Dzisiaj jest 01 lut 2025, 9:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 sie 2010, 11:57 
*

Rejestracja: 26 lip 2010, 11:33
Posty: 57
Pojazd:
Jakie modyfikacje trzeba wprowadzić w ramie wyścigowego skutera? Chetnie zobacze fotki itd.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 12:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Zależy jaka ta rama ale najczęściej montuje się wzmocnienie ze stalowej rury od główki ramy do dołu pomiędzy nogami

http://foto.scigacz.pl/gallery/skutery/ ... tage_6.jpg

Tu są np dwie takie obok siebie i są osłonięte pianką żeby były miękkie w dotyku :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 13:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2009, 18:19
Posty: 255
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
jakie modyfikacje? jakie trzeba wprowadzić? wtf?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 14:29 
*

Rejestracja: 26 lip 2010, 11:33
Posty: 57
Pojazd:
a np. widziałem, że niektorzy montują mieedzy nogami jakiegos amora po co? czy to też ma być "odciążenie" ramy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 18:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2009, 18:19
Posty: 255
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
amora? amortyzator? między nogami? tak jest montowane nawet seryjnie w niektórych skuterach i to po prostu lepiej wygląda optycznie, a że na wyścigach to nie ma żadnego zastosowania to nikt tego na wyścigi raczej nie montuje, chyba że źle mi się wydaje...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 19:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
mlody Co do wzmocnień ramy to często widziałem na rożnych filmikach usztywnienia ramy w np. zipach sp ale nie jest to konieczne :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 22:10 
*

Rejestracja: 26 lip 2010, 11:33
Posty: 57
Pojazd:
Chodzi mi o to: skuer seryjny ma ok 3 koni...z tego co czytam to racingowe mają ok >12 czy moc 4 razy większa nie jest zbyt duża dla seryjnej ramy? Czy to nie są zbyt duże przeciążenia dla ramy przystosowanej dla ok 3 koni? Prosił bym o jakieś fotki wzmocnień najlepiej osób które to robiły- fotki wzmocnień nie przykrytych plastikami;p
Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 22:57 
*

Rejestracja: 29 cze 2010, 21:50
Posty: 98
Pojazd:
Tak, do wyścigów są wzmacnione ramy bo seryjne by powyrywało z zawiasów przy takiej prędkości. Dla tego daje się takie poprzeczki ramy, żeby kierownica nie wbijała się w kolana przy przyśpieszaniu. Dla tego samego powodu nie ma też w wyścigach lusterek, bo skutery osiągają takie moce, że po prostu wyrywają się z mocowań i rozbijają szyby kaskach. Tak samo lampy są zaklejane, ponieważ wiatr wywierał tak duże siły tarcia, że zamieniały się one w energię elektryczną i przepalały żarówki.


Ostatnio zmieniony 29 sie 2010, 22:59 przez zygmuntkopara, łącznie zmieniany 5 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 7:15 
*

Rejestracja: 26 lip 2010, 11:33
Posty: 57
Pojazd:
Cytuj:
Tak samo lampy są zaklejane, ponieważ wiatr wywierał tak duże siły tarcia, że zamieniały się one w energię elektryczną i przepalały żarówki.
Cytuj:


Gdybyś chociaż znał fizyke było by to śmieszne a tak śmieszny brak wiedzy z zakresu podstawówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 8:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
zygmuntkopara pisze:
Dla tego samego powodu nie ma też w wyścigach lusterek, bo skutery osiągają takie moce, że po prostu wyrywają się z mocowań i rozbijają szyby kaskach. Tak samo lampy są zaklejane, ponieważ wiatr wywierał tak duże siły tarcia, że zamieniały się one w energię elektryczną i przepalały żarówki.


W wyścigach niema lamp ani lusterek dla bezpieczeństwa a nie dlatego że by się rozpadły z przeciążeń :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 15:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2009, 18:19
Posty: 255
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
zygmuntkopara pisze:
Tak, do wyścigów są wzmacnione ramy bo seryjne by powyrywało z zawiasów przy takiej prędkości...


AHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAH ja bym to dał na mistrzów :) dobry żart :) a inni jeszcze uwierzyli ahahhhahahahahaa

wzmocnienia ramy się stosuje, ale nie amortyzatory między nogami...
racingowe skutery mają po 25 koni




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 16:24 
*

Rejestracja: 19 sie 2007, 13:22
Posty: 125
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
jedyny amortyzator miedzy nogami to o ile sie nie myle, to amor skrętu. żyla w jogu taki mial




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 16:27 
*

Rejestracja: 26 lip 2010, 11:33
Posty: 57
Pojazd:
Młody strasznie sie cwaniaczysz ale póki co nic nie wniosłeś do dyskusji.... nie odp. na pyt tylko robisz offtop




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 19:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
bublerone, mi się wydaje, że mlody jest tutaj najbardziej kompetentny z Was wszystkich :D


zygmuntkopara pisze:
Dla tego samego powodu nie ma też w wyścigach lusterek, bo skutery osiągają takie moce, że po prostu wyrywają się z mocowań i rozbijają szyby kaskach. Tak samo lampy są zaklejane, ponieważ wiatr wywierał tak duże siły tarcia, że zamieniały się one w energię elektryczną i przepalały żarówki.

Hahahahaha dobre :mrgreen: :wink:




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 19:25 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
Zobacz do mojego tematu, mam polerowane wzmocnienia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 21:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
wzmocnienie jest dla stabilności skutera przy: naprawdę mocnym silniku odczujemy róznicę z wzmocnieniem i bez)
poza tym skuter staje się sztywniejszy (nie chodzi o amortyzatory ze są twardsze) tylko o giętkość ramy
takie wzmocnienie zapobiega też żłamaniu ramy bo majac dużą moc często odrywa nam przednie koło i spada z impetem, i możemy skasować rame tak jak kasuja sie w chinczykacha




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2010, 10:15 
*

Rejestracja: 26 lip 2010, 11:33
Posty: 57
Pojazd:
FoRnaL pisze:
bublerone, mi się wydaje, że mlody jest tutaj najbardziej kompetentny z Was wszystkich :D
Może w jakiejś kwestii tak- ale tutaj nic do rozmowy nie wniósł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy