Dzisiaj jest 25 lip 2025, 14:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 paź 2010, 19:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
witam,
w planach mam zamiar zakupić wariator malossi,
obecnie mam taki tuning jak w podpisie, myśle że na tych rolkach co mam 4.3g napęd mam dobrze dostrojony jak ruszam mam tylko lekki muł na rozgrzanym silniku a zaraz od 6 7 km/h rwie aż do 75 77km/h realnych.
czy ten wariator jest naprawdę dobry? czy może hebo ng?
teraz mam napęd dostrojony na lekkich rolkach a malossi słynie z ciężkich rolek
czy dał bym go rade wyregulować na ciężkich rolkach?




_________________

Honda NSR 125 <3


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2010, 20:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
Multivar jest bardzo dobrym wariatorem. Z regulacją będziesz miał mniej problemów niż na Hebo ng. Założysz sobie rolki 5,5-6g, sprężyne średnio twardą i ładnie ci to będzie śmigać ponad 80km/h.




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2010, 20:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
no to spoko,
może jeszcze jakieś inne osoby się wypowiedzą?




_________________

Honda NSR 125 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 8:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:16
Posty: 141
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
Gorąco POLECAM ! Jestem posiadaczem takiego wariatora i jest zadowolony :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 8:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
Lisekel, i jakie masz osiągi na tym setupie?




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2010, 14:34 
*

Rejestracja: 27 wrz 2009, 17:55
Posty: 140
Lokalizacja: Krosinko
Pojazd:
Moim zdaniem opłaca się wziąć hebo. Miałem obydwa wariatory i mogę szczerze stwierdzić, że hebo daję o wiele więcej ^^ z rolkami 4,5 gr i centralka hebo +50 świetnie współpracuję ;P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2010, 15:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 20:47
Posty: 396
Pojazd:
Junmix, Chyba nie wiesz co piszesz. Trzeba umieć wyregulować multivara oraz dobrać odpowiedni setup pod niego.Wszyscy go chwalą. Ja tez mam zamiar kupić multivara wiec jak najbardziej polecam :wink:




_________________

Polerowanie Aluminium na efekt lustra!!

http://www.bikepics.com/members/marcepani/polerki/\

Lakierowanie Proszkowe / Piaskowanie !!

http://bikepics.info/members/marcepani/p3/

GG:10493683




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2010, 16:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
ok spoko to dzięki za odpowiedzi.




_________________

Honda NSR 125 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2010, 21:37 
*

Rejestracja: 08 lip 2009, 11:59
Posty: 36
Lokalizacja: Staszów
Pojazd:
Bierz Multivara. Też mam więc polecam :)




_________________

Piaggio Nrg Power 07'
- Stage6 Streetrace 70cc,
- Stage6 Pro Replica Chrom,
- Wariator Stage6 Sport Pro,
- Pasek Dayco,
- Gaźnik 17,5 mm Dell'orto,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2010, 9:00 
*

Rejestracja: 27 wrz 2009, 17:55
Posty: 140
Lokalizacja: Krosinko
Pojazd:
marcepani, to może ja miałem jakiegoś pechowego multivara bo nie dało się go wyregulować :( a miałem je obydwa i akurat hebo łatwiej się reguluję, a wiara pisze, że jest trudne w regulacji ;P więc może zależy jak trafisz ^^ mówcie co chcecie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2010, 9:36 
***

Rejestracja: 24 kwie 2009, 8:36
Posty: 954
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
Prawda jest taka że jak się zna na regulacji to się wyreguluje każdy wariator a nie jak większość kupi włoży co było do zestawu i od razu pisze na forum że nic nie daje i trudny w regulacji.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
ml?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy