Dzisiaj jest 10 lut 2025, 15:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 wrz 2012, 10:11 
Last Chance

Rejestracja: 10 lut 2012, 13:57
Posty: 409
Lokalizacja: Jabłonna/Lublin
Pojazd:
Mamuśka szuka a3 i nie wiem jaki silnik jej doradzić , napewno nie żaden turbo , diesle nie wchodzą w grę ...




_________________

Minejtor pisze:
Grozisz mi ? zaraz zadzwonie na policje i pojdziesz do zakladu poprawczego.

Używajcie Polskich znaków! Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 10:16 
Zbanowany

Rejestracja: 30 sie 2012, 20:03
Posty: 145
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
Poszukaj 1.8 kumpel miał i nie psół mu się i wgl bardzo dobry silnik tylko że nie wyrobił zakrętu i auto kasacja lecz mimo wszystko silnik bardzo dobry




_________________

Malaga f12
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=321633




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 10:21 
Last Chance

Rejestracja: 10 lut 2012, 13:57
Posty: 409
Lokalizacja: Jabłonna/Lublin
Pojazd:
Pszemek, 1,8 - 125km ?




_________________

Minejtor pisze:
Grozisz mi ? zaraz zadzwonie na policje i pojdziesz do zakladu poprawczego.

Używajcie Polskich znaków! Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 10:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
Mówisz o starej czy nowej kaście, bo to dużo zmienia?

Fakt, faktem dla mamuśki to chyba 1.6 bedzie najlepsze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 10:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Nie ma wielkiego wyboru. 1.6 lub 1.8 20v




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 10:32 
Last Chance

Rejestracja: 10 lut 2012, 13:57
Posty: 409
Lokalizacja: Jabłonna/Lublin
Pojazd:
1996-2002r ale pewnie ja po niej wezmę furke ,a jakie jest spalnie tych silniczków ? 1.6 i 1.8 ( w lpg)




_________________

Minejtor pisze:
Grozisz mi ? zaraz zadzwonie na policje i pojdziesz do zakladu poprawczego.

Używajcie Polskich znaków! Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 10:33 
Zbanowany

Rejestracja: 30 sie 2012, 20:03
Posty: 145
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
Musiałbym się dowiedzieć ile to 1.8 spalała kumplowi fakt że nie jeździł wolno ale myślę że w 10 się Twoja mama zmieści;D




_________________

Malaga f12
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=321633




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 18:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2012, 15:50
Posty: 170
Lokalizacja: Zbk
Pojazd:
Raczej nie zdecydował bym się na zakup silnika 1.8 bez turbiny 125km, ekonomi nie znajdziesz a i mocy też mało a opłaty te same co 1.8t 150km, tutaj spalanie jest nie mal że identyczne a może nawet i mniejsze co bez turbiny gdyż spali tobie maksymalnie 12l gazu i jest to silnik lubiący gaz :)

Alternatywą tego wszystkiego jest 1.6 102km gdzie masz niskie opłaty i małe spalanie do 10l gazu lecz moc jest niska jak na te czasy :twisted:

Według mnie najlepszy silnik to 1.8t gdyż różnica w spalaniu pomiędzy 1.6 jest nieduża gdyż są to tylko 2l gazu a silnik jest bardziej elastyczny i na pewno lepiej spiszę się na trasie niż 1.6. Tak naprawdę silnik 1.8 jest tylko żywotniejszy a i tak zawsze ludzie wybierają 1.8t :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 19:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Henio pisze:
Alternatywą tego wszystkiego jest 1.6 102km gdzie masz niskie opłaty i małe spalanie do 10l gazu lecz moc jest niska jak na te czasy

Nie warto, są inne, lepsze silniki benzynowe :mrgreen: . Chociaż ubogo jest w A3 z motorami w porównaniu do Golfa 4.

Co ja bym wybrał w A3? Tylko 1.8T z podkreśleniem, że trzeba poczytać, jaki typ silnika jest najmniej awaryjny.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 19:18 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2011, 21:16
Posty: 0
Pojazd:
Weź jej 1.8T w gazie, idealne połączenie, a Ty sobie polatasz (jeśli umiesz :roll: ) :mrgreen: :mrgreen:




_________________

Są ludzie i parapety, ale niektórzy na tym forum to ludzie-klamki są...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 19:37 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
1.8T Nie współpracuje zbyt dobrze z gazem (częste błędy komputera). Lepszym rozwiązaniem jest wolnossąca jednostka




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 19:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Furian50 pisze:
częste błędy komputera

Głupoty gadasz, instalacja na dobrych komponentach, zamontowana przez dobrego gazownika i 1.8T w gazie dobrze chodzi.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 19:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Racja, co ma turbina do instalacji LPG? :mrgreen: 1.8 a 1.8T nie specjalnie się różnią od siebie- tyle samo cylindrów i tyle samo zaworów :wink: . Trzeba tylko znaleźć dobrego gazownika i nie szczędzić na instalacji.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 19:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Turbo i gaz proszę was :twisted: Znam kolesia co ma Pandę turbo w LPG na benzynie seria, ale za to na gazie zestrojona na 130-140 koni i co można? można :twisted: Kolejny przykład znajomy Civic turbo robiony przez proturbo benzyna służy tylko do odpalania bo silnik strojony na gazie




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 02 wrz 2012, 20:00 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 20:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Furian50 pisze:
1.8T Nie współpracuje zbyt dobrze z gazem (częste błędy komputera). Lepszym rozwiązaniem jest wolnossąca jednostka

Bzdura !!!


Obrazek

Mam 2 kuzynów,
jeden wozi się a3 1.8t quattro spalanie z lpg to tylko 10l , drugi ma a4 1.8t spala też tylko 10l gazu.
Nic nie szwankuje, co kilkanaście tyś tylko na regulacje i diagnostyke lpg i jest git.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 20:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
Tylko należy sobie powiedzieć jasno dobry gazownik i dobra instalacja, bo jak ktoś odwali kichę to i gaźnikowiec dobrze jeździł na LPG nie będzie.




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 20:59 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2011, 21:16
Posty: 0
Pojazd:
Furian50 pisze:
1.8T Nie współpracuje zbyt dobrze z gazem (częste błędy komputera). Lepszym rozwiązaniem jest wolnossąca jednostka


:roll: :lol: i tyle na temat.

Znam gościa co ma 80 b4 swap 1.8T ok. 300km + gaz i śmiga normalnie bezawaryjnie :wink:




_________________

Są ludzie i parapety, ale niektórzy na tym forum to ludzie-klamki są...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 21:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
3.2 250km powinien być dobry. Jak dla mamy to nie powinien być za duży

A tak serio to wydaje mi się, że 1,8 najlepiej




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 21:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
:roll: Chcesz być fajny przez te pierwsze zdanie? Jak nie masz pojęcia o modelach grupy VAG to nie pisz a jedynie czytaj, co mądrzejsi (np Borek) mają do powiedzenia.

Wyjdź ! :mrgreen:




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."


Ostatnio zmieniony 02 wrz 2012, 21:09 przez czarekcw, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 21:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
co du wybierac jedyny słuszny to 1.8t ale ze ty chcesz bez turbo to 1.8
bo 1.6 to za słabe do tej budy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy