Dzisiaj jest 20 paź 2025, 12:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 paź 2010, 15:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 7:40
Posty: 1256
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Witam.Mam taki problem jechałem i coś zaczęło tak dziwnie dzwonić w przekładni.I skuter zaczął zwalniać około 15km/h.Wcześniej vmax wynosił +-60km/h a teraz 42-45 km/h.obroty są około 7 tyś spadają do 6,5tys i znów do 7tys. Powtarza się to cały czas.Jak skuter rusza ma wysokie obroty a przyśpieszenie jest fatalne i tylko do 45. Co to może być????? pasek sprężyna centralna a może coś innego...




_________________

Mój mała bestia :)


Ostatnio zmieniony 19 paź 2010, 15:55 przez CEzary rs..., łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2010, 20:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
A wariator w jakim stanie jest ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2010, 20:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 7:40
Posty: 1256
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
jutro rozkręce i sprawdzę




_________________

Mój mała bestia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2010, 20:24 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Pniewus pisze:
A wariator w jakim stanie jest ?


+przeciwtalerz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2010, 16:37 
*

Rejestracja: 05 maja 2010, 16:08
Posty: 156
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
sprawdz czy nie masz luzów na korektorze momentu (talerze na sprzegle, luz na boki )




_________________

http://polskajazda.pl/Motocykle/Hyosung ... met/124321




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2010, 16:42 
*

Rejestracja: 24 sie 2010, 23:36
Posty: 9
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
Mój kolega miał taką sytuacje w Keeway'u Focusie, jednak olewał to. Aż pewnego dnia stanął. Powodem tych problemów było sprzęgło (po prostu się posypało). Przy okazji sprawdź stan paska napędowego, też może powodować takie 'zachowania' szczególnie przy 2-gim przełożeniu ~4x km/h.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2010, 19:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 7:40
Posty: 1256
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
dzisiaj zdjąłem pokrywę przekładni złapałem za przeciwtalerz cały się kręcił odkręcił śrubę co nie sprawiło mi wiele problemu."gwiazdka " była połamana w 4 części .Czy od tego mógł być ten spadek osiągów i przyśpieszenia ????


a pytanko gdzie mogę kupić przewód który jest od zbiorniczka na olej do pompki??




_________________

Mój mała bestia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2010, 20:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Wariator musi byś solidnie przymocowany, nie może być luzów.
Moim zdaniem to przez niego miałeś te problemy.
A co do przewodu, to chodzi Ci o ten taki mały wężyk ?
To jakieś ogrodnicze sklepy, w domach towarowych ( tam zawsze takie pierdoły są ), albo w sklepach z akcesoriami do auta/motocyklów.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 21 paź 2010, 20:49 przez Pniewus, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 9:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 7:40
Posty: 1256
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
kupiłem gwiazdkę założyłem,dobrze skręciłem a przeciwtalerz się nadal rusza ale nie tak bardzo jak ostatnio,obroty na prostej wzrosły,a prędkość jest taka sama jak była czyli 40km/h widać jak pasek wchodzi tylko do połowy,nadal brzęczy ...Co to może być?????




_________________

Mój mała bestia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 17:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 7:40
Posty: 1256
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
zauważyłem ze pasek na przeciwtalerzu wchodzi na samą górę a na wariatorze tylko do połowy...Czym to może być spowodowane ???????




_________________

Mój mała bestia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 17:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2009, 22:14
Posty: 286
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
tak sie nie da .. pasek by musial miec z 5 cm szerokosci ... i o tak po skosie musial by byc \ ... Według mnie wyjechalo ci frez na wale .




_________________

Obrazek
http://bikepics.com/members/szwedo22/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 18:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 7:40
Posty: 1256
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
szwedo22, i co wał do wymiany??? ale wszystkie części co na wał wchodzą trzymają się stabilnie...




_________________

Mój mała bestia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 18:32 
*

Rejestracja: 27 wrz 2009, 17:55
Posty: 140
Lokalizacja: Krosinko
Pojazd:
No ja właśnie to samo mam :( sprawdź czy czasami tylne kolo ciężko się nie kręci...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2010, 9:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Sprawdź czy masz podkładkę dystans założoną zaraz za tuleja. To też jest powód przez który przeciwtalerz się Rusza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2010, 17:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 7:40
Posty: 1256
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
chciałem przykręcić mocniej przeciwtalerz okazało się że zerwał się gwint na nakrętce i dziś chciałem kupić nową a tu facetka w sklepie mówi że te 2 nakrętki nie są oryginalne do przykręcenia wariatora oraz że się nie daje podkładki w zbierak kopniaka,1 nakrętka była od rometa jakiegoś a druga od ciągnika?? czy to możliwe żeby w serwisie dali złe nakrętki???a i dajcie linka jakie wy macie nakrętki .... z góry dzięki za pomoc




_________________

Mój mała bestia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2010, 17:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
Nie ważne od czego te nakrętki, mogą być nawet od F16 byleby pasowały. Mniej więcej taką mam u siebie http://allegro.pl/nakretka-walu-lewa-st ... 87084.html rozmiar na klucz 17 z tego co pamiętam. Złej nakrętki nie mogli dać w serwisie skoro pasowała, a podkładka w seryjnym wariatorze musi być. Możesz zmienić jej położenie ale fizycznie gdzieś musi być.




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2010, 17:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 7:40
Posty: 1256
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
a musi być z kapturkiem czy nie??? u siebie jedna miałem taką http://allegro.pl/romet-komar-ogar-nakr ... 92466.html a druga buła tka dziwna że zabezpieczenie w nią można było wsadzić




_________________

Mój mała bestia :)


Ostatnio zmieniony 25 paź 2010, 17:28 przez CEzary rs..., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2010, 17:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
A to nie wiem co to masz za nakrętki ale u mnie były takie jak z mojego linku z kapturkiem a raczej nikt by nie podmieniał nakretek z seryjnych na jakieś inne (mówie o moim skuterze).




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2010, 17:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 7:40
Posty: 1256
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
gmitrajt01, mi tak powiedziano w sklepie że musi być z kapturkiem bo w przeciwnym razie nigdy wario nie będzie dobrze trzymane. a jeszcze jedno czy jak skręcam nakrętka podkładka tryb startera gwiazdka przeciwtalerz tuleja i na tuleji wario te 2 części to dobrze jest czy nie bardzo???




_________________

Mój mała bestia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2010, 17:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
Do przykręcenia dzwonu mam taką normalną jak sobie przypominam, do wariatora z kapturkiem.
Podkładke daj tam gdzie była seryjna czyli jako przedłuzenie tulei, pomiędzy przeciwtalerzem a tulejką.




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy