Dzisiaj jest 27 lip 2025, 21:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 paź 2010, 20:57 
*

Rejestracja: 24 sie 2010, 23:36
Posty: 9
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
Witam, jak w temacie napisałem od 2007 roku jestem posiadaczem skutera firmy Keeway. Skuter jest w pewnym sensie odblokowany (zmienione kolanko z wydechu, ściągnięta tulejka wariatora), nic więcej nie było przy skuterze robione.
Obecne osiągi skutera to:
*- v-max = 60km/h ('prawdziwe' sprawdzane gps'em);
*- przyśpieszenie porównywalne do skutera zablokowanego;

Wydaje mi się że istotne rzeczy już podałem, teraz mam do Was pytanie, czy można wycisnąć z tego skutera coś więcej? Jeśli tak to w jaki konkretny sposób ;>

Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam, Matio.


Ostatnio zmieniony 20 paź 2010, 21:01 przez Matio, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2010, 22:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2010, 17:45
Posty: 40
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Wydech, Wariator, Cylek i poleci coś koło 85-90 km/h, więcej chyba na tych przełożeniach nie wyciśniesz.


Ostatnio zmieniony 20 paź 2010, 22:02 przez duke9494, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2010, 6:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
Z blokad to jeszcze możesz zmienić dysze jak masz zablokowaną. Wtedy jakieś 65km/h może polecieć.




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2010, 13:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 15:03
Posty: 362
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
yyy, chyba mu chodzi żeby nie zmieniać nic w skuterze, tylko wycisnąć max z tych części które są w seryjnym huraganku. Przynajmniej ja tak zrozumiałem, zresztą nie pisał nic o tym więc nie czepiajcie sie :p.

Jak nie chcesz bardzo inwestować w niego to zdejmij zwężke w filtrze powietrza i daj dysze ok 65. Możesz dokupić rolki ~4,7g, przełożyć podkładkę sprzed wiatraka wariatora między koniec tulei a wiatrak. Jeśli chcesz "wkładać kase" w niego to najpierw tłumik, wariator, wał lub łożyska, gaźnik i na końcu większy cyl. Oczywiście w między czasie możesz kupić jakieś sprzęgło, ale czy warto? Wg mnie do chinolów nie opłaca się kupować nic więcej niż tłumik i wario. Takie jest moje zdanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2010, 13:59 
*

Rejestracja: 24 sie 2010, 23:36
Posty: 9
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
@djlucek11
Właśnie o to mi chodziło :) Dzięki.

@topic
Co myślicie o zmianie sprężyny centralnej i sprężynek w sprzęgle?
Od razu zaznaczam że nie mam zamiaru inwestować w wariatory, sprzęgła itp, wiadomo że na obecnej jednostce napędowej ciężko coś zyskać z tych podzespołów :)

Pozdrawiam, Matio.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2010, 14:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
bez sensu zmieniać rolki i sprężyny przy seryjnych częściach. Ktoś w fabryce dobrał idealnie to do skutera i nie ma sensu zmieniać bo tylko pogorszysz sprawe. Reguluje się skuter jak się zmienia wydech, wario itp.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2010, 15:19 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2010, 11:15
Posty: 402
Lokalizacja: Tarnawa k. Krakowa
Pojazd:
sebagbw, a wlasnie nie prawda , rolki sa dobrze dobrane do zablokowanego skutera ,a jak kupisz odblokowane kolanko to na seryjnych rolkach 5.8 g , mulowato przyspiesza , ja zmienilem na 5g i v-max nie spadl , a duzoo lepiej przyspiesza i jest mocniejszy pod gorke




_________________

- 5 g (s6) podkladka za talerzem
- dysza 70
- gasbox samorobka
- sprezynki sprzegla hebo niebieskie / centralka hebo +60
Sprzedam Hebo next generation keeway 16mm/ Aprilie Tuareg Rally 80cc Polini !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2010, 16:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
no bo to jedna z blokad jest, po skróceniu tulei daje się lżejsze rolki. Ale żadnych sprężyn itd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2010, 17:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 15:03
Posty: 362
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Sprężyna może Ci dać lepszy start jedynie. Moim zdaniem możesz tylko wymienić te rolki i dać większą dyszę oraz wyciągnać zwężke z filtra powietrza. A i jeszcze jak chcesz wiekszy vmax to te podkłądke wsadzić tam gdzie pisałem (+1-3 km/h więcej)

A rolki jak słusznie Dzampek666, napisał są dobrane do seryjnego czyli zablokowanego skutera.



A jeszcze jak nie kupiłeś odblokowanego kolanka wydechu tylko sam wyciąłeś te zawirowywacze itp to możesz to kupić. Ma większą przepustowość od własnoręcznie odblokowanego kolanka- koszt ok 30-40zł.


Ostatnio zmieniony 21 paź 2010, 17:03 przez djlucek11, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2010, 17:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
Wymiana sprężyny na mocniejszą przy serii skuterze nie ma sensu, bo tylko niepotrzebnie obniża max prędkość o jakieś 3-5km/h (przy hebo +50) a przyspieszenie zmienia się mało widocznie.
Przekładanie podkładek to bezsens to robi sie muł na starcie i nie da sie już potem zrównoważyc tego mocniejszymi sprężynkami i jest to bardzo uciążliwe w mieście jak jest muł na stracie więc tego rozw z podkładkami nie polecam. Bardziej już bym wolał skrócić tuleje o 1mm choć to i tak właściwie na jedno wychodzi z tym.
Dysza prędkości z reguły nie poprawia chyba że mówimy o sytuacji że ktoś zmienia z zablokowanej na większą to wtedy v-max się poprawia, a modyfikacje w filtrze pow nierzadko kończą się tym że mieszanki nie przetrawia silnik i zalewa go, szczególnie na niższych obrotach i potem robią się rózne dziwne problemy, że skuter nie chce zapalić czy cos.
Bardzo dobre efekty daje porting/flow. Silnik po dobrej polerce robi się bardziej żwawy, bardziej ochoczo wkręca się na obroty no i oczywiście osiągi lecą w góre^^




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2010, 18:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2010, 17:55
Posty: 2
Lokalizacja: Gromadka
Pojazd:
Ja ci doradze żebyś zajrzał do sklepu internetowego mielocha i dobrał sobie jakieś części. Na pewno będziesz miał lepsze osiągi. W przypadku mojego matrix'a ściągnięcie blokad poprawiło zarówno przyspieszenie jak i v-max. Może poszukaj innych blokad? Może jeszcze czegoś nie ściągnąłeś?




_________________

...:::Lucas69:::...


Ostatnio zmieniony 21 paź 2010, 18:09 przez Lucas69, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2010, 20:35 
*

Rejestracja: 24 sie 2010, 23:36
Posty: 9
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
@Lucas69
Jak już wspominałem nie chce zakładać żadnych części tunnignowych, bo przy obecnej (seryjnej) jednostce napędowej jest to zupełnie bez sensu. Lepiej pojeździć jeszcze na tej, a potem złożyć konkretnie skuter :)

@topic
Dziękuję Wam wszystkim za pomoc, 'nakreślił' mi się wizerunek prac jakie muszę wykonać. Jak wszystko już zrobię, przetestuję to dam znać czy się osiągi poprawiły, jeśli się poprawią to postaram się z Wami podzielić tym czego jeszcze nie ma opisanego na forum.

Temat można zamknąć, jeszcze raz wszystkim dziękuję.

Pozdrawiam, Matio.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy