Dzisiaj jest 24 lut 2025, 0:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 kwie 2011, 23:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
Siemka, orientuje cie się, na czym polega chip tuning w dieslu? Jakie to daje rezultaty i ew mniej więcej koszta? Jak ze spalaniem?

Chodzi konkretnie o Paska B5 3B Edition

Silnik
1.9 TDI 4 8 1896 cm³ 85 kW (115 KM) 285 Nm 1999 do 2000 AJM PD
lub ten
1.9 TDI 4 8 1896 cm³ 85 kW (115 KM) 310 Nm 1999 do 2000 ATJ PD

Nie wiem konkretnie co tam siedzi.


Edit: pogooglałem, za 25KM więcej wołają 1,2 tyś netto :shock: To serio jest, aż tak drogie? A za 30KM więcej, 2,5tyś brutto :shock:




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek


Ostatnio zmieniony 26 kwie 2011, 23:52 przez JawoR, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 0:06 
*

Rejestracja: 11 cze 2010, 15:26
Posty: 37
Lokalizacja: legnica/londyn
Pojazd:
chip tuning to takie małe gówno co podłączasz do kabla co idzie do kompa pokładowego i to małe coś dodaje ci koni.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 0:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
To takie małe gówno .. to małe coś.. Kurcze, ależ mi pomogłeś :mrgreen:




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 0:09 
*

Rejestracja: 11 cze 2010, 15:26
Posty: 37
Lokalizacja: legnica/londyn
Pojazd:
to jest mniejsze od telefonu , ma 2 wtyczki , i to jest coś jak by przedłużka kabla tylko z małym modułem , mniej więcej , rozmiaru podełka od zapałek.

tak to mniej więcej wygląda
Obrazek

jakie 1.5K ??
http://cgi.ebay.co.uk/VW-Golf-1-9-PD-Di ... 685wt_1014


http://cgi.ebay.co.uk/TDI-PD-Diesel-Tun ... 336wt_1139


Ostatnio zmieniony 27 kwie 2011, 0:13 przez pyskaty, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 0:16 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Znajomy ma czipa w dieslu golf 4 1.9, dodał trochę koni, przyspieszenie i za to mniejsze spalanie :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 5:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Mój tata takie miał podłącza się to do wtyczki od pompy daje to +20% mocy. Po podłączeniu tego jest różnica. Tylko że to miał w 1.9TDI 90km (te z tych starszych silników)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 8:36 
***

Rejestracja: 17 sty 2010, 12:22
Posty: 1052
Lokalizacja: opole
Pojazd:
kup kości, czytnik do nich, podłącz pod kompa, ściągnij mapy z neta (sprawdzonego źródła bo może silnik rozpierniczyć :P) podpinasz i masz chip tuning za max 100zł kości 1szt 10-15zł

tylko muszą być naprawde dobre mapy !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 10:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2010, 17:35
Posty: 16
Lokalizacja: Wtelno/Bydgoszcz
Pojazd:
Ten chip kosztuje na allegro 250zł. Mój tata założył go do Passata B5 1.9 poprawiło się przyspieszenie i spadło spalanie, naprawdę polecam "!!" :wink:




_________________

Obrazek

Obrazek

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 11:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
Adix12, Daj linka.

Sam za to się brać nie będę, bo jak coś zrypię to tatuś mnie zabije :shock:



Pyskaty :D

http://kocar.pl/pl/baza_ofert/passat.php

Masz tu cennik do Passka.


Rozumiem, że Wy mówicie o Box'ach, uniwersalnych, bez sprawdzania stanu silnika itd?




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek


Ostatnio zmieniony 27 kwie 2011, 11:03 przez JawoR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 11:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2010, 17:35
Posty: 16
Lokalizacja: Wtelno/Bydgoszcz
Pojazd:
JawoR, http://allegro.pl/listing.php/search?st ... =0&order=t


Instalacje tego zajmuje z 5 minut, trzeba tą kostkę podpiąć pod taki kabel, nie pamiętam jak on się fachowo nazywa. :P Jak mi się przypomni to napiszę "!!" :)


Edit : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic557066.html Może Ci pomoże. :wink:




_________________

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Ostatnio zmieniony 27 kwie 2011, 11:18 przez Adix12, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 11:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
U mnie wgranie innych map kosztuje 700zł a po znajomości moze to by było za 300zł :P Tylko oczywiście przy wgrywaniu map można wszystko pozmieniać dosłownie wszystko. Tylko z mocą nie przesadzić bo silnik dlugo nie pociągnie ;) boxy są dobre pod pompe i czuć różnice




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 14:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Nigdy nie bierzcie gotowców z neta, zwykle jest to podkręcona na pałę dawka paliwa i ciśnienie doładowania. Jak wgrasz taką mapę, to nie dziw się, że samochód zostawia zasłonę dymną. Zrób logi, zobacz czy czegoś brakuje, jak nie, to daj 50mg więcej paliwa i lekko podnieś ciśnienie doładowania.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 14:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
Nadal nie kapujecie :D Ja nie chce tego robić sam, nie robię niczego, na czym się nie znam, proste. Chodziło mi raczej o zasadę działania, a nie instrukcję jak to zrobić..




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 15:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
JawoR pisze:
Nadal nie kapujecie :D Ja nie chce tego robić sam, nie robię niczego, na czym się nie znam, proste. Chodziło mi raczej o zasadę działania, a nie instrukcję jak to zrobić..
Taki dobry chip tuning polega na wprowadzeniu nowego softu do eepromu, czyli pamięci komputera auta.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 15:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
I czemu to niby zmniejsza spalanie, zamiast je podnieść z racji większych osiągów? :mrgreen:




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 15:32 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
jest lepiej dopasowana mieszanka paliwo-powietrze(lepiej wyregulowany:P )
a po za tym jak masz np. +20% mocy to nie pałujesz silnika na takie duze obroty tylko ma taką samą moc na mniejszych obrotach przez co zmniejsza sie spalanie
to tak troche jak ze skuterem . jak masz seryjne dojechane częsci to pałuesz go na maxa pali ci np. l i jedzie 70 a jak powymieniasz częsci (czyli mocy trochę dostanie po przez nowe częsci ) to nie musisz go juz cisnąc na maxa tylko na 3/4 manety i jedzie ci te 70 (3/4 manety= mniejsze obr. silnika= mniejszy apetyt na bezynke :) )

a co do "czipów" to zdecydowanie lepsze jest pojechać na hamownie zeby Ci tam ładnie wszystko dostroili (tylko wiadomo $$$$ potrzeba :) )
a jak juz jestesmy w tym temacie to moze ktos sie tym bardziej interesuje i By polecił jakiś tego typu zakład w łodzkim/mazowieckim ? Wiem ze jest google ale mi chodzi o takie ze ktos tam był i wie ze mu "zrobili dobrze" (haha;p). bo juz pare histori na temat PRO tunerów czytałem ze niby w pasku 1,9 tdi było ponad 230 km a w rzeczywistości było 110 .


Ostatnio zmieniony 27 kwie 2011, 15:40 przez JaJeCkO, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy