Dzisiaj jest 05 gru 2024, 3:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 sty 2010, 20:54 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Witam mam pytanie jak podłączyc do gaźnika olej gdy nie ma wejscia na niego .
Z góry dzięki .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2010, 20:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:55
Posty: 519
Lokalizacja: PDG kartel
Pojazd:
Jak wgl nie ma wejścia to peszek. Jak jest zaklejone to pół biedy, rozwiercasz. Ale jak nie ma to nie wiem czy coś z tym zrobisz... zostaje robić mieszankę :wink:




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku
SPRZEDAM ROXA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2010, 20:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Jak masz gumowy króciec to rozwiercasz i kombinujesz z imitacją jakiegoś wejścia jak jest w gaźniku. :roll:
Jak się ma takie problemy to się zazwyczaj daje jakąś fotkę.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2010, 21:14 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Na razie to nie problem za bardzo
Mam apkę 150cc 2T i chcę wsadzic większy gaźnik aczkolwiek 24mm ciężko dostac a jak jest to gruba kasę trzeba wyłożyc i myślę nad kupnem gaźnika PWK 21mm dokładnie tego Gaźnik PWK

Jest jeszcze gaźnik 24mm tylko że ma uszkodzone wejście na olej ze tak powiem Model
PHBL 24mm dokładnie ten
Link dellorto

I nie wiem który kupic i będzie lepszy ;p


Ostatnio zmieniony 16 sty 2010, 21:17 przez elyseo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2010, 22:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
No nie wiem, sam zdecyduj :P Jeżeli masz króciec gumowy to spróbuj go przewiercić i wcisnąć wentyl jakiś jako wejście wężyka od oleju. :roll:




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2010, 0:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
musisz wywiercić dziurę ale w kruccu to nie wiem czy dobrze może lepiej w gazniku wywiercić i wstawić tylko oczywiście za przepustnicą i musi to być rurka o małej przepusrowości

tak z mojego rozumowania :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2010, 8:55 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Jak bym przerabiał to w gaźniku , mam gaźnik rozwalony od speeda więc bym miał dobrą dziurę , ale boje się że ten olej będzie źle docierał albo spływał po gardzieli gaźnika i kruccu i nie będzie odpowiednie smarowanie cylindra a kupic cylinder 150cc to koszt 1000 zł malossiego :D
Który będzie mocniejszy gaźnik TEN PWK czy może Dellorto PHBL 24mm
PWk 21mm wyjście do krucca ma 35mm a Dellorto 24mm ma 31mm
PWK ma wyprofilowaną gardziel a dellorto nie i nie wiem który będzie mocniejszy .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2010, 9:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 19:58
Posty: 332
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
A nie lepiej Ci robić mieszankę?




_________________

S6 Sport Pro, S6 19mm BE, E13 Top Racing Race, Yasuni R City, Malossi Multivar, Hebo R, Dayco.

Aerox*Midrace ! Zobacz i oceń !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2010, 10:05 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Hmmm już kiedyś robiłem i trochę jest wkurzające to że musisz miec cały czas przy sobie olej .........
A w SR jest mało miejsca w kufrze .....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 21:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 20:02
Posty: 21
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Pojazd:
polecam zrobic otwor w gazniku nagwintowac maszynowo wstawic dysze i po sprawie inna metoda to samo z kruccem dolotowym przewiercic nagwintowac recznie 2 pozycja gwintownika uszczelnic 3 opcja mieszanka pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy