Dzisiaj jest 19 lip 2025, 15:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 wrz 2010, 20:52 
*

Rejestracja: 10 lut 2010, 9:33
Posty: 24
Pojazd:
Witam, mam zamiar zmienić cylinder w swoim romecie 4t, zastanawiam się który cylinder będzie najlepszy airsal 80cc, naraku 72cc czy naraku 63cc. Nie chodzi mi tylko o osiągi ale ogólnie. Proszę o szybką odpowiedź, POZDRAWIAM


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 12:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2009, 20:56
Posty: 649
Pojazd:
mopar99 pisze:
Nie chodzi mi tylko o osiągi ale ogólnie.

Jezeli nie chodzi ci o osiagi to po co zmieniasz cylinder?
airsal jest to alu wiec jak zatrzesz to nie zrobisz szlifu i do kosza
jednak bedzie to prawdziwa 80 a nie jak no name z allegro chcie naprawde sa to 72
na temat naruku nic ci nie powiem




_________________

Sprzedam Matrixa na części.
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=64110




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2010, 16:22 
*

Rejestracja: 10 lut 2010, 9:33
Posty: 24
Pojazd:
Wiadomo że każdy cylinder podniesie mi moc ale chodzi mi też o żywotność zestawu. Wiem że airsal bedzie mocniejszy ale podobno wał nie wytrzymuje...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2010, 16:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
wał w 4T wytrzyma Ci na 100%. Mylisz z airsalem takim do 2T. Spokojnie wkładaj na seryjny wał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2010, 18:24 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Wzoru pisze:
mopar99 pisze:
Nie chodzi mi tylko o osiągi ale ogólnie.

Jezeli nie chodzi ci o osiagi to po co zmieniasz cylinder?
airsal jest to alu wiec jak zatrzesz to nie zrobisz szlifu i do kosza
jednak bedzie to prawdziwa 80 a nie jak no name z allegro chcie naprawde sa to 72
na temat naruku nic ci nie powiem

Airsal ten do 4t jest to prawdziwa 85ccm sam sprawdzałem bo miałem go super cylek duza moc i wał na 110% wytrzyma to nie 2t ze nawet jak robisz mały tun to łozyska lub wał wymieniasz




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2010, 7:52 
*

Rejestracja: 10 lut 2010, 9:33
Posty: 24
Pojazd:
Czyli brać airsala? Co ew. jeszcze wymienić <mam sprzęgło malossi fly i wariator malossi multivar>? P.S. nie piszcie że dysze bo to jest oczywiste :p POZDRAWIAM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2010, 8:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
Bierz. pasek na wzmacniany możesz ewentualnie wymienić. A tak to tylko regulacja przekłądni i jazda.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2010, 9:43 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
ja latałem na seryjnym pasku no napisze dysze zeby nie było :P no a takto to wszystko tylko potem dobra regulacjia a i polecał bym filtr stozkowy polini airbox idealny filtr no i wyjecie z wydechu tego zawirowywacza splain i zaspawanie go




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy