Dzisiaj jest 06 sie 2025, 6:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 lip 2010, 6:47 
*

Rejestracja: 03 lip 2010, 6:34
Posty: 4
Pojazd:
witam wszystkich rok temu wymieniono w moim skuterze sprzęgło , nie było spalone tylko nadmiernie rwalo pasek (chyba) od tamtej pory przejechałem ok 8000 km .. i temat powrócił na nowo .. stad moje pytanie czy to faktycznie sprzęgło? jeśli te poprzednie wyczyszczę założę nowa sprężynę i sprężynki to można je zamontować powtórnie czy lepiej kupić nowe .. nie zależy mi na extra osiągach ale na tym by skuter znowu nie "umarł" w drodze (dojeżdżam nim do pracy) czy to może wina wariatora? dodam że żadna z tarcz nie jest uszkodzona , żadnej rysy czy zadrapania po prostu zrywa pasek raz po kilku tys (co jest normalne) a raz po kilku km raczej nie mam nadmiaru kasy ;/ (kto ma?) wiec super wydatki nie wchodzą w gre , reasumując czy sprzęgło po odnowieniu można zakładać ponownie czy to strata czasu i pieniędzy?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2010, 6:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Sprzęgło tu nic nie ma do rzeczy. Prędzej wariator z przeciw talerzem i korektor momentu obrotowego czyli talerze za sprzęgłem po których chodzi pasek.
Po pierwsze załóż pasek i zobacz czy pasek jest równo z wariem i talerzami czyli czy się nie przegina na boki. Jeżeli tak to trzeba na wariatorze dać podkładkę. Za lub bądz przed niego. :) Sprawdź to i napisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2010, 7:47 
*

Rejestracja: 03 lip 2010, 6:34
Posty: 4
Pojazd:
teraz akurat nie mam jak sprawdzić .. ale na tym sprzęgle jeździł ładnych kilka tys .. (po wymianie sprzęgła) możliwe jest aby nagle stracił liniowość? czy to może być zabrudzony (pozostałość po poprzednich paskach) korektor obrotów? a sprawdzić tak naprawdę można chyba tylko przy odpalonym silniku i ściągniętej pokrywie paska .. problem tylko z odpaleniem (nieczynny starter nożny) .. ciekawe czy można to zrobić przy pomocy wiertarki? ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2010, 12:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2010, 23:43
Posty: 351
Lokalizacja: Zakroczym
Pojazd:
U mojego kolegi też rwało paski w chinczyku (Nawet co 15km). Kupił sprzęgło i po problemie.Myślę że te 8 tys km temu założyli ci jakieś marne sprzęgło i tu może być problem.Jak będziesz kupował to pamiętaj kup KOMPLETNE sprzęgło czyli:

Korektor
Sprzęgło
Dzwon

Bo najczęściej korektor ulega uszkodzeniu i pasek chodzi krzywo i się przeciera.




_________________

Wpadnij do mnie:

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=47135

Obrazek


Ostatnio zmieniony 03 lip 2010, 12:49 przez Jaro6446, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2010, 6:26 
*

Rejestracja: 03 lip 2010, 6:34
Posty: 4
Pojazd:
wiec jest tak .. założyłem nowy pasek .. zregenerowane sprzęgło (wyczyszczone + sprężynki) i kolejny pasek rozsypał się jest to ewidentna wina korektora .. na allegro są same korektory tylko jak to wymienić ? czy ktoś z Was już coś takiego robił? jeśli tak proszę o instruktaż
jest jeszcze jedna opcja wałek sprzęgła ma lekkie luzy (nie na boki ale ok 1-2 mm w poziomie) przy założonym sprzęgle tego nie ma tylko wtedy gdy jest nieuzbrojony nie ma to chyba większego wpływu (sprężyna i samo sprzęgło dociśnie po dokręceniu) ale jednak jest


Ostatnio zmieniony 05 lip 2010, 6:30 przez ssaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2010, 8:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 12:57
Posty: 318
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
A przeciwtalerz? Nie ślizga się, łopatki całe?
Może po prostu nie ma chłodzenia, wtedy normalne, że pęka ; >




_________________

shek898 pisze:
Jaki ma głos silnik jak jest zatarty cylinder. Ja mam taki jak bym nie mógł odpalić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 16:54 
*

Rejestracja: 03 lip 2010, 6:34
Posty: 4
Pojazd:
co do chłodzenia to może i tak , ale trudno je zwiększyć ;/
zmieniony wario i sprzęgło obejrzyjcie i napiszcie czy tak powinien zachowywać się pasek napędowy , martwią mnie te "wahania" paska na wyższych obrotach ale może jestem przewrażliwiony sprawa troszku pilna
http://w425.wrzuta.pl/film/7gjqjX4Dw0L/20100707011

http://w425.wrzuta.pl/film/5aeH3z16TLp/20100707012




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy