Dzisiaj jest 22 sty 2025, 19:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 maja 2013, 15:48 
*

Rejestracja: 21 kwie 2013, 11:29
Posty: 6
Pojazd:
Jak stwierdzić , że pasek jest do wymiany ? Na "oko" wygląda dobrze ,ale nie wiem kiedy był wymieniony , a nie chciałbym nie potrzebnie kupować nowego . Jak zdjąłem osłony ,to po dociśnięciu paska lekko palcem , sporo się uginał . Jak prawidłowo powinien być naciągnięty ? Czy rolki powinny być idealnie okrągłe , bo w moich jest widoczne spłaszczenie na każdej rolce w jednym miejscu na obwodzie ?
Pod tym linkiem są fotki co do których będę miał kilka pytań .
http://www.fotosik.pl/u/rudiszubert/album/1448658 te rysy ( wypracowania) kwalifikują te części do wymiany ? Czy pasek wygląda na dobry , bo wg. mnie jest OK. Następna sprawa dotyczy podkładki (pomiędzy ślizgami paska) widocznej na jednej z fotek. Jest tam tulejka dystansowa i właśnie ta podkładka. Czy jest ona włożona tam fabrycznie , czy ktoś ją dołożył w jakimś celu ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2013, 8:14 
*

Rejestracja: 23 maja 2013, 7:34
Posty: 1
Pojazd:
Cześć.
Mam serwisówkę do Majesty 125 i 150 z tamtych lat.
Jest po włosku ale tłumacz googla daje radę :)
Tam sobie zobaczysz rysunki i parametry paska itp.
Jeśli chcesz to daj znać.
Pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy