Dzisiaj jest 29 lip 2025, 4:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 lip 2009, 19:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Na dziś dzień mój setup wygląda tak:

Skuter: CPI Oliver 2005r.
Przebieg: 4329 km
Cylinder: seryjny
Zawór: seryjny
Gaźnik: seryjny Mikuni 16mm, dysza 57,5, iglica na 2 rowku od dołu
Wariator: Malossi Multivar \ seria(do testów)
Rolki\sprężyna\sprężynki: 4,5g\50% Hebo\Niebieskie Hebo
Wydech: Yasuni Z \ seria(do testów)
Filtr powietrza: seria

No i to byłoby na tyle w sumie jeśli chodzi o to co mam wsadzone w pierdziawce. Wszystko byłoby z nią ok gdyby nie to że spala ogromne ilości paliwa. Z obliczeń moich(proste proporcje) wynika iż spala 7,5l na 100km, tak więc jak sami widzicie, ssie jak smok. Na 2L przejadę +-25 i to raczej in minus. Gaźnik jest wyregulowany bdb, skuter pali na dotyk i nie gaśnie po zagrzaniu, nie mam też jakichś większych problemów z manetką czy przyspieszeniem, nie jest powalające ani nic ale skuter jedzie ;]. Jak dla mnie niski jest też vmax skutera z tym setupem, jest on na poziomie 65km\h realne. Świece mam ładniutką, brązową. Skuterem jeżdżę głównie hamulec, gaz, hamulec gaz no i czasem słabiej mu daję, jak nie potrzebuje czyli nie zawsze jeżdżę na full obrotach. Filtr powietrza jest czysty i nasączony olejem, jednak po ostatnim czyszczeniu benzyną gąbka dziwnie napęczniała i możliwe że to spalanie to właśnie wina filtra, najprawdopodobniej spróbuje też założyć filtr od kolegi i zobaczyć co i jak. Gaźnik też czyszczony i benzyna nim nigdzie nie spieprza. Spalanie praktycznie jest takie same na Yaśku jak na wydechu seryjnym, podobnie z wariatorem, Multivar czy seria, nie ma różnicy. Z kolegą który ma Matrix'a z 2008 r. seryjnego, jedynie odblokowanego, w dodatku z małą dyszą (47,5mm) wymieniliśmy się gaźnikami aby sprawdzić czy to może wina gaźnika. To nie to, spalanie u mnie bez różnicy a na moim gaźniku który wsadziliśmy do Matrix'a jest takie same spalanie jakie miał(4l) na swoim gaźniku(+-0.5l więcej z racji większej dyszy wsadzonej w moim gaźniku(58,5)). Jak skuter paliłby jakieś 3l-5l to byłoby dobrze, w sumie adekwatnie do setupu ale te 8l mnie trochę dobija, kasy na benzynę wydałem już chyba tyle samo co na drugi skuter albo na dobre części dla niego a to tylko początek wakacji :(.

Dzięki za pomoc z góry.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 02 lip 2009, 19:50 przez ToX, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2009, 20:42 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2009, 9:57
Posty: 107
Lokalizacja: KW
Pojazd:
ale serynie ile ci palil?
mi na blokadach palil 5/100 a jak blokady zdjolem to troszke mniej choicaz dysze mam wieksza dlaczego??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2009, 22:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 13:29
Posty: 246
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
ToX, troszkę mnie zdziwiłeś bo nie sądziłem, że Ty możesz mieć jakiekolwiek problemy ze skuterem :] a nie myślałeś nad spuszczeniem iglicy na sam dół ? może to dobry krok na początek ? faktycznie dużo Ci pali, bo mój f-act teraz z metrakitem 70cc robię jakieś 130km na całym baku [5l]. A może to być wina cylka, że tak dużo Ci pali? od kiedy już tak masz ? tzn od kiedy tak wsiąka Ci te paliwo ? ...




_________________

Metrakit HM 70ccm
Yasuni C16
Malossi Multivar + 6gr
Dellorto 21mm [72]
S6 torque control [s6 red + docisk malossi white]
S6 WingCooler
Wał top Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2009, 22:04 
**

Rejestracja: 03 paź 2008, 5:54
Posty: 322
Pojazd:
Co do tego v maxa to zmień moduł i uwierz ze to ci duzo da:)) Bo cpi maja blokady na module i mozesz sie klucic i wmawiac to jest sprawdzone!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2009, 22:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Ja jak miałem silnik na zatarciu to mi palił 5-6l a teraz po remoncie 3 jak mu daje w dupe to około 4 nie więcej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2009, 0:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 18:06
Posty: 395
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
Jak silnik miałeś zatarty? Mój skuter pali 5,5l na 100km od zawsze. Próbowałem już wszystkiego i nic. Jedynie chyba zmiana cylka by pomogła....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2009, 0:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Nie mam blokady na module bo z górki bez problemu robię 80km\h, w dodatku testowałem też na innym module i jest tak samo. Ten v max to na prostej, gdy jest lekkie pochylenie to 70km\h czy 75km\h nie jest wielkim problemem, zresztą jak prosta jest naprawdę długa to skuter przyspiesza co raz bardziej, no ale taki v max na równiutkiej prostej można powiedzieć że jest 65km\h. Jak iglicę dam niżej to niestety ale skuter przerywa, inaczej się zachowuje. I tak jest już niżej niż fabrycznie a to nic nie dało. Seryjnie spalanie było na poziomie 4l, coś koło tego. Bardzo możliwe że cylinder już nie domaga, na początku jak go miałem to nie szanowałem silnika tak jak się powinno(nie chodzi o docieranie) i od tego mógł swoje dostać... Jak rozkręciłem kiedyś cylinder(zmieniałem kiedyś same pierścienie) to ogólnie progu, rys czy czegoś w tym stylu nie było, jedynie widać było że na pierścieniach przepuszczał dlatego właśnie je zmieniłem. Jutro spróbuję wymienić ten filtr i sprawdzić co się dzieje. Jak to nie to no to chyba cylinder do wymiany, chyba że ktoś ma inny pomysł?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2009, 0:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
W jakim stanie masz kolektor dolotowy ? ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2009, 9:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Nienagannym ;]. Nie jest ani dziurawy, ani sparciały, nigdzie nie jest pęknięty. Dziś postaram się sprawdzić filtr, jak to nie będzie to to już nie wiem... Może zawór membranowy? A jak nie to cylinder do wymiany chyba. Okazało się że na tym gaźniku ode mnie Matrix kolegi nie odpala na zimnym silniku tak samo ja odpalał na swoim gaźniku. Ten kolega miał spory problem aby go odpalić, wykręcił świecę i okazało się że była zalana oraz całkowicie czarna. Po wysuszeniu i wyczyszczeniu świecy skuter odpalił bez problemu. U mnie takiego problemu nie było i na jego gaźniku mój skuter odpala bez problemu.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 03 lip 2009, 9:53 przez ToX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2010, 18:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2010, 17:14
Posty: 203
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
I powiedz mi co zrobiłeś ? ;)) Bo ja mam identyczny problem z którym męczę się z 2 miesiące; ) Proszęo o odp.




_________________

SPRZEDAM YAMAHA NEOS ! STAN IDEALNY !
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2033672#2033672 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy