Dzisiaj jest 23 lut 2025, 23:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Aerox vs 125/50
Post: 16 kwie 2011, 15:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 17:36
Posty: 549
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
Elo.
Nie moge zdecydować co robić dalej...w roxa musze wsypać około 4 tyś jeszcze, żeby to było skończone na 100%. Moge sprzedać w sumie te części które mam i kupić 125/50....
Myślałem o:
Cagivie Mito, lecz ona raczej odpada, bo jak rodzice zobaczą blat do 200 to kiła..
NSR 125/50 - Moto które osiągami mi pasi, lecz wygląd średnio
RS 125/50 - Stać mnie tylko na starą bude, która mi kompletnie nie pasi..
TZR 125/50 - Patrzyłem są tylko belgady a one są fuu...
Są jeszcze jakieś 125? Najbardziej w tym momencie jestem nastawiony do NSR 125.
2 powodem jest to że nie czuje tej radości z jazdy automatem jak kiedyś....Zupełnie niewiem czemu oraz poprostu mam dosć grzebania się, mam teraz 8 skuterów a przy kilku trzeba robić i mam kompletnie dość. Więc co byście polecali?
Co do odpowiedzialności karnej, mało mnie ona obchodzi. Więc proszę o niej nie wspominać.




_________________

Speedfight 2 S6 Racing Modular 70cc -->Aerox Midrace 70cc, SR Midrace 70cc--> Derbi GPR 2008.


Ostatnio zmieniony 16 kwie 2011, 15:55 przez Karolek_OTT, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 15:56 
**

Rejestracja: 16 lip 2009, 9:43
Posty: 331
Pojazd: 200+
następny niedokończony projekt ... :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 16:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 17:36
Posty: 549
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
A czy ktoś powiedział, że upadł? Ja tylko rozważam co zrobić i potrzebuje jakiejś podpowiedzi...




_________________

Speedfight 2 S6 Racing Modular 70cc -->Aerox Midrace 70cc, SR Midrace 70cc--> Derbi GPR 2008.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 16:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
Bierz Cagivę :)




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 16:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 12:24
Posty: 469
Pojazd: Kawasaki ER5/Honda CBR
NSR 125/50 była by najlepszym rozwiązaniem, bo jest przede wszystkim bezawaryjna jak mało które 2T, no i osiągi bardzo dobre, jakieś 6s do 100 km/h i v-max w granicach 160 km/h :)

Sam taką jeździłem, kręciłem do odcińki i powiem, że ciągnie jak szalona :D




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 16 kwie 2011, 16:20 przez Crazy, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 16:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Hyosung GT 125?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 16:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 17:36
Posty: 549
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
Właśnie Mito 125/50 stoją tylko 2... i to w odległości po 600 km ode mnie w 1 stronę.




_________________

Speedfight 2 S6 Racing Modular 70cc -->Aerox Midrace 70cc, SR Midrace 70cc--> Derbi GPR 2008.


Ostatnio zmieniony 16 kwie 2011, 16:25 przez Karolek_OTT, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 16:28 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Crazy pisze:
NSR 125/50 była by najlepszym rozwiązaniem, bo jest przede wszystkim bezawaryjna jak mało które 2T, no i osiągi bardzo dobre, jakieś 6s do 100 km/h i v-max w granicach 160 km/h :)


Te 160 to chyba z Giewontu i z żaglami i do 100km/h ma 7,5sec ( mówie to o takiej w dobrym stanie) :)

Wielkim plusem nsrki jest to że sie nie psuje tak jak rs/mito :) bo silnik nie jest tak wyżyłowany .
Crazy pisze:
Sam taką jeździłem, kręciłem do odcińki i powiem, że ciągnie jak szalona :D


Odcina w 2t? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Karol, popatrz jeszcze gpr 125 :)


Ostatnio zmieniony 16 kwie 2011, 16:31 przez TeDeX, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 16:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
Cytuj:
Odcina w 2t? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Nawet skutery mają "odcinę", tylko nie wygląda ona tak jak w ścigaczach :<




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 16:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 17:36
Posty: 549
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
TeDeX pisze:
Crazy pisze:
NSR 125/50 była by najlepszym rozwiązaniem, bo jest przede wszystkim bezawaryjna jak mało które 2T, no i osiągi bardzo dobre, jakieś 6s do 100 km/h i v-max w granicach 160 km/h :)


Te 160 to chyba z Giewontu i z żaglami i do 100km/h ma 7,5sec ( mówie to o takiej w dobrym stanie) :)

Wielkim plusem nsrki jest to że sie nie psuje tak jak rs/mito :) bo silnik nie jest tak wyżyłowany .
Crazy pisze:
Sam taką jeździłem, kręciłem do odcińki i powiem, że ciągnie jak szalona :D


Odcina w 2t? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Karol, popatrz jeszcze gpr 125 :)


Patrzyłem GPR ale nie ma żadnej 125/50...

Narazie do NSR jestem nastawiony pozytwynie...co do remontów to wiecie, dla mnie to zbytnio nie problem, bo kumpel mi załatwił robote i ciągle teraz robie i kasa jest. Zresztą naprawdę nie rajcuje mnie już jazda automatem...niewiem czemu... To jest chyba największy powód tych moich rozkmin o 125.




_________________

Speedfight 2 S6 Racing Modular 70cc -->Aerox Midrace 70cc, SR Midrace 70cc--> Derbi GPR 2008.


Ostatnio zmieniony 16 kwie 2011, 16:35 przez Karolek_OTT, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 17:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:55
Posty: 339
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Na Twoim miejscu skończyłbym Roxa, bo mimo wszystko jak już się coś zaczyna to należy to w miarę skończyć. ;]


Ale dobrym wyborem byłaby też NSR.




_________________

Lubię mojego Keewaya. ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 18:11 
Zbanowany

Rejestracja: 17 sie 2010, 21:59
Posty: 323
Lokalizacja: brać kase?
Pojazd:
Leonardo 150.
160 na pace i git ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 18:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 17:36
Posty: 549
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
A jak jest z rs w starej budzie? Ile wyciska ten silnik jak jest dobry?
Jakie spalanie itp?




_________________

Speedfight 2 S6 Racing Modular 70cc -->Aerox Midrace 70cc, SR Midrace 70cc--> Derbi GPR 2008.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 19:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 18:45
Posty: 866
Pojazd:
kolega ma nsr 125 i ładnie chodzi do 160km/h ją rozbujał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 19:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 12:24
Posty: 469
Pojazd: Kawasaki ER5/Honda CBR
TeDeX pisze:
Te 160 to chyba z Giewontu i z żaglami i do 100km/h ma 7,5sec

Nie ciśnij kitu jak nie wiesz, nawet wikipedia mówi, że NSRka ma 6,5s do 100 km/h i jej prędkość wynosi 160 km/h.

Zamieszczam dla twojej pewności cytat.

Cytuj:
wersja A-odblokowana z TV78 Prędkość maksymalna – 160km/h Przyspieszenie 0 do 100km/h wynosi 6,5 sekundy.


Cytuj:
Dane techniczne

Rodzaj silnika: dwusuwowy, chłodzony cieczą
Liczba cylindrów: 1
Rodzaj rozrządu: zawór membranowy, zawór wydechowy
Pojemność skokowa: 124,8cm³
Średnica cylindra/skok tłoka: 54mm/54,5mm
Moc maksymalna: 21KW/28KM przy 10500 obr/min
Maksymalny moment 19Nm przy 9000 obr/min
Skok zawieszenia przód, tył: 118mm, 125mm
Wysokość siodełka: 790mm
Długość: 2075mm
Szerokość: 670mm
Skrzynia biegów: 6-stopniowa
Pojemność zbiornika paliwa: 13l
Rezerwa: 2,8l
Rozmiar opony przód,tył: 100/80/17 52T, 130/70/17 62T
Masa pojazdu gotowego do jazdy: 132kg (124kg wersja F)
Rozstaw kół: 1345mm
Rodzaj napędu: łańcuch
Średnie zużycie paliwa: 4-7l/100km
Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,5s
V-max: 160-165km/h


No i co TeDeXie? Ubzdurałeś sobie, że ma 7,5s do 100 km/h i udajesz znawce :lol:


Cytuj:
Odcina w 2t? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Dokładnie tak jak JawoR powiedział :wink:


Zresztą wole mieć NSR, niż starą RS`ke w której rotax 122 się non stop piepszy za przeproszeniem, ciekawe czy ta twoja RS pojedzie więcej niż te 160 km/h, tego jestem bardzo ciekaw :D Chętnie mogę do Ciebie wpaść z Kamilsz20, ale niestety nie pozwalasz :lol:




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 16 kwie 2011, 19:13 przez Crazy, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 19:22 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Cytuj:
Zresztą wole mieć NSR, niż starą RS`ke w której rotax 122 się non stop pieprzy za przeproszeniem, ciekawe czy ta twoja RS pojedzie więcej niż te 160 km/h, tego jestem bardzo ciekaw :D


Czy ja mówie że moja rs będzie jechać 160?, Ty piszesz tylko nsr bo jedynie na takiej 125 jeździłeś i sie od razu podniecasz (nie dziwie się przesiadka ze skutera na 125)
Zresztą w tamtym poście nawet nie wspomnialem o rs.

Cytuj:
Chętnie mogę do Ciebie wpaść z Kamilsz20, ale niestety nie pozwalasz :lol:


Noi bardzo dobrze.

Bez przekleństw bo ostrzeżenie dostaniesz / Mayday


Ostatnio zmieniony 17 kwie 2011, 10:16 przez TeDeX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 20:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 12:24
Posty: 469
Pojazd: Kawasaki ER5/Honda CBR
Może nam powiesz czego się obawiasz? :mrgreen:




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 21:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2009, 11:14
Posty: 386
Lokalizacja: GÓRNY ŚLĄSK
Pojazd:
Musi być ścig ? jak nie to może enduro yamaha dt 125 ładnie lata i też bardzo mała awaryjność podobna do nsr. Miałem oba te moto teraz mam dt i mogę polecić. Pomyśl jeszcze nad ktm exc 125 ale już troszkę pali i remont raz w sezonie trzeba zrobić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 22:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 17:36
Posty: 549
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
Musi być ścig, nie trawie enduro :P.




_________________

Speedfight 2 S6 Racing Modular 70cc -->Aerox Midrace 70cc, SR Midrace 70cc--> Derbi GPR 2008.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 22:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2009, 22:14
Posty: 286
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
To weź jeździj tym jajem co masz . wrazie wypadku czy co taka sama lipa przy 125 jak i 600 + jezscze na 50 jak zarejestrowane to placisz za wszystkie szkody bo nie takie ubezpieczenie jak trzeba ;)




_________________

Obrazek
http://bikepics.com/members/szwedo22/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy