Dzisiaj jest 12 lut 2025, 22:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 sty 2012, 21:38 

Rejestracja: 01 sty 2012, 22:52
Posty: 0
Pojazd:
Witam chce kupić Motorower z silnikiem AM6 do 5,500zł i mam do wyboru:

1.Kupić z 2009r. silnik Igła.

2.Kupić szrota za 2000zł i złożyć na Sporcik

Co wybrać.


Ostatnio zmieniony 09 sty 2012, 21:59 przez Pulpecik20, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2012, 21:39 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2011, 21:16
Posty: 0
Pojazd:
pierwsza opcja




_________________

Są ludzie i parapety, ale niektórzy na tym forum to ludzie-klamki są...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2012, 21:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2010, 11:55
Posty: 2
Lokalizacja: Międzybórz :)
Pojazd: Yamaha Aerox
druga opcja.




_________________

Pomarańczka ;*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2012, 21:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 20:34
Posty: 218
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Suzuki DRZ400S
druga opcja.




_________________

http://offroadowykiller.cba.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2012, 21:41 
Virtual Tuner
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 mar 2011, 13:22
Posty: 220
Pojazd: BMW e46
Do mnie bardziej przemawia pierwsza opcja :)




_________________

Live for the moment...
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2012, 21:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Pulpecik20, Zastanów się, czy będziesz w stanie utrzymać "Racinga", żebyś potem na forum nie płakał że pali Ci ileś tam litrów.
Jeśli jesteś przygotowany na dość wysokie koszty utrzymania (w porównaniu z serią), to brałbym opcję drugą. Sam sobie wszystko złożysz i wiesz co i jak.
Pierwsza opcja też ma ryzyko. Nie wiesz jak to było użytkowane i jak długo wytrzyma.
Poza tym, do mnie nowe motorowery/skutery jakoś nie przemawiają, bardzo tandetne i plastikowe mi się wydają.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2012, 21:44 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Zależy czego będziesz oczekiwał od tego motorku :D
Ja bym osobiście wybrał opcję nr 2 :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2012, 21:45 

Rejestracja: 01 sty 2012, 22:52
Posty: 0
Pojazd:
seku145 pisze:
Nie wiesz jak to było użytkowane i jak długo wytrzyma.



Właśnie tego najbardziej się boje.


Ostatnio zmieniony 09 sty 2012, 21:45 przez Pulpecik20, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2012, 21:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
To może kupić szrota i go zrobić, ale nie aż tak wysokiej klasy tuningu :)
Wtedy zostanie Ci jeszcze kasy na utrzymanie :D




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2012, 21:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
ja bym wolał igłe, niż potem płakac ze cos nie tak




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2012, 21:48 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
Jak silnik igła to nr. 1.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2012, 21:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 20:59
Posty: 438
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Pojazd:
Opcja 1.

To się tak wydaje, kupisz szrota i zrobisz..
Ale niestety, tylko wydaje.

Kupująć igłe, masz wszystko okej i jeździsz idealnym moto, a z czasem zarobisz i możesz racinga zrobić..

A kupując szrota, wszystko już Ci się będzie sypać i roboty od groma będzie. Wydaje się że zmienisz cylek, wał itp. i będzie okej. Ale przy takim moto zawsze wynika dużo, dużo więcej pracy.

1




_________________

' Żyje by jeździć, jeżdże po to by żyć ' - Malina!

I ♥ STUNT!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2012, 21:50 

Rejestracja: 01 sty 2012, 22:52
Posty: 0
Pojazd:
seku145 pisze:
ale nie aż tak wysokiej klasy tuningu


Może przesadziłem :P , na Sporcika składałbym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2012, 21:54 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
Szrot może być nie tylko jako silnik, może być coś z elektryką, główką ramy i co wtedy? Kupisz drugi moto jako dawce? Więcej roboty niż jazdy wtedy będzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2012, 21:55 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
No to jesli na sporcika składałbyś to zdecydowanie opcja nr 2 wiem to po sobie tez szukałem igły a potem 50cc nie wystarczało i trza było sie bawic wiec moze odrazu lepiej zacząć zabawe w tuning :< oczywiscie jesli chodzi tylko o silnik




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475


Ostatnio zmieniony 09 sty 2012, 21:56 przez wisnia1995, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2012, 21:58 
***

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:08
Posty: 642
Lokalizacja: okolice włocławka
Pojazd: Aprilia sr
opcja druga :)




_________________

Moja Apka aprilia-sr-by-dawid137137-t372258-60.html#p2463456




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2012, 21:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2010, 11:55
Posty: 2
Lokalizacja: Międzybórz :)
Pojazd: Yamaha Aerox
A z resztą ile taki średni racing spali? Z 5,5l jak dobrze wyregulowany? :P




_________________

Pomarańczka ;*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2012, 22:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Ja bym wybrał jeszcze inną opcję . Kupić motorek z np 2005r czy coś takiego do poprawek nawet do ewentualnego malowania, ale z silnikiem igłą . Wtedy można np pomalować na swoje kolory, dodać sporo dodatków, zrobić polerki itp i masz mniejszym kosztem zrobioną igłę niż miał byś ją kupić od razu i zostanie jeszcze kasa na paliwo lub ewentualny tuning, którego ja bym nie robił bo wg mnie robić w 50cc motorowerze tuning to trochę głupota one i tak mają dobre osiągi i nawet szkoda tych silników .




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2012, 22:03 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
klarok, uwierz mi maja dobre osiągi ale i tak to sie nudzi zawsze chcemy wiecej a to tylko 50cc tylko dołożone biegi i to wszystko




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2012, 22:04 
*

Rejestracja: 06 sie 2011, 20:28
Posty: 36
Pojazd:
Takie gadanie. Jak kupujesz igłę i sprawdzasz wszystko i jest idealnie, to zawsze po pewnym czasie cuś tam wyjdzie, nie ma opcji, zwłaszcza w SMkach i enduro, bo to jest moto nie tylko na asfalt, a i w igiełce "ścigaczu" też jakieś pęknięte lusterko, zjechane manetki się trafią.

A w szrocie to się tylko tak wydaje, że kupisz i zrobisz i jeszcze hajsu Ci zostanie na tuning. Łożyska, rama, elektryka, skrzynia biegów. To wszystko kosztuje, jak jest zepsute, a w szrocie coś na pewno znajdziesz. Szrot bez takich usterek to nie szrot i już się jako tako ceni.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy