Dzisiaj jest 08 cze 2025, 2:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Obroty
Post: 12 wrz 2010, 16:10 
*

Rejestracja: 03 wrz 2010, 20:32
Posty: 29
Lokalizacja: Okolice Ostrów Maz
Pojazd:
Witam.
Ostatnio zauwazylem ze mam wysokie obroty i po puszczeniu manetki potrafi sam jechac (nie szybko).
Tez mam problem z odpalaniem otóż odpalam zawsze z kopniaka , wczesniej za 1 albo 2 odpalil a teraz trzeba dlugo kopac zeby zaskoczyl

Nie wiem co sie stalo, prosze o pomoc :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 16:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
regulacja gaźnika się kłania




_________________

Honda NSR 125 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 16:14 
*

Rejestracja: 03 wrz 2010, 20:32
Posty: 29
Lokalizacja: Okolice Ostrów Maz
Pojazd:
Probowalem i nic nie daje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 17:39 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Na 80% to regulacja gaźnika.
Sprawdz jeszcze zawór membranowy, oraz czy wszytsko jest szczelne i nie łapie lewego powietrza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Obroty
Post: 12 wrz 2010, 18:11 
*

Rejestracja: 03 wrz 2010, 20:32
Posty: 29
Lokalizacja: Okolice Ostrów Maz
Pojazd:
Nie wiem zabardzo gdzie on jest ... zawór menbranowy


Ostatnio zmieniony 12 wrz 2010, 18:16 przez K__1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 18:16 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
2t czy 4t?
Napisz jaki moto.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 18:16 
*

Rejestracja: 03 wrz 2010, 20:32
Posty: 29
Lokalizacja: Okolice Ostrów Maz
Pojazd:
2t




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 18:20 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Od gaźnika idzie króciec.
Króciec jest przykręcany do silnika na 4 śróby - odkręcasz je.
Wymujesz te coś plastikowe z silnika (zawór) i sprawdzasz czy szczelnie płytki przylegają.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 18:23 
*

Rejestracja: 03 wrz 2010, 20:32
Posty: 29
Lokalizacja: Okolice Ostrów Maz
Pojazd:
aha .
To ja jutro to sprawdze bo teraz nie mam jak zobaczyc :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy