszenie z miejsca, mój setup to: centralka hebo +60 i rolki 5 gram- jeszcze za ciężkie :P




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2010, 18:03 
*

Rejestracja: 17 maja 2010, 17:43
Posty: 9
Pojazd:
Witam, sory że się wtrącę do twojego tematu, ale jestem posiadaczem takiego samego sprzętu jak ty i mam ten sam problem, mianowicie:
ściągłem wszystkie blokady i mój v-max również wynosi tylko 63km/h, choćbym go zrzucił z przepaści to i tak by tej prędkości nie przekroczył,

Być może jest to zablokowany moduł zapłonowy, jakby ktoś coś wiedział na ten temat niech da znać :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2010, 18:14 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Masz cyfrowy licznik, czyli pokazuje realną prędkość
Odblokowane keeway'e po 2007r jeżdżą właśnie 65km/h i bez zmiany wydechu / wariatora tego nie zmienisz :roll:
Możesz wymienić rolki na około 4,5-5g to może z 2km/h więcej poleci :P (mój też leciał dokładnie 63, zmieniłem rolki na 5g i jedzie 65)
Ile masz obrotów przy tych 63km/h?




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2010, 18:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
ja mam tego leo vince tt i przy moim setupie v-max 68 w każdych warunkach a 70 jak się pochyle leo tt to zablokowany wydech sciąg taką zwężkę z kolanka.




_________________

Honda NSR 125 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2010, 18:27 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
mattiz1, od kiedy liczniki w kiłejach pokazują dobrze ? cyfrowe zaniżają od 2 do 4 km/h taka jest prawda !! koledzy mają i wiem, jeśli ktoś ma wątpliwości sprawdzane z moim licznikiem w TGB który nie okłamuje bo było sprawdzane z samochodami !! w lato z gps sprawdzę. więc 63+2~4 masz ponad 65, szukaj blokady, moim zdaniem tłumik !!




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2010, 18:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 12:57
Posty: 318
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Przecież TT odpowiada wydechowi seryjnemu. Poprawia tylko brzmienie.
Ile chcesz wyciągnąć z seryjnego Keewaya? Znajomy z RY-8 zmienił moduł i strasznie zachwalał - może warto spróbować, zawsze to będzie jakaś podstawa do przyszłego tuningu. Polecam zestaw Tecnigas + Multivar




_________________

shek898 pisze:
Jaki ma głos silnik jak jest zatarty cylinder. Ja mam taki jak bym nie mógł odpalić.


Ostatnio zmieniony 17 maja 2010, 18:31 przez Ogi x3, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2010, 18:34 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Ja zawsze myślałem, że pokazują dobrze, choć w rzeczywistości u mnie 62 to 70 u kolegi z roxa (na obwodnicy, pod wiatr), więc możesz mieć rację :P




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2010, 18:36 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
Ogi x3, a tak nie doczytałem że ma TT tzn doczytałem ale mi wyleciało ze łba ;D no to będzie zła regulacja moze pasek do wymiany ??




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2010, 18:49 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2010, 23:16
Posty: 422
Lokalizacja: Lubin
Pojazd:
haha ,ej słuchajcie ,z tego co przeczytałem ,timo92, kup moduł odblokowany i jakiś tłumik jeśli nie masz , ZX ,kolega ma fac-ta i zmienił moduł leciał mu 70km\h ,zmienił tłumik leci 73 xD




_________________

romet 777
-cyllinder 72ccm Wm
-wał wzmacniany WM
-sprężynki sprzęgła HEBO
-Wariator top racing 6g
-wałek sportowy
-sprężyna dociskowa malosi +7
-świeca irydowa
-Dysza 85
-moduł WM
-Cewka WM
-pasek ATHENA
www.bikerboyzlubin.boo.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2010, 21:39 
*

Rejestracja: 17 maja 2010, 17:43
Posty: 9
Pojazd:
Sory, że w tym temacie, ale właściwie mam ten sam problem
Jaki moduł polecacie do keeway'a matrixa, opłaca się kupować te po 50zł. z allegro czy może szukać czegoś lepszego :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2010, 8:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
moduł do podstaw tuningu wystarczy nawet taki
http://www.keeway-sklep.pl/elektryka/mo ... any-masso/

nie musi być jakiś racing nie wiadomo co, w seryjnym wystarczy taki do 11/12k obr.

Wg. mnie, keeway robi jakieś nowe blokady od 2008r o których nie wiemy a trzeba je rozkminić ! Często zdarzały się zwężki pod króćcem, do tego trzeba stłoczyć trochę tuleje wariatora, no i te zasrane przełożenia ;/




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2010, 14:26 
*

Rejestracja: 17 maja 2010, 17:43
Posty: 9
Pojazd:
dzięki za odpowiedź :wink:
Mi też się wydaje, że jak na 2-suwa to te keeway'e nie wykorzystują całej swojej mocy, w porównaniu do innych skuterów, nie mówie tu o jakiś markowych, ale zwykłych chińczyków.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2010, 16:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 9:41
Posty: 24
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
gaźnik większy wstaw




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 18 maja 2010, 16:27 
nom to jest mocno zesrane z przełożeniami :P też mam zablokowane i tylko to mnie wkurza :angry: ale jakby się wymieniło kompletne przełożenia i wtórne i pierwotne to i skut by lepiej przyspieszał a także v-max byłby duuuużo większy :mrgreen:




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2010, 16:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 8:49
Posty: 38
Lokalizacja: Stare Juchy
Pojazd:
a gdzie są te przełożenia???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 18 maja 2010, 17:07 
już nie będę się z ciebie śmiał..... :P
Z tyłu, przy kole.




Na górę
   
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy