Dzisiaj jest 18 sie 2025, 2:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 lip 2010, 16:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Witam! Mam pytanie gdyż przerabiam wario z wału 13mm na 16mm i piewszym krokiem było wytoczenie od środka tulei wariatora na wał 16mm. No i o 0,5mm jest wieksza od tej od seryjnego waria przez co luz jest troche wiekszy.
Jakie bedą konsekwencja z jazda z takim wariem?




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 19:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2010, 19:36
Posty: 158
Lokalizacja: Bliżyce
Pojazd:
Z czasem oberwanie walu




_________________

-wariator malossi multivar
-rolki 5g
-sprężyna centralna Hebo niebieska

-laser x-pro
-sprzęgło stage6 TC
-dzwon stage6 wingcooler
-gaźnik dellorto 17,5
-cylinder stage6 sport pro
-wał top racing
-przełożenia pierwotne top racing +20%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 20:29 
***

Rejestracja: 29 lip 2009, 16:04
Posty: 519
Pojazd:
oberwanie nie koniecznie frezy sie rozwala




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy