Dzisiaj jest 21 sty 2025, 11:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 lis 2013, 18:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2011, 14:49
Posty: 165
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Witam.
Przymierzam się do zakupu Apki rs125.
Tylko dzisiaj zacząłem się zastanawiać nad jedną rzeczą : Powiedzmy, że nie daj Boże zatarł by mi się cylek lub poprostu z przebiegiem stracił bym kompresje.
Jak wiadomo jest tam cylinder aluminiowy z nicalisem.
Ile kompresji (chodzi mi o ilość barów) powinna trzymać taka zdrowa Apka w której nie musiałbym się dotykać cylindra zaraz po zakupie ?
Ile razy można honować cylek ? Czy honowanie jest przeważnie w tej samej cenie co szlif cylka żeliwnego ?
Słyszałem też o wciskaniu żeliwnej tulei - ile taki zabieg by kosztował ?
Z góry bardzo wam dziękuje ! :wink:
Pozdrawiam ! :D




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 14 lis 2013, 20:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
honowanie od 800 w góre, jeśli juz cylinder skonczył swoje selekcje to właśnie tulejowanie wchodzi w grę, a potem już szlify normalne




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2013, 20:23 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Tu masz cennik http://www.motor-tech.katowice.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lis 2013, 17:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2013, 15:22
Posty: 225
Pojazd: ApriliaRS
Zdrowa powinna mieć minimum 9-9.5 bar.Co do remontu cylka,to najlepiej kupić nowy na nicasilu zestaw z tłokiem,bo jak wiadomo nicasil jest najlepszy,bo jest cienką warstwą przez co zmniejsza tarcie tłoka,a cylindra za czym idą lepsze osiągi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lis 2013, 15:20 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Cytuj:
honowanie od 800 w góre, jeśli juz cylinder skonczył swoje selekcje to właśnie tulejowanie wchodzi w grę, a potem już szlify normalne


Chciałeś chyba powiedzieć nakładanie nowego nicasilu :D Bo honowanie to 40 zł kosztuje :D A jeszcze co do nakładania nicasilu to najbliżej jest w Czechach xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lis 2013, 17:31 
*

Rejestracja: 24 sty 2013, 22:17
Posty: 103
Pojazd: Audi a3 1.8T 150km
W czechach czekasz okolo 6tyg czekałem tyle latem na cylek do crossa chyba ze mieli nawal pracy bo miało być do 3tyg.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lis 2013, 7:16 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
O właśnie nigdy nie spotkałem się z osobą po nakładaniu nicasilu, Opisz jak to się odbywało, jakie masz doświedczenia itd. bo może kiedyś mi się to przyda to będę chociaż coś wiedział :))




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy