Dzisiaj jest 02 sie 2025, 15:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 wrz 2010, 19:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 23:43
Posty: 767
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Witam mam problem ponieważ nie wiem co się stało z chińczykiem 4t.
Pojechałem na żwirownie pokatowałem chińczyka,chińczykowi spadła moc wiec musiałem ze eis zagrzał wiec postawiłem go na 5 min i dalej jadę już we 2 do domu aż tu nagle po jakimś kilometrze pisk(nie pamiętam dobrze)Wiec zatrzymałem się i zgasiłem go i chce odpalić z kopki ale kopka się zablokowała i nawet na sile nie chciała się ruszyć a rozrusznik nie miał siły wiec doprowadziłem go do domu rozebrałem przekładnie i wg nie dało się ruszyć przeciw talerzem na następny dzień już tak się nie blokowała ta kopka ale nadal ciężko było.DODAM ZE OLEJU NIE BYŁO.Co to może być Prosze o pomoc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2010, 19:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2010, 13:19
Posty: 21
Lokalizacja: GCZ/GBY
Pojazd:
Tak, raczej zatarty, zobacz na tłok. Miałem identycznie w quadzie 110 4t.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2010, 19:19 
*

Rejestracja: 22 sie 2010, 21:45
Posty: 191
Pojazd:
silnik jest zatary na 100% ... to pewnie jest zatarty cylek wał i cała reszta albo miałeś szczęście i tylko cylek się zatarł... ale z tego co opisałeś to jest zatarty na 100%




_________________

Sprzedam części do minarelli horizontal lc zainteresowanych proszę o kontakt
gg 13337004




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2010, 19:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 23:43
Posty: 767
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Czyli dokładnie co muszę wymienić.?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2010, 19:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2010, 13:19
Posty: 21
Lokalizacja: GCZ/GBY
Pojazd:
ja wymieniłem tłok i cylinder i latałem dalej....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2010, 19:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 16:09
Posty: 434
Lokalizacja: z Pomorza
Pojazd:
Najpierw obczaj sytuacje a potem ocenisz co kwalifikuje się do wymiany.




_________________

->S6 streetrace
-->Wybebeszony wydech
--->Wariator Hebo NG
---->Wkład filtra powietrza Stage6
--->Klocki hamulcowe RMS
-->Dysza główna 62#
->Przeciwtalerz TopRacing

V-MaX - 9o km/h

(1) Motorynka ;] , (2) MatriX 70 & (3) Cross 125 4t (chiński) http://www.youtube.com/watch?v=gEU-f8znA8M




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2010, 20:40 
***

Rejestracja: 29 lip 2009, 16:04
Posty: 519
Pojazd:
jak zatarles sam cyl to cyl tlok pierscienie a jak nie bylo oleju to moglo zlapac tez wal :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy