Dzisiaj jest 20 lis 2024, 13:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 maja 2012, 17:58 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Co możecie powiedzieć o tych cylindrach? :D Który ma większą moc, o ile, jak ze spalaniem, który może się bardziej grzać, żywotność domyślam się, że malossi ma dłuższą :D Wypowiedzcie się co wiecie o tych cylindrach :D Jakie osiągi można wyciągnąć na tych cylindrach przy wydechu Conti Chr, dellorto 17,5 i air boxie na przełożeniach 13/46 i czy ew nie dokupić lepiej jednak zębatkę 14 na przód? :D

Moto to derbi senda drd ;)


Ostatnio zmieniony 06 maja 2012, 17:58 przez Igi, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 8:37 
**

Rejestracja: 16 lip 2009, 9:43
Posty: 331
Pojazd: 200+
Ja bym wziął MHR'ke ;) , kumpel ma w am6 i już koło 8000 przejechał na tym.
Bardzo wytrzymały cyl ;)

http://www.youtube.com/watch?v=3diQe0Fe ... ature=plcp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 16:23 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
Moc - airsal
wytrzymałość - malossi


brałbym malossi.




_________________

PAPIER TOALETOWY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 19:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2010, 20:24
Posty: 127
Lokalizacja: słupca/konin
Pojazd:
Cytuj:
Moc - airsal
wytrzymałość - malossi


brałbym malossi.

Yyy nic nie ma na wytrzymałość chyba że seriia te dwa cylki są na moc prędzej :cool:
gaźnik 17.5 to stanowczo za mały :mrgreen:




_________________

Sprzedam


-Sprzedam: wydechy sport AM6/DERBI
-Dużo czesci aerox, yzf r125

!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 20:00 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
jurasik997, mylisz się.

Różnica nicaslem airsal a mhr replica jest wieeeeeeeeeeeeelka. Jakość odlewu, tłoka.
Mhr tak zachwalam, ale powinienem dodać to to jest moc sporta,.


Airsal odstaaaaje daleko za konkurencją w żywotności. Słaby nicasl/tloki. Moc hmm, jest o wiele większa (wyczuwalna).


Oba cylindry dłuuuugo pojeżdzą, ale bardziej jestem za Malossim, ponieważ cena jest wysoka, wolałbym stracić ciut na osiągasz niż na całym cylindrze.




_________________

PAPIER TOALETOWY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2012, 10:01 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Iniector pisze:
Oba cylindry dłuuuugo pojeżdzą, ale bardziej jestem za Malossim, ponieważ cena jest wysoka, wolałbym stracić ciut na osiągasz niż na całym cylindrze.
Tak, tylko na tym cylku pojeżdżę jeden sezon bo potem już prawko i prawdopodobnie Drd pójdzie i tak na sprzedaż ;) Więc bardziej zależy mi na mocy, a co do jakości: Airsal jest napewno gorzej wykonany, lecz jeżeli chodzi o tłoki to bym się kłócił. Oznaczenie "Tech" różni się od poprzedników airsala właśnie między innymi tłokiem, bo o ile dobrze mi wiadomo teraz są zwykle stosowane tłoki vertexa :)

Co do zębatek jest mała zmiana, będzie 15/51. Wyciągnę te 130 km/h przy airsalu, dellorto 17,5 (wiem, trochę za mały) i wydeszku conti Chr?




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy