Dzisiaj jest 27 lip 2025, 21:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 lip 2010, 22:05 
*

Rejestracja: 17 sie 2009, 9:16
Posty: 10
Lokalizacja: Pińczów
Pojazd:
Witam, posiadam Keewaya Hurricane z roku 2009. Przebieg 2500. Chciałbym wycisnąć z niego troche więcej mocy. Wiem że w tym modelu blokady są na wariatorze, kolanku oraz na dyszy.
Zablokowany jechał około 47 km/h. Zdjąłem blokadę z wariatora i jedzie teraz około 55 km/h. Czy dam rade wyciągnąć z niego około 70 km/h i czy podniesie mi to spalanie (w tej chwili pali 3l/100km)? Załóżmy że da rade wycisnąć z niego tyle i tutaj pojawia się mój problem.

Wyczytałem że dużo mocy doda mi wymiana kolanka wydechowego na tuningowe. Byłem w sklepie z częściami do motorów i sprawdzałem dwa kolanka - żadne nie pasowało. Z mojego kolanka wychodzi rurka i tu jest moje pytanie. Czy blokadą na tym wydechu jest właśnie ta rurka (zaznaczyłem na zdjęciu niżej) czy blokadą jest pozawijany wydech (również na zdjęciu)?
Obrazek
W sklepie miałem jeszcze do wyboru kolanko z tą rurką odchodzącą ale pomyślałem sobie że to jest blokada i nie sprawdziłem tego kolanka czy pasuje ale moge do tego sklepu w każdej chwili pojechać.

Mam jeszcze ostatnie pytanie, jaka jest wielkość dyszy i waga rolek w moim huraganie? Nic nie wymieniane od nowości więc są seryjne. Jaką dysze i rolki muszę wsadzić żeby jechał szybciej (nie zależy mi na przyspieszeniu - w tej chwili ma bardzo dobre i nic by sie nie stało gdyby mu lekko zmalało)

Proszę o szybko odpowiedź
Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 22:17 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Tak kolanko da Ci dużo.
Bierz te co pasuje bez tej rurki, a ten wężyk co odchodzi od stergo utnij i tyle, bo on prowadzi do ramy :/
Seryjna dysza 47,5 jeśli dobrze pamietam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 22:20 
*

Rejestracja: 17 sie 2009, 9:16
Posty: 10
Lokalizacja: Pińczów
Pojazd:
Właśnie o to chodzi że to bez rurki nie pasuje. Najwyżej pojadę sprawdzić czy tamto z rurką pasuje i utne ją.

EDIT

Odkręciłem swoje kolanko. Wygląda ono tak:
Obrazek
Jak widać jest ono bardzo pozawijane, ale niestety inne nie pasują. Czy wystarczy odciąć tą rurkę i zaspawać czy muszę koniecznie znaleźć inne mniej pozawijane kolanko?
Jeżeli utne tą rurkę to konieczna jest regulacja gaźnika? Jeżeli tak to moglibyście zapodać jakąś stronę gdzie jest to napisane łopatologicznie bo nie mam pojęcia o regulacji gaźnika :P


Ostatnio zmieniony 16 lip 2010, 10:25 przez Kwieq, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy