Dzisiaj jest 16 lip 2025, 18:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 sie 2010, 12:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Czy należy kupic nowy wariator gdy przeciwtalerz jest tak zjechany już ?
Dlaczego pasek nie wchodzi na samą górę ?
Czy pasek należy już wymienić ?
Czy to może być wina wariatora, bo ostatnio słyszałem dziwne dźwięki w przekładni ( sprzęgło nie jest przegrzane ) ?

Obrazek




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 26 sie 2010, 12:35 przez Pniewus, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 20:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
nie raczej do wymiany nie jest, ale te dźwięki też mam jak byś hamował rowerem z mokrymi klockami, coś takiego mniej wiecej




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 22:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 19:17
Posty: 371
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
pasek wyglada na dobry wariator tez pasek nigdy nie wchodzi na samom gore :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 22:43 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
skutermojapasja, jeśli napęd jest słabo wyregulowany to pasek nie wchodzi na samą górę.


Ostatnio zmieniony 26 sie 2010, 22:44 przez ProgrameR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 9:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
No właśnie i mi chodzi o to czym to wyregulować ?
Docisk, sprężynki i rolki odpowiednie ? :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 11:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 19:17
Posty: 371
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
na sama nigdy zawsze zostaje chociaż 1mm :cool: jemu zostalo wiecej przydala by sie regulacja bo w jego przypadku pasek powinien jeszcze podskoczyc wyzej o około 1,5mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 12:41 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
ja też tak mam nawet na rolkach 4g wyżej nie wchodzi :P




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 16:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
mi też nie wychodził
zmieniłem pasek i wyregulowałem perfekcyjnie napęd i wychodzi na samiutką górę i v/max mi skoczył prawie o 10 km/h




_________________

Honda NSR 125 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 17:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Mam takie głupie pytanie, poza tematem.
Co by się stało gdyby włożyło się do wariatora rolki o różnych wagach np :
3 rolki 4,7g i 3 rolki 7g ? ;>
A do sprzęgła trzy różne sprężynki sprzęgła ?
To z ciekawości tylko pytanie :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 17:26 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Co do sprężynek sprzęgła to bał bym sie o spalenie okładzin.
Co do wariatora to wtedy te 4,7 gram prawie nic nie robia.


Ostatnio zmieniony 27 sie 2010, 17:26 przez ProgrameR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 17:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Dzięki za odpowiedzenie na moje głupie pytanie ;)
Szerokości.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 19:07 
***

Rejestracja: 19 maja 2010, 20:29
Posty: 522
Lokalizacja: Lsc
Pojazd:
oczywiście jesli włozysz je na zmiane !! tzn 4,7g ; 7g ; 4,7g ; 7g ; 4,7g ; 7g bo jak wsadzisz 3x4,7 obok siebie i 3x7 obok siebie to wałsie może skrzywic




_________________

Łosice Stunt Team!! Zapraszam wszystkich zmotoryzowanych!!

www.losicestuntteam.cba.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 20:26 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
krt27, W wieku 14 lat moze fizyki nie masz w szkole chociaż powinieneś mieć chyba.
Ale na pisząc na tym forum poiwnieneś mieć wiadomości na temat wariatora i przeniesienia napędu.
W tym przypadku rolki 7gram będą wypychać talerz wariatora przy niskich obrotach a w tym czasie rolki 4 gramy będą luźno siedziały przy maxymalnym otwarciu.
Tak jest pownieważ żeby rolki 4 gramy wypchneły talerz powtrzebują wyższych obrotów.
Więc to jest to samo co by włożył 3 rolki 7 gram.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy