Siema wszystkim mam poważny problem bardzo poważny a raczej dylemat chcę zrobić swapa myślałem nad silnikiem P/G ale teraz tak pierwszy problem to elektryka co z nią zrobić da się jakoś przerobić czy trzeba kompletną z piaggio? drugi problem czy po zamontowaniu kołyski od piaggio będzie odpowiednia zbieżność kół? I teraz jak Wy uważacie zostawić na 139qmb czy zrobić swapa dodam że na tym setupie co mam w podpisie spokojnie objeżdżam seryjne minarelli, ale nie wiem czy jest sens dalej w niego pakować kasę nawet jeśli włożył bym do niego wszystko z naraku to i tak pozostanie niedosyt (nienawidzę tego dźwięku 4T w małych pojemnościach) nie myślę tu o przecinakach! ale 4t + mały nisko obrotowy silnik = obrzydliwy dźwięk nawet mój leovince mimo że ma piękny bas przy dodawaniu gazu wcale nie brzmi dobrze próbowałem już różnych sposobów z wydechem ale gdy jest głośny następuje kolejny denerwujący problem nisko obrotowy silnik i wtedy słychać na kilka kilosów wielkie głośne buuuuuuuuuuuu nie takie jak w przecinaku tylko takie zmulenie jak by się dusił z góry mówię że nie chodzi o regulacje gaźnika tak to już z tym silnikiem jest. Wiem, wiem nabazgroliłem dużo ale jestem lekko poddenerwowany

bardzo was proszę o pomoc być może byłby to pierwszy otis w Polsce z silnikiem P/G i po tak zaawansowanym tuningu optycznym no cóż co do optyki to dowiecie się już niedługo

i jeszcze jedno gdyby ktoś miał silnik P/G piszcie w tym temacie.