Dzisiaj jest 22 sty 2025, 20:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 cze 2015, 21:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2015, 20:59
Posty: 1
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Kymco Grand Dink 250
Taka sytuacja - jechałem jakiś czas z maksymalną prędkością - jakieś 3-4km. Gorąco więc...za chwilę zaczął mi mrugać wskaźnik temperatury płynu chłodzącego, skala na maksa wypełniona kwadracikami :)
Zjeżdżam za chwilę na pobocze, patrzę pod spód a tu mi wycieka płyn chłodniczy. Myślę "ładne kwiatki, jak teraz wrócę"? Chwilę odczekałem, dolałem na spokojnie wody, odpaliłem i jadę. Podjechałem na stację dokupić wodę, zalałem do pełna i w drogę. Temperatura spadła do stanu normalnego i przez kolejne 20 kilometrów jazdy z różnymi prędkościami do 120 km/h nic się nie działo.
Nie wiem, wygląda że jest wszystko ok, ale zastanawia mnie co się stało, że uciekł mi płyn? Gdzieś na przewodach nieszczelność jakaś i ciśnienie spowodowało wyciek czy jak? W czasie powrotu płynu (wody) mi nie ubyło. Na wolnych obrotach jak postał w garażu to słychać, że wiatrak się załącza i wyłącza ale silnik się bardziej chyba grzeje niż w czasie jazdy (w czasie jazdy dochodzi jeszcze chłodzenie powietrzem). Termostat?
Macie jakieś pomysły, sugestie?
Moto to Grand Dink 250
(a tak w ogóle witam wszystkich :cool: )

(Jakbym w złym dziale umieścił to proszę o przeniesienie)




_________________

Kymco GD250 - 好摩托车


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy