Dzisiaj jest 05 sie 2025, 16:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 paź 2010, 21:50 
*

Rejestracja: 01 paź 2010, 21:04
Posty: 14
Pojazd:
MAm zippa triada 2 przed tuningim odblokowany jechał 60km/h.Teraz zalozylem cylek 80ccm wm motror z głowicą dysze 90,wariator wm high speed 5,5g, centralną 22%(podobno najlepsze ustawienie)stozek BGM Gaźnik dobrze wyregulowany.Poprawil sie moment ale prędkość wzrosła o około 5 km/h testowałem tagze rolki 8 g i seryjną sprężyne, i moze inaczej sie rozpędzał ale v-max taki sam.I oto moje pytanie co zrobić nie za duzym kosztem aby lecial chociaz te 70.Jak najlepiej wyregulowac napęd ? czy posnosić iglice ? Czy kupowac jakies poządne wario?.A moze przelozenie wtórne lub korektor momentu sportowy. Lub macie moze inne propozycje.Prosze konkretne odpowiedzi a nie ze 4t to gówno.I mówcie ile wasze 4t lecą po takich modyfikacjach Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 paź 2010, 21:52 przez kedziorbiker, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 21:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:48
Posty: 573
Lokalizacja: mam wiedzieć
Pojazd:
Przełożenia




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 21:59 
*

Rejestracja: 01 paź 2010, 21:04
Posty: 14
Pojazd:
A przełożenia to tylko naraku czy jakieś tańsze zamienniki też są dostępne na rynku.




_________________

Zipp triad 2
80ccm
Top racing sv-1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 22:01 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
mi się wydaje że to może być taki cylinder , jak i wariator wykonany z lichego materiału




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 22:44 
*

Rejestracja: 01 paź 2010, 21:04
Posty: 14
Pojazd:
Z cylindra jestem zadowolony bo kompresja świetna i nie puchnie ale to wario to takie liche jest. Powiedzcie mi czy samo wario dużo daje bo niekturzy muwią że to tylko rolki dają różnice. Interesuje mnie malossi multivar najlepiej jakby ktos powiedzial jak mu sie sprawuje w 4t i jaka jest rużnica po wymianie.




_________________

Zipp triad 2
80ccm
Top racing sv-1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 22:42 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lip 2010, 21:03
Posty: 188
Lokalizacja: Biker boyz lubin
Pojazd:
kedziorbiker, mam takie sam cylek i setup na dole i leci mi 80kmh na tym cycku mam nabite 4tyś nie oszczędzam go .Zapomniałem dodać ,nie mam porting głowicy czy też wario sport . Wariator da ci dużo polecany jest POLINI




_________________

Romet 777 SPORT
+cylinder- 72cm \ROLKI MALLOSI 5.2
+sprężynki- sprzęgła HEBO 1500+
+wał WM
+wałek - rozrządu
+sprężyna dociskowa +7 MALOSSI
+świeca irydowa
+opona AVINA
+Pasek ATHENA
+Polerka gaźnika +dysza 85
+pierścienie Wm
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=657071#657071




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 11:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 19:17
Posty: 371
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
kedziorbiker, jak chcesz osiagi to sobie kup 2t !!!!! :cool: tam maly tuning daje kakretniejsze osiagi :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy