Dzisiaj jest 06 sie 2025, 23:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 lip 2010, 21:11 
*

Rejestracja: 06 mar 2010, 21:04
Posty: 73
Lokalizacja: Sulejów
Pojazd:
Witam mam taki problem z moim cpi gtr ze po pewnym czasie(tak z 20-30min)nie chce krecic wyzszych obrotów i w rezultacie jedzie tylko 20km\h nawet jak da mu sie na max manetke,ale jesli jest zimny to do 6tys rozpedza sie jak seria a od tych 6 zasówa na maxa do 120km\h,(oczywiscie skut tuningowany na sporta).Jesli to sie przyda to powiem ze gdy zdjołem pokrywe napedu to dzwon sprzęgła jest przebarwiony w paru miejscach na fioletowo a sprzegło ma pozdzierane i,,zeszlifowane''okładziny, przy gwintach od srub mozna zauwazyc duza ilość czarnego ,,proszku''.
Czy zanik wyzszych obrotów po pewnym czasie jest spowadowany tymi dwoma rzeczami(dzwon i sprzęgło) ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2010, 21:50 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Nie zanik obrotów nie może być spowodowany dzwonem i sprzęgłem, ponieważ one nie oddziałowywują na maxymalne obroty jakie może silnik wykręcić.
Wyczyść i wyreguluj gaźnik, to on jets powodem problemu, gdy jest zimny to działa ssanie i kręci wysokie obroty, rozgrzeje się i ledwo jedzie bo mało benzyny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2010, 21:51 
*

Rejestracja: 05 maja 2010, 16:08
Posty: 156
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
tak. dzwon oraz sprzęgło są przepalone co za tym idzie szybko się przegrzewają i tracą swoje właściwości :)




_________________

http://polskajazda.pl/Motocykle/Hyosung ... met/124321




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2010, 21:51 
*

Rejestracja: 09 maja 2010, 17:55
Posty: 53
Pojazd:
Specjalistą nie jetem ale wydaje mi się że skoro nie ma okładzin na sprzęgle i się ono przegrzewa co widać po dzwonie to dziwne by było żeby skuter dobrze przyspieszał moim zdaniem sprzęgło i dzwon do wymiany i powinno być dobrze, ale niech się wypowie ktoś bardziej doświadczony i obeznany w temacie




_________________

Wydech :arrow: LeoVince TT
Wariator :arrow: Hebo NG
Rolki :arrow: 4g Stage6
Sprężyna dociskowa :arrow: Hebo Niebieska
GasBox :arrow: Malossi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2010, 21:55 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Nie nie nie :P
To nie wina dzwonu i sprzegła, przecież mówi że nie kręci wysokich obrotów jak rozgrzany, a jaki wpływ ma sprzęgło z dzwonem na maxymalne osiągane obroty silnika? zadnego, one tylko przenoszą napęd.
To gaźnik jets przyczyną.
Dla niedowiarków mogę zrobić zdjącie swojego dzwonu (całe fioletowe) i sprzęgła (bardzo cienkie okładziny - spalone) a kreci bardzo wysokie obroty i v-max w granicach 90-100.


PS. Przez spalone sprzęgło i przepalony dzwon stracimy tylko przyśpieszenie ponieważ będzie sie slizgać i silnik będzie musiał wykręcić wyższe obroty.


Ostatnio zmieniony 03 lip 2010, 21:57 przez ProgrameR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2010, 15:59 
*

Rejestracja: 06 mar 2010, 21:04
Posty: 73
Lokalizacja: Sulejów
Pojazd:
Problem rozwiązany.....filtr powietrza był strasznie zasyfiony cały czarny pokryty sadza dlatego niedostawał powietrza i go zamulało




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy