Dzisiaj jest 06 cze 2025, 13:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 sty 2011, 16:31 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Kupiłeś przez internet towar z którego nie jesteś zadowolony napisz list do firmy która ci go sprzedała
- poinformuj co i kiedy kupiłeś
- poskarż się na długi czas oczekiwania i brak reakcji na twój e-mail
-podaj 2 wady zakupionego towaru
-napisz jakiego rozwiązania oczekujesz i wyraż nadzieję na szybką reakcję

Gdyby ktoś był taki dobry i pomógł chociaż trochę będę wdzięczny :) Szukałem na internecie,są podobne prace ale wszystko źle :roll:




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 16:45 
Zbanowany

Rejestracja: 17 sie 2010, 21:59
Posty: 323
Lokalizacja: brać kase?
Pojazd:
Dzień Dobry.
Tydzień temu (3.12.2009) kupiłem u pana laptop [ tu możesz wstawić typ i tak dalej ]
Przesyłka miała przyjść następnego dnia poprzez kuriera ale niestety nastąpiło dość duże opóźnienie przesyłki. Pisałem do pana już kilka krotnie e- maila co z moim zakupem, ale nie dostałem od pana żadnej odpowiedzi, ani nie dowiedziałem się czy laptop do mnie dotrze czy nie. Kiedy dostałem w końcu z opóźnieniem przesyłkę, okazało się że towar jest uszkodzony. Na obudowie jest poważna rysa, która oszpeca mi laptopa, dodatkowo brakuje mi klawisza z literką " e" na klawiaturze. Według pana opisy laptop miał być nowy, ale niestety widać że nie jest. Oczekuję od pana wymiany sprzętu na taki jaki kupiłem zgodnie z opisem i bez żadnych uszkodzeń. Mam nadzieję że przesyłka także zostanie przysłana w terminie. Wyrażam nadzieję na szybką reakcję i odpowiedź na moją wiadomość.

Z poważaniem
xxxx




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 16:47 
Zbanowany

Rejestracja: 17 sie 2010, 21:59
Posty: 323
Lokalizacja: brać kase?
Pojazd:
Lub coś innego: Dear komputronik.pl shop service,
I am writing to complain about keyboard I bought two weeks ago from your online shop. It has very annoying faults that make this keyboard hard to use.
Keys: q, w, e, r and touch panel do not work at all.
I am also dissatisfied due to bad contact. I have written you six e-mails so far and I did not get any reply. Contact is very important in e-shopping. You must do something with this.
One of the most important things in online shopping is time. I ordered the keyboard two weeks ago and I received it only yesterday. That is not fair.

I expect full refund of money. I have receipt for the product and it is under guarantee.

I look forward to hearing from you soon,
XYZ.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy