Dzisiaj jest 09 maja 2024, 20:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Termostat
Post: 09 sie 2010, 19:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2009, 18:52
Posty: 219
Lokalizacja: Krzyżkowice
Pojazd:
Czy brak termostatu w głowicy powoduje jakieś skutki uboczne ?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.


Ostatnio zmieniony 12 sie 2010, 16:44 przez Jurek, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2010, 19:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2009, 21:04
Posty: 303
Lokalizacja: Sie Biora NeoDzieci?
Pojazd:
nie ale nie widzisz ile masz stopni ja nie mam w aprili rx crossie lc i mam tam sróbe wkrecona i jest dobrze :)




_________________

**** Dziekuje Dobranoc ****




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2010, 19:52 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
TomekT., ty chyba pomyliłeś sie z czujnikiem temperatury :roll:

Jurek, co do termostatu to nie powoduje skutków ubocznych i poprawia przepływ płynu w układzie chłodzenia lecz płyn ciagle krąży i nie ma sie kiedy schłodzić bo ciągle jest obieg




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2010, 19:58 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Może sie niedogrzewać i niebędzie sie miał jak płyn schłodzić.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 09 sie 2010, 19:59 przez Drifter16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2010, 21:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Furian50, Drifter16, co wy gadacie. Jeśli nie masz termostatu to ciągle obieg jest otwarty i silnik nie będzie miał odpowiedniej temperatury czyli jakieś 80 stopni, skraca to żywotność silnika poprzez niską i nie stabilną temperaturę w układzie chłodzącym.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2010, 21:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Silnik dostaje jeszcze bardziej po dupie niż po zbytnim nagrzaniu. Nie ma taka operacja sensu, chyba że miałbyś cały układ wyliczony pod strasznie małą ilość cieczy.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2010, 22:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Yakuza pisze:
Furian50, Drifter16, co wy gadacie. Jeśli nie masz termostatu to ciągle obieg jest otwarty i silnik nie będzie miał odpowiedniej temperatury czyli jakieś 80 stopni, skraca to żywotność silnika poprzez niską i nie stabilną temperaturę w układzie chłodzącym.


No napisałem ze nie będzie sie dogrzewać, czyli nie będize osiągał optymalnej temperatury silnika. Czytaj dokładnie i ze zrozumieniem.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2010, 23:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2009, 18:52
Posty: 219
Lokalizacja: Krzyżkowice
Pojazd:
Czyli jednym słowem niezbędna rzecz. W jakiej cenie mogę go kupić ?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2010, 23:26 
*

Rejestracja: 29 cze 2010, 21:50
Posty: 98
Pojazd:
Ja jeżdże bez termostatu, ponieważ z termostatem speed się grzał jak dziki. Wystarczyło 10 minut (szybkiej) jazdy nawet w chłodny dzień, aby licznik pokazywał czerwone pole a cylinder parzył. Wywaliłem termostat i dobrze zrobiłem bo ciągły obieg cieczy jest, a jeżeli chłodnica wyrabia to nie widzę przeszkód.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 0:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2009, 16:04
Posty: 384
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Mam w s9 tak samo. Po założeniu 70 grzał się jak cholera.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 8:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Jurek, a do czego potrzebujesz termostat ? jaki pojazd ?




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 10:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2008, 11:34
Posty: 283
Lokalizacja: Skarżysko
Pojazd:
Używany termostat 20zł a nowy nie wiem.
Na Lato można jeździć bez termostatu, ale na zime jest to niezbędna rzecz




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Mal ... _F12/84678




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 12:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2009, 18:52
Posty: 219
Lokalizacja: Krzyżkowice
Pojazd:
Minarelli Horizontal LC




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 13:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Co innego jeśli termostat nie spełnia swojej funkcji, ze względu na np jego uszkodzenie.
zygmuntkopara pisze:
Wywaliłem termostat i dobrze zrobiłem bo ciągły obieg cieczy jest, a jeżeli chłodnica wyrabia to nie widzę przeszkód.

Twój silnik nie pracuje w optymalnej temperaturze, szybciej się zużywa a nawet może osiągać mniejszą moc. (nie chodzi tu o kilka KM)
olexy pisze:
Na Lato można jeździć bez termostatu, ale na zime jest to niezbędna rzecz

Latem rzeczywiście szybciej dogrzejesz cały obieg cieczy, ale i tak będzie przez sporo dłuższy czas niedogrzany.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 13:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 19:15
Posty: 542
Lokalizacja: Gdów
Pojazd: Runner 125 fx
Cena nowego termostatu to ok. 80 zł - 100 zł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 23:05 
*

Rejestracja: 29 cze 2010, 21:50
Posty: 98
Pojazd:
Booyaka pisze:
Co innego jeśli termostat nie spełnia swojej funkcji, ze względu na np jego uszkodzenie.
zygmuntkopara pisze:
Wywaliłem termostat i dobrze zrobiłem bo ciągły obieg cieczy jest, a jeżeli chłodnica wyrabia to nie widzę przeszkód.

Twój silnik nie pracuje w optymalnej temperaturze, szybciej się zużywa a nawet może osiągać mniejszą moc. (nie chodzi tu o kilka KM)
olexy pisze:
Na Lato można jeździć bez termostatu, ale na zime jest to niezbędna rzecz

Latem rzeczywiście szybciej dogrzejesz cały obieg cieczy, ale i tak będzie przez sporo dłuższy czas niedogrzany.


Oj w takie temperatury jak są teraz to pracuje w optymalnej, wystarczy dotknąć cyla :) Oczywiście jak zrobi się chłodniej to termostat wrzucę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 22:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
G prawda.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 22:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2009, 16:04
Posty: 384
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Booyaka, Może rozwiniesz swoją wypowiedź ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 21:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2008, 11:34
Posty: 283
Lokalizacja: Skarżysko
Pojazd:
Booyaka ma racje, nie kłóćcie się:)




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Mal ... _F12/84678




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 22:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Polisa, Trzeba było przeczytać wszystkie moje posty w tym temacie i wykazać minimum chęci to pojął byś o co mi chodzi i do czego ten zbędny wg niektórych z was termostat jest.
Rozumiem coś pomylić próbując wywnioskować to samemu. Ale pisać takie głupoty to już nie wiem jak można :wink:
zygmuntkopara pisze:
Oj w takie temperatury jak są teraz to pracuje w optymalnej, wystarczy dotknąć cyla

Znasz chociaż jego optymalną temperaturę?
15 stopni różnicy to już sporo, a sprawdzając ręką "ciepły a ciepły" nie masz mniejszej granicy błędu.


#edit
Oczywiście mam nadzieję, że kolega Polisa już wszystko wie :wink:




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki


Ostatnio zmieniony 12 sie 2010, 22:52 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy