Dzisiaj jest 01 mar 2025, 19:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 lip 2010, 21:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Jaka różnica między gaźnikiem a wtryskiem w osiągach?
Jaka jest różnica w osiągach między cieczą a powietrzem?


Ostatnio zmieniony 19 lip 2010, 15:41 przez Becks, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 16:41 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
Seryjny wtryskowiec jest szybszy i żwawszy.
Chłodzony cieczą jest szybszy i żwawszy.




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 21:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Tyle to ja wiem. Ale ile dokłądnie? km/h na V-maax?




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 8:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
to jest może z 5kmh na wtrysku ale chyba wiesz co się może dziać z wtryskiem :wink:

Chłodzony cieczą jest napewno szybszy niż ac też jakie 5-8 kmh coś takiego :lol:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 8:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 20:53
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
grzes1211
No co takiego możne dziać się z wtryskiem???

I jakim cudem silnik chłodzony cieczą ma być szybszy od chłodzenia powietrzem? Co że niby ta ciecz to nitro jakieś jest :lol: ?

BŁAGAM ludzie nie piszcie jak się nie znacie!

Seryjny wtryskowiec będzie przede wszystkim żwawszy i czulszy na reakcję manetki, a co do Vmaxu to jest on porównywalny z gaźnikiem, no może o 5km/h-10km/h większy.. Zależy od danego modelu, jeden będzie szybszy a drugi wolniejszy.

A seryjna ciecz ma takie same osiągi jak powietrze...(jeżeli oczywiście są to takie same silniki) może być jedynie słabsza na starcie bo silniki chłodzone powietrzem często mają tzw. "zmułe" na starcie jak się nagrzeją.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 20 lip 2010, 8:38 przez AviX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 9:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
S9 no sory ale LC jest lepszy od AC i pod względem przyśpieszenia jak i v-maxu a że to do ciebie nie dociera to już nie mój problem.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 9:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 20:53
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Wyjaśnij mi w jaki sposób będzie szybszy i lepszy...
Od czego to zalezy?? Ciecz ci doda oktanów? :lol:
Jedynie możesz mieć inne przełożenia w powietrzu i to różnica ze słabszym przyspieszeniem...




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 9:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 21:09
Posty: 615
Lokalizacja: Rybnik~Slask~
Pojazd:
S9, Też jestem takiego zdania:) A co do wtrysku to jesli się o niego dba nie zalewa wodą itp to będzie działał a działał:) Jedynie co siada to kompresor wiem bo brat miał apke na wtrysku i wystarczyło 5 min dmuchania i było jak nowe:) Więc proszę nie mówcie że wtrysk jest gorszy od gaźnika takie jest moje zdanie...




_________________

Obrazek
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=142770
http://www.youtube.com/watch?v=RlJe_jZ0 ... ideo_title




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 9:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Boże co za głupie wymyślone farmazony piszecie. Jakim Cudem LC jest szyb szybsze od AC :lol: ??? Porównaj sobie Minarelli Horizontal AC i Minarelli Horizontal LC no i czym one moga się różnić oprócz tego że jeden silnik ma chłodnice i kanały w cylindrze w celu chłodzenia??? Widze, że w ogóle się niektórzy nie znają. Chłodzenie cieczą jest wydajniejsze w szybszej jeździe np.40-100. Bo chłodnica ładnie się chłodzi przez wiatr.Ale poniżej tych powiedzianych 40 juz będzie się gotować( znam kumpli , którzy tak mają) Ac ma chłodzenie zawsze, wszystko jedno czy jedzie 100 albo 10 km/h. Po dłuższej trasie AC może okazać się już nie tak żwawy jak był na początku tej podróży ale wystarczy zrobić 10 minut przerwy i znowu Heja.

Co do wtrysku: Skutery z zamontowanym wtryskiem są żwawsze i lepiej reagują na manetkę.
Bardzo częstą przyczyną rozwalenia wtrysku jest tankowanie na badziewnych stacjach benzynowych. Jeżeli cały czas będziemy tankować nasz pojazd na dobrej stacji to on pojezdzi bardzo długo na tym wtrysku. Co do Apilek SR na wtrysku to często zdarzają się awarie wtrysku silnikowy Morini. W silniki Piaggio/Gilera już mało komu siada wtrysk.
Natomiast jeżeli już padnie wtrysk to wymiana całego to są duże koszty. W niektórzych przypadkach użytkownicy decydują się na wyrzucenie wtrysku i zmiane na gaźnik.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 9:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Mechanikiem ani fizykiem itp nie jestem ale czemu AC jest wolniejsze od LC patrząc na ulicach? I czemu AC ma mniej koni czy seria czy po takim samym tunie co LC? Zobaczę co wy macie do powiedzenia jak tak kozaczycie.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 9:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 20:53
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
czarekcw Czowieku! Gdzie tak masz że LC jest mocniejsze od AC? kto ci tak powiedział? Na allegro wyczytałeś? Możesz mi dalej nie wierzyć, ale przecież wszyscy ci piszą że to bez różnicy czy AC czy LC (przecież to tylko rodzaj chłodzenia). Jeżeli silniki są takie same to osiągi będą te same... Może minimalnie różne, różnica zawsze będzie minimalna bo 2 silniki nie będą nigdy takie same pod względem osiągów (nawet jak byś porównywał dwa cieczaki!)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 9:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
czarekcw, ma rację. Przejedzcie się skuterem zaraz po odpaleniu. Mi w Typhoonie jak jadę zaraz po odpaleniu wieje 100km/h, a jak się zagrzeje tylko 90.

LC ma zawsze więcej koni na serii i więcej leci po cały czas ma dobre chłodzenie, a nie dmuchanko. Piaggio NRG LC -v-max koło 80-90km/h.
A Piaggio NRG -v-max koło 70-75km/h.




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 10:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 20:53
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Becks Masz zagrzany tłok i puchnie ci przez co moc się zmniejsza... TAK MA NIE BYĆ, po prostu musisz zrobić szlifa i kupić nowy tłok następnie go dobrze dotrzeć.


Miałem joga w powietrzu i jakoś tak nie miałem, jeździłem i na seriach i po tuningu powietrzakach i tak samo chodzą jak cieczaki jak na serii i po tuningu!

EWENTUALNA różnica w mocy tak jak już pisałem może wystąpić przy ruszaniu, gdyż powietrze słabiej rusza rozgrzane, a ciecz zawsze tak samo.

Przejedźcie się nowymi z salonu a nie dobrym cieczakiem i zagrzanym powietrzakiem i później piszcie...




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 20 lip 2010, 10:05 przez AviX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 10:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Jak może mi tłok puchnąć skoro on normalnie jeździ tyle, że nie może przekroczyć 90km/h. No chyba, że się zchylę to zamyka budzik. Wkurzyło mnie to, że Polini SC nic mu nie dało. Mam nowe pierścionki. Nie wierzę, że tłok mi puchnie.




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 10:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 17:36
Posty: 549
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
Nie zapomnijcie że LC ma dłuższe przełożenia... Np w Peugeocie LC...Z tego co wiem wpływają one na v-max




_________________

Speedfight 2 S6 Racing Modular 70cc -->Aerox Midrace 70cc, SR Midrace 70cc--> Derbi GPR 2008.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 10:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
W Minarelli przełożenia są identyczne akurat.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 10:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 20:53
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Akurat nie zawsze bo w jogu są inne....




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 12:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 19:13
Posty: 381
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd:
S9, czarekcw ma racje, poczytajcie sobie np. jakieś informacje o piaggio zip.
Widziałem kiedyś taką stronę, było pare modeli piaggio zip i LC miały większą moc niż AC...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 12:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2008, 10:36
Posty: 281
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
To po prostu chodzi o to ze LC ma lepsze chłodzenie i w dłuższych trasach sie tak nie grzeje a co za tym idzie ma wiekszą moc bo nie jest tak zgrzany a AC szybciej sie nagrzewa i słabnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 12:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 20:53
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
metrakit Boże... Nie masz racji! Ponieważ zip AC ma inny silnik od zipa LC.
Najpierw się dowiedz później pisz




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy