Dzisiaj jest 01 lut 2025, 4:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 lip 2010, 19:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 20:36
Posty: 493
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
[center]Narobiłem się trochę przy tych linkach do fotek,więc proszę to uszanować. :P
Dane mam z jednego szwedzkiego forum i chcę żebyście mi pomogli ogarniać to dalej.
Jeśli macie jakieś info innych cylków na różnych tłumikach,to odpisujcie w temacie, a ja to dodam do kolekcji. ;)
TESTY ZOSTAŁY ZROBIONE NA SILNIKU MINARELLI AC ORAZ GAŹNIKU 17,5mm


Top Perfomance Trophy 70

LeoVince ZX - 8,4 KM
Polini Funky - 8,5 KM
Metrakit Hand Made - 8,7 KM
LeoVince S - 8,7 KM
LeoVince RS - 8,7 KM
Yasuni Z - 8,9 KM
Stage6 Street - 9,0 KM
Tecnigas Tek - 9,0 KM
Tecnigas NextR Tecnigas NextR Chrom - 9,1 KM
TNT One - 9,1 KM
Polini NoSmoking - 9,2 KM
Doppler S3R 2004 - 9,6 KM
Hebo Performer NG - 9,7 KM
Laser X Pro - 9,8 KM

---------------------------------

Stage6 Sport Pro 70cc

Yasuni R - 10,6 KM
Tecnigas RS70 - 10,7 KM
Stage6 Pro - 11,0 KM
Metrakit SP - 11,2 KM

---------------------------------
Stage6 Racing 70 cc

Malossi MHR Replica - 10,7 KM
Pinasco Race - 12,1 KM
Polini For Race - 12,2 KM
Top Perfomance Narado Replica - 12,8 KM
Yasuni C16 - 13,4 KM [/center]



Nie wiem gdzie to wrzucić,więc narazie wrzuciłem tutaj. Jeśli moderator uważa,że przydałoby się to przenieść,to ja nie mam nic przeciwko ;)




_________________

Obrazek
Cytuj:
nie wiem jak zdjac wskazówki trzeba je jakos mocno pocziagnac bo w ogóle nie chca zejsc i sie boje


Ostatnio zmieniony 14 lip 2010, 12:58 przez Mateuszek, łącznie zmieniany 6 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2010, 19:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Nie znalazłeś może danych do Polini Sporta 70ccm?
Szkoda, było by miło.




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2010, 19:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 20:36
Posty: 493
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Postaram się poszukać więcej cylindrów.
Jeśli macie jakieś dane,to piszcie w temacie.

EDIT:
Mam kilka innych danych, lecz nie są one tak dokładne.
Nie podane jest na jakim tłumiku jest testowany dany cylinder tylko są 3 opcje (słaby,średni,mocny).
Wiem,że już kiedyś był taki temat,ale to chyba było tylko o racingach.




_________________

Obrazek
Cytuj:
nie wiem jak zdjac wskazówki trzeba je jakos mocno pocziagnac bo w ogóle nie chca zejsc i sie boje


Ostatnio zmieniony 10 lip 2010, 20:03 przez Mateuszek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2010, 20:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2008, 10:36
Posty: 281
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
Bardzo przydatne :wink: ale konie mechaniczne pisze sie KM a nie km :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2010, 20:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 20:36
Posty: 493
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Masz rację, sory.
Już poprawiłem.




_________________

Obrazek
Cytuj:
nie wiem jak zdjac wskazówki trzeba je jakos mocno pocziagnac bo w ogóle nie chca zejsc i sie boje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2010, 22:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Bardzo dziwne gdyż Leo Vince Sprawuje się dobrze w cylindrach 50 jak i 70. A Tecnigas jest Tylko polecany do 50 gdyż do 70 nie daje sobie kompletnie rady, to jakim cudem uzyskał 9.1 km i jest nawet mocniejszy od Yasuni Z . Cos tu mi nie pasuje.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2010, 23:06 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2010, 23:11
Posty: 165
Lokalizacja: z miasta
Pojazd:
yasuni tylko na obrazku wygladaja ladnie wiec przydaloby sie pokazac na prawdziwym zdj :D




_________________

odkryj efekt działania lipton ice tea .

zapraszam na nowe forum www.am6-forum.tk jest to forum poswięcone wszystkim maszyną posiadających silnik am6


Ostatnio zmieniony 10 lip 2010, 23:06 przez seste, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2010, 23:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 20:36
Posty: 493
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
krzysiek39, Jeśli chodzi o Twoje teorie z Next R...
Cytuj:
Najpopularniejszy model wydechu hiszpańskiego producenta Tecnigas - Next R, wersja chromowana. Dobra cena, dobra jakość. W zestawie znajdują się: kompletne mocowanie, śrubki i uszczelki. Wydech Tecnigas Next R przeznaczony jest do cylindrów od 50cc oryginalnych po 70cc poziomu Sport.

Cytat ze sklepu Mielocha.

Wiem,że tłumiki były sprawdzane na perfekcyjnie wyregulowanym i dotartym sprzęcie,więc dlatego mogą być tutaj jakieś różnice.
Zauważ,że nie każdy potrafi bardzo dobrze,niemalże perfekcyjnie wyregulować swojego motoru lub po prostu dobrze go dotrzeć.




_________________

Obrazek
Cytuj:
nie wiem jak zdjac wskazówki trzeba je jakos mocno pocziagnac bo w ogóle nie chca zejsc i sie boje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 9:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
No możliwe ale i tak mi coś tutaj nie gra. :?




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 12:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 20:36
Posty: 493
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Podziel się tym ze wszystkimi.
Postaram się rozwiać jakiekolwiek wątpliwości do wiarygodności tego,co napisałem w pierwszym poście. :)




_________________

Obrazek
Cytuj:
nie wiem jak zdjac wskazówki trzeba je jakos mocno pocziagnac bo w ogóle nie chca zejsc i sie boje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 13:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2005, 12:05
Posty: 413
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
krzysiek39 pisze:
Tecnigas jest Tylko polecany do 50 gdyż do 70 nie daje sobie kompletnie rady


Skąd wziąłeś taką śmieszną teorię? Next-R bardzo fajnie chodzi przy 70ccm, sporo ich założyłem. Szczególnie do stuntu jest to świetny wydech, ale nie tylko.


A ten test był już dawno gdzieś na forum, dodaj, że to wyniki silnika Minarelli AC z gaźnikiem Dellorto 17,5.

Przy LV RS i Metrakicie Hand Made dałeś złe fotki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 23:43 
**

Rejestracja: 27 gru 2009, 15:28
Posty: 465
Lokalizacja: nowy tomysl
Pojazd:
mój kolega ma s9 na mid-racer a do tego next-r i nawet fajnie chodzi




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 11 lip 2010, 23:44 przez kalus96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 0:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 20:36
Posty: 493
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Fotki poprawione lecz niestety nie mogę znaleźć zdjęcia Pinasco Race.
Jeśli ktoś ma jakąś fotkę tego wydechu,to proszę o umieszczenie jej w temacie, a ja ją wrzucę do całego spisu. :)
Smuggler, jesteś pewien,że testy były robione na Minarelli AC z tym gaźnikiem?
Poszukam tego na tamtym forum. :)




_________________

Obrazek
Cytuj:
nie wiem jak zdjac wskazówki trzeba je jakos mocno pocziagnac bo w ogóle nie chca zejsc i sie boje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 20:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 20:36
Posty: 493
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Odświeżam.




_________________

Obrazek
Cytuj:
nie wiem jak zdjac wskazówki trzeba je jakos mocno pocziagnac bo w ogóle nie chca zejsc i sie boje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 6:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
http://www.scootpieces.com/images/10561123.jpg chyba to ten Pinasco.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 13:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 20:36
Posty: 493
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Dodałem Pinasco.
Dzięki Czarek.




_________________

Obrazek
Cytuj:
nie wiem jak zdjac wskazówki trzeba je jakos mocno pocziagnac bo w ogóle nie chca zejsc i sie boje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 0:23 
Zbanowany

Rejestracja: 19 lis 2009, 22:36
Posty: 86
Pojazd:
No ciekawy tescik na pewno sie przyda.Szkoda ze nie LC :)


Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2010, 11:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 20:36
Posty: 493
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Ktoś ma może jakieś inne informacje na temat cylindrów i tłumików?




_________________

Obrazek
Cytuj:
nie wiem jak zdjac wskazówki trzeba je jakos mocno pocziagnac bo w ogóle nie chca zejsc i sie boje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy