Dzisiaj jest 19 cze 2025, 9:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 cze 2010, 20:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:49
Posty: 319
Pojazd:
Mam problem z matrixem, odblokowałem wariator i kolanko wydechowe, założyłem rolki 4.5g, skuter ma bardzo dobre przyspieszenie, tylko 9tys obrotów ma przy 60km/h i nie chce się dalej rozpędzać. Z większej górki udało mi się go rozpędzić do około 67-68 km/h, ale to mnie nie zadowala i chciałbym, żebyście doradzili mi jak zrobić, aby przy niższych obrotach miał większą prędkość, ogólnie chodzi mi o polepszenie v-max. :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 20:52 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
no najprościej to kup cylek albo wydech ;p albo jak ma taką dobrą przyśpieche to wymień rolki na cięższe ;p




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 21:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2009, 20:56
Posty: 649
Pojazd:
Igi pisze:
no najprościej to kup cylek albo wydech ;p

albo kup jakiegos markowaca, nie chce mi sie czytac takich pierdol, nie kazdy sr* pieniedzmi,wez daj rolki 5,5g przyspiesznei jest dobre i v-max 66-69




_________________

Sprzedam Matrixa na części.
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=64110


Ostatnio zmieniony 05 cze 2010, 21:08 przez Wzoru, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 21:09 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Daj cięższe rolki - miejsze obroty przy wyższych prędkościach, ale to przeklada się na spadek przyśpieszenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 22:45 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Wzoru pisze:
albo kup jakiegos markowaca, nie chce mi sie czytac takich pierdol, nie kazdy sr* pieniedzmi
ale kolega nie napisał że chce to zrobić za darmo bo nie ma kasy nie?... Jak ma kase to niech to zrobi, jak nie ma to niech wymieni rolki tak jak to napisałem wyżej. Zrobi co będzie chciał...




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 22:47 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 22:39
Posty: 81
Lokalizacja: Tomaszów
Pojazd:
Raczej go nieprzyspieszysz juz :) Można kombinowac z rolkami koszt mały 10-30zł.




_________________

Simson sr 50>Jincheng Knight 50@70>Piaggio NRG lc>Zipp Quantum>
Obecnie NRG Mc2 '99 Lc Sport Series
- Cylinder TOP Performances Trophy 50cmm
- leo vince tt
- dellorto 17,5
- Sprzęgło + dzwon TGB
- Wariator TGB rolki 4,3gr
- v max 100-105 licznikowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 8:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Rolki daj 5g lub 5,2g firmy RMS - polecam bo takie dziadkowi zamawiałem

Seryjny Hurrican z roku 2008 jedzie 74km/h licznikowe na rolkach 5,2g RMS
(nie wiem czy do dużo czy mało ale jak dla dziadka w zupełności wystarcza aż za dużo :mrgreen: ) - przyśpieszenie całkiem dobre może ciut mniejsze od seryjki na seryjnych rolkach (bodajże były 4,5g) jechał 62km/h i ani kulometra więcej i przytym wył niemiłosiernie :mrgreen:

PROSZĘ ROLKI RMS 5,2g :mrgreen: :mrgreen:
http://allegro.pl/item1051180024_nowe_r ... tanio.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 9:32 
**

Rejestracja: 22 kwie 2010, 17:27
Posty: 389
Pojazd:
Ee? Seryjne rolki w hurricane to 5,8 g. Mój odblokowany bez żadnego tunningu z rolkami 4,5 jedzie 60-63 z dobrym przyspieszeniem i nigdy samymi rolkami nie wycisnę z niego 70 km/h.




_________________

"Setap"
Tecnigas Next-R
Hebo NG Kit, rolki 4,1g lub 4,9g
Sprężynki sprzęgła niebieskie Hebo
Sprężyna centralna Hebo czarna
Vmax 70 km/h licznikowe na prostej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 10:31 
a mój by miał jeszcze mniejsze obroty i v-max taki sam :/




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 11:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:49
Posty: 319
Pojazd:
No raczej kupię te rolki, a zmiana skutera nie wchodzi w grę, ponieważ planuję przesiadkę na coś większego. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 11:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
bodzik155 - no poważne seryjne rolki uprzejma pani ważyła mi w aptece to jedna miała 4,43grama :mrgreen: (a praktycznie nic nie była starta) - jak założę 5.8g to ma strasznego muła i jedzie 65km/h :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 11:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 20:08
Posty: 294
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Przeloz taka cienka podkladke z za wentylatora przed wentylator, skroc tuleje o 1mm rolki zotsaw 4,5g, kup niebieskie sprezynki sprzegla i bedzie latal ponad 70km/h.




_________________

-Tecnigas Next-r
-Malossi Multivar
-rolki 6,5g
-sprężyna centralna Hebo +60
-pasek dayco
-sprzęgło Tec Evo
v-max 80+ km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 11:28 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 22:39
Posty: 81
Lokalizacja: Tomaszów
Pojazd:
W sumie to dobry pomysł załóż sportowe sprężynki to start się poprawi ja bym niecudował z seryjnego skutera zaduzo niewycisniesz juz a zmiana rolek to +5 bądz -5 v maxu . Raczej bym wolał zeby jechał 60 i sie zbierał niz 70 i był mół bagienny :)




_________________

Simson sr 50>Jincheng Knight 50@70>Piaggio NRG lc>Zipp Quantum>
Obecnie NRG Mc2 '99 Lc Sport Series
- Cylinder TOP Performances Trophy 50cmm
- leo vince tt
- dellorto 17,5
- Sprzęgło + dzwon TGB
- Wariator TGB rolki 4,3gr
- v max 100-105 licznikowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 13:10 
**

Rejestracja: 22 kwie 2010, 17:27
Posty: 389
Pojazd:
Z tą podkładką i tuleją lepiej nie kombinuj jak nie chcesz nic zepsuć.




_________________

"Setap"
Tecnigas Next-R
Hebo NG Kit, rolki 4,1g lub 4,9g
Sprężynki sprzęgła niebieskie Hebo
Sprężyna centralna Hebo czarna
Vmax 70 km/h licznikowe na prostej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2010, 12:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:49
Posty: 319
Pojazd:
Odświeżam temat. Założyłem cylinder 70ccm wm i wario wm jakieś sportowe, rolki 6g i po prostej leci 60km/h, z górki 75km/h. Przy starcie łapie dość wysoki obroty, ale zaraz z nich spada i na prostej nie wkręca się na wyższe obroty, więc pytam co zrobić, żeby wchodził na te 8.500tys obr. na prostej a nie 6.700tys obrotów. Nie zadowala mnie 60km/h przy 70ccm na prostej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2010, 13:51 
*

Rejestracja: 14 lip 2010, 22:12
Posty: 27
Pojazd:
Ten cylek i wrio jakiś NoName ? :lol:




_________________

KUPIĘ SILNIK OD SPEEDFIGHTA II LC!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2010, 20:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:49
Posty: 319
Pojazd:
Tak, jakaś firma wm motor.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2010, 22:23 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
ale mimo wszystko powinien lepisze osiągi mieć.... Spróbuj włożyć lżejsze rolki i centralke wymienić




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2010, 23:07 
*

Rejestracja: 28 cze 2010, 11:03
Posty: 50
Lokalizacja: Gdz
Pojazd:
Jak tak mocno zależy ci na v maxie, to sugerowałbym wyjęcie tej rurki naprowadzającej powietrze do filtra, zostawiasz tak jak jest, tzn sam otwór, dajesz większą dysze ( ja miałem 78) i śmiga, jest to o wiele lepsze wyjście niż np. stożek. Na moim setupie i rolkach 4 g brakuje licznika :mrgreen: ( rocznik '06), ale bez żadnego tuningu to powinno również coś dać.




_________________

CPI GTR:
* odblokowany ( nie ma lipy : d )

Keeway Matrix:
*Tecnigas Next-R chrom
*Polini Speed Control
*Sprężyny Hebo Niebieskie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2010, 9:36 
***

Rejestracja: 29 lip 2009, 16:04
Posty: 519
Pojazd:
jak wpada na obr a pozniej spada to znaczy ze ma za malo paliwa jedynie mozesz mu rolki lzejsze zalozyc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy