Dzisiaj jest 10 sie 2025, 12:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 cze 2010, 11:33 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Jestem nowy na forum tak więc siema wszystkim. Jestem posiadaczem otisa 4T standardowy silnik 139qmb mój problem polega na tym że skuter nie chce odpalić i nie jest to wina źle ustawionego rozrządu ponieważ próbowałem wiele razy i nic brak kompresji. Stało się tak po kupieniu cylindra 72cc jakiejś lipnej jakości (mimo bardzo niskiej ceny żałuje że to kupiłem) po ustawieniu zaworów odpalał i po przejechaniu około 1km przy prędkości około 50km/h licznikowych skuter zaczynał przerywać i aby przemieszczać się dalej musiałem czekać aż silnik zejdzie ze stopni i tak za każdym razem myślałem że to wina rozrządu lecz teraz nawet ponowne jego ustawienie nie pomaga. Myślę że nie jest to wina układu paliwowego lub zapłonowego ponieważ nie ma kompresji mogę położyć rękę na kopce a ona ładnie idzie w dół po lekkim przyduszeniu. Uf ale się rozpisałem bardzo proszę o pomoc. :D Dodam że po zdjęciu cylindra zauważyłem że tłok jest objechany tak jak by się przycierał możliwe że po przejechaniu około 1km tłok aż puchnie od temperatury? :/ pierścienie są w bardzo dobrym stanie.


Ostatnio zmieniony 05 cze 2010, 13:14 przez John8walker, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 14:24 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
bardzo mozliwe te tłoki czasami wytrzymają 5000km a czzasami i 200metrów nie wytrzymója albo nie odpalaja a dokreciłes wszystko dobrze uszczelki pozakładałes :wink:




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 14:50 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Tak wszystko dobrze założyłem i dokręciłem pierścienie poprawnie założone, uszczelki też są, wałek rozrządu dobrze założony, zawory ustawione a kompresji nie ma :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 21:59 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
ty a głowica tez jest nowa czy stara :?:




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 22:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Wiesz co .. coś mi się wydaje że czeka cię kupno nowego cylka :mrgreen:

A kupywałeś te 72cc (80cc) z allegro z głowicą czy bez głowicy??

Napisz dokłądnie skąt masz ten cylek to ci pomogę wybrać na allegro dobry cylek który pochodzi trochę...

PS: zasada nr.1 (jazda 50km/h na nie dotartym silniku to śmierć dla tłoka)
zasada nr.2 po złożeniu silnika lejemy nowy olej, oraz skut ma chodzić na postoju minimum 30min ( oczywiście z przerwami) - bez gazu
zasada nr.3 do 300km nie przekraczamy 40km/h "!!" :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 22:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 16:09
Posty: 434
Lokalizacja: z Pomorza
Pojazd:
John8walker pisze:
po przejechaniu około 1km przy prędkości około 50km/h

Jak go nie docierałeś...




_________________

->S6 streetrace
-->Wybebeszony wydech
--->Wariator Hebo NG
---->Wkład filtra powietrza Stage6
--->Klocki hamulcowe RMS
-->Dysza główna 62#
->Przeciwtalerz TopRacing

V-MaX - 9o km/h

(1) Motorynka ;] , (2) MatriX 70 & (3) Cross 125 4t (chiński) http://www.youtube.com/watch?v=gEU-f8znA8M




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 8:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 17:34
Posty: 166
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
ja zalozylem cylek WM za 65 zl i docieralem go przez 6 km ;p po miescie troche pojezdzilem a pozniej to juz katowany rowno ;p zrobilem juz 700 km i nadal chodzi jakby dopiero go zalozyl :D mialem farta hehe

Jak juz kupujesz z allegro to niech chociaz nazwe ma Warrio Motor napewno gowno ale moze troche lepsze ;)




_________________

Zip Vega.... ;]
-Cylinder 72ccm WM
-Dysza 80, stozek
-Wariator Naraku high speed(rolki 5.5g)
-Przedluzka 5cm

V-max (licznikowy) 90km/h moze wiecej licznika zabraklo ;p

Yamaha TZR 125
v-max 110km/h
rok produkcji 1998




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 9:42 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
wisnia1995 głowica jest seryjna.

DJPIECZYWO po odpaleniu silnik chodził na centralce około 10minut z tego co piszesz wynika że za krótko :/ olej był nowy niestety myślę że to przez tą jazdę 50km/h

http://www.emgo.pl/cylinder-80cc-silnik ... p-328.html to ten cylinder

MattX John8walker napisał/a:
po przejechaniu około 1km przy prędkości około 50km/h

Jak go nie docierałeś...

masz pewnie racje tylko że jeździłem na rolkach 8gram i już na centralce mimo niskich obrotów koło szybko się obracało zestawiałem skuta z centralki i bez dodawania gazu miałem na liczniku około 20 a po odkręceniu do 50 silnik i tak nie miał wysokich obrotów chyba przez te rolki. Nie miałem innych :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 11:18 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2010, 23:16
Posty: 422
Lokalizacja: Lubin
Pojazd:
John8walker, ale jak robisz pierwsze km nie dajesz gaz 1\4 dajesz!!!
Ja mam WM 72 i nie docierałem go (100km docierania 40km\h) i gaz i mam już 2 000km przejechane i wciąż rośnie .




_________________

romet 777
-cyllinder 72ccm Wm
-wał wzmacniany WM
-sprężynki sprzęgła HEBO
-Wariator top racing 6g
-wałek sportowy
-sprężyna dociskowa malosi +7
-świeca irydowa
-Dysza 85
-moduł WM
-Cewka WM
-pasek ATHENA
www.bikerboyzlubin.boo.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 11:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
John8walker
http://allegro.pl/item1065014578_tuning ... vapor.html

Proszę zamawiasz taki cyllek

1. skręcasz wszystko do kupy uszczelki smarujesz smarem i olejem (wszystko mocno skręć !!)
2. Lejesz nowy olej - polecam MOTUL 5100 10W 40
3. Docierasz skuter:

Pierwsze 30minut pracy na postoju bez gazu z przerwami co 5 minut

1. od 0 do 50km - prędkość nie większa niż 25km/h nie trzymaj manetki na stałym gazie i nie gazuj nim daj tyle gazu aby ruszył nawet odepchnij się nogami
2. od 50 do 100km - prędkość nie większa niż 30km/h gazu tyle aby ruszył - nie trzymaj na stałym gazie !!
3. od 100 do 200km - prędkość nie większa niż 35km/h - nie ruszaj zbyt gwałtownie i co 10km odkręcasz manete na full rozpędzasz się do 45km/h i puszczasz zwalniasz do tych 35km/h (ten cykl powtarzaj co 10km)
4. od 200 do 300km - prędkość nie większa niż 40km/h - normalnie ruszaj lecz nie gwałtownie (to samo co punkt wyżej co 10km odkręcasz manete na full rozpędzasz do 50km/h i piszczasz zwalniając do 40km/h) (powtarzasz co 10km)
5. 300km - 500km - cylinder już w zasadzie dotarty możesz sprawdzić V-MAX ale nie przemęczaj jeszcze silnika nie jezdzij cały czas na full rób przerwy i odpoczynki.

Po tych operacjach napewno poczujesz różnicę i nawet cylek NO NAME z allegro dobrze dotrzesz i będziesz się cieszyć jazdą
JEDNA UWAGA !!
- po 300km zmieniasz olej na ten sam co wlałeś przy zmianie cylka
- w miarę możliwości NIE ZABIERAJ DRUGIEGO PASAŻERA PODCZAS DOCIERANIA !
- nigdy ale to nigdy nie trzymaj silnika podczas docierania na stałych obrotach zmieniaj obroty !!
- rób przerwy w trakcie docierania co 10-15minut przerwa na 20minut

To by było na tyle - sorry za ewentualne błędy pisałem szybko :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 06 cze 2010, 11:42 przez DJPIECZYWO, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 11:59 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2010, 23:16
Posty: 422
Lokalizacja: Lubin
Pojazd:
DJPIECZYWO, hah jak ja docierałem to jeździłem czasem z w 2 osoby ,utrzymywałem prędkości tak aby się docierał piknie ,ale postojów nie robiłem xD

Jakoś cylek się trzyma ,jeśli nie masz siana to polecam WM 72ccm dodają gratis pierścienie xd




_________________

romet 777
-cyllinder 72ccm Wm
-wał wzmacniany WM
-sprężynki sprzęgła HEBO
-Wariator top racing 6g
-wałek sportowy
-sprężyna dociskowa malosi +7
-świeca irydowa
-Dysza 85
-moduł WM
-Cewka WM
-pasek ATHENA
www.bikerboyzlubin.boo.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2010, 17:23 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Jeszcze raz wszystko złożyłem i jest kompresja :shock: tylko kopka dalej tak lekko się przesuwa po lekkim naciśnięciu ręką. Lecz mimo to nie odpala (sucha świeca) sprawdzałem gaźnik czyściłem go i nic gdy dam mu ze strzykawki to załapie. Do gaźnika oktany dopływają gaźnik wyczyszczony i nic. Nie mam już do niego siły :cry:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2010, 21:41 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Wyregulowałem gazior i wszystko jest git. Dzięki wszystkim za pomoc :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy