Dzisiaj jest 07 sie 2025, 16:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Post: 20 sie 2010, 21:35 
Witam
Dziś rozpędziłem skuta do 67 km/h przy sprzyjającym wietrze i jeszcze z górki xD coś go jeszcze trzyma bo nie chciał iść dalej ale to mniejsza z tym bo po niedzieli trafi do mechanika żeby go "odblokował" :P no i przy tej prędkości zaczął wydobywać się jakiś dziwny dźwięk takie bzz bzz :P chyba z przekładni lub z cewki ...
Co to może być i czy to może psuć osiągi ????


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
   
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 21:38 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Może coś ociera w przekładni.

medyk94, a skąd dokladnie jesteś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 21:42 
Bagienice Małe, okolice Mławy, Żuromina :P
no nie wiem co by mogło ocierać ... bo to tylko przy tej prędkości się wydobywa i obroty przy tym to jakieś 8.600 obr.
może wysuwa się kopka i ociera o zbierak ?? no nie wiem co to może być bo to wkurzające troche jest :P




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 21:50 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Może łożyska Ci padaja na wale, to ma taki charakterystyczny dzwięk.
Zobacz czy wszytsko masz ok w przekladni.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 21:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
miałem to samo jak łapał duże obroty odblokowałem i już tego nei mam




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 7:06 
łożyska raczej nie, bo luzów nie ma na 100% można go podnieść za wał a nawet nie drgie :mrgreen: no właśnie z tym odblokowaniem to też może być prawda... wydech mam napewno zablokowany tylko mi chodzi o ten katalizator czy cos :P
właśnie zdaje mi sie że ten kopniak sie wysuwa i o zbierak przyhacza ...




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 8:10 
**

Rejestracja: 29 sie 2009, 11:03
Posty: 357
Lokalizacja: mława
Pojazd:
Zobacz czy rusza się za wariatorem taka duża zębatka, z niej może się wydobywać ten dźwięk.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 8:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2009, 18:23
Posty: 351
Lokalizacja: ŚLĄSK
Pojazd:
ja mam podobny problem tzn. jadę sobie obojętnie ile czy to 10 czy 50 km/h i tak mi w przekładni coś trzeszczy tak jakby coś ocierało ;/ najbardziej jak się skręca to to słychać
wątpię, żeby to były łożyska bo miałem na początku wakacji wymieniane bo mi tylne koło zablokowało, a teraz to nie wiem co to może być, jak macie jakąś wiedze na ten temat to piszcie




_________________

FIRST RUN Aerox MHR :D :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 11:15 
piotrek15piotrek, no ostatnio przesmarowałem łożysko pod tą zębatką bo jak zapalałem go z rozrusznika to trzeszczało przy zapalaniu... i jak przesmarowałem to juz nie trzeszczało, no ale ta zebatka zdawała sie być sztywna




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 12:31 
*

Rejestracja: 16 maja 2010, 19:52
Posty: 66
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
medyk94 pisze:
łożyska raczej nie, bo luzów nie ma na 100% można go podnieść za wał a nawet nie drgie :mrgreen: no właśnie z tym odblokowaniem to też może być prawda... wydech mam napewno zablokowany tylko mi chodzi o ten katalizator czy cos :P
właśnie zdaje mi sie że ten kopniak sie wysuwa i o zbierak przyhacza ...


jak stracił na mocy to łożyska.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 13:44 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2010, 16:50
Posty: 101
Pojazd:
u mnie to samo podejrzewam sprzeglo rozrusznika ten caly mechanizm za wariem




_________________

KEEWAY MATRIX
Setup:
-S6 StreetRace 70ccm zatarty przez rozwalenie łozyska korbowodu
teraz 50 power
-Polini speed control 5.0gr
-NA CHWILE TURBO KIT RR
-sprezyna glo. +50%
-sprezynki Hebo zielone
-Pasek Polini Race
-Hebo R
-Stage6 WingColler
-Malossi Twistcontrol




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 14:41 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2010, 11:15
Posty: 402
Lokalizacja: Tarnawa k. Krakowa
Pojazd:
jesli chodzi o bzyczenie na wysokich obrotach (z gory) to tez to mialem na seryjnym wariatorze i moj kumpel w keeway tez tak ma , a jesli chodzi trzeszczenie przy zapalaniu i wczasie jazdy , to moj kumpel tak wczoraj mial okazal sie ze przeciwtalez poszedl




_________________

- 5 g (s6) podkladka za talerzem
- dysza 70
- gasbox samorobka
- sprezynki sprzegla hebo niebieskie / centralka hebo +60
Sprzedam Hebo next generation keeway 16mm/ Aprilie Tuareg Rally 80cc Polini !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 15:17 
niee przeciwtalerz jest dobry raczej, to sie robi przy obrotach rzędu 8,300 i to jest takie jakby przerywane bzyczenie :P może i te sprzęgło rozrusznika albo pasek podchodzi zbyt wysoko i dotyka obudowy ale w to wątpie.. :P




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2010, 23:20 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2010, 16:50
Posty: 101
Pojazd:
na pewno nie wchodzi zbyt wysko to nie mozliwe ze dotyka obudowy
sciagnij pokrywe i ptpal moim zdaniem to przez ten caly mechanizm za wariem
jak mialem 50ccm to nic takiego nie bylo dopiero teraz




_________________

KEEWAY MATRIX
Setup:
-S6 StreetRace 70ccm zatarty przez rozwalenie łozyska korbowodu
teraz 50 power
-Polini speed control 5.0gr
-NA CHWILE TURBO KIT RR
-sprezyna glo. +50%
-sprezynki Hebo zielone
-Pasek Polini Race
-Hebo R
-Stage6 WingColler
-Malossi Twistcontrol




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 8:01 
hmm w środku pokrywy od paska są ślady paska ... ale to nie wiem czy od teraz czy od wcześniej bo wcześniej na wolnych obrotach pasek walił o obudowę i dlatego sie to zrobiło... czyli może być wytłumaczenie dlaczego taki mały v-max ... bo jeżeli pasek jest zbyt długi a od początku taki był to v-max sie zmniejsza i gdzieś tu na forum widziałem że ktoś gdy założył nowy pasek bodajże DAYCO to v-max podskoczył z 70 do 80 :)




Na górę
   
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy